Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Κυριακή 7 Ιουνίου 2009

ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ "ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ"

Πυρά κατά της ηγεσίας της τοπικής Αστυνομίας για τη δυσφήμηση του ονόματος του αναφορικά με τη φημολογούμενη εμπλοκή του στην υπόθεση απαγωγής και δολοφονίας του 50χρονου επιχειρηματία Γιάννη Κυπριωτάκη εξαπολύει μέσω της «Π» ο Στέφανος Κοκολογιάννης από τον Προφήτη Ηλία, ο οποίος έγινε γνωστός στο πανελλήνιο το 2003 οπότε και αναδείχθηκε νικητής του , του τηλεοπτικού reality Mission.
Αφορμή για το ξέσπασμα του αποτέλεσε η πρόσφατη σύλληψη του και η κράτηση του στο Αστυνομικό Μέγαρο, μέσα σε κλίμα μυστικοπάθειας-όπως χαρακτηριστικά ανέφερε-εξαιτίας της καταγγελίας που έκανε σε βάρος του για ξυλοδαρμό νεαρή με την οποία είχε περιστασιακή σχέση. Η εν λόγω κοπέλα φέρεται να τον ενέπλεξε έμμεσα με την υπόθεση της δολοφονίας του 50χρονου, γεγονός που σύμφωνα με τον ίδιο έδωσε το «πάτημα» στις αστυνομικές Αρχές να τον «ξεσκονίσουν».
Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι η σύλληψη και κράτηση του αλλά και οι έρευνες που έγιναν επί δύο ημέρες από πάνοπλους αστυνομικούς στα σπίτια και στα μετόχια της οικογένειας του ήταν απλώς πρόσχημα για την αστυνομία.
«Από την Αστυνομία μου συμπεριφέρθηκαν λες και είμαι εγώ ο δολοφόνος. Στείλανε τους πάνοπλους αστυνομικούς για να μας ελέγξουν και όλο το χωριό βοούσε ότι έπιασαν το δράστη. Με συνέλαβαν για κάποια διακοσμητικά αντίγραφα πιστολιών που είχα στο τζάκι, αγορασμένα παρακαλώ με τιμολόγια. Με κράτησαν όλη νύχτα στα κρατητήρια. Μου πήραν αποτυπώματα, φωτογραφίες και ήταν μυστικοπαθείς. Το ένιωθα ότι κάτι άλλο προσπαθούσαν να βγάλουν. Δεν είμαι ανόητος. Δεν μπορώ να κυκλοφορήσω πλέον. Φίλοι και γνωστοί με ρωτάνε τι σχέση έχω με την υπόθεση της δολοφονίας, την ίδια ώρα που όλη η Κρήτη συζητά το όνομα μου. Από τέτοιες φήμες και κουτσομπολιά έχει θιχτεί το όνομα μου και η οικογένεια μου. Και αυτή την αδικία δεν θα την ανεχτώ».

http://www.patris.gr/articles/158489

Δεν υπάρχουν σχόλια: