Μέχρι το καλοκαίρι του 22 θα συνεχιστούν οι μελέτες για τη χάραξη στο τμήμα Κίσσαμος – Χανιά του ΒΟΑΚ. Στα πλαίσια ωρίμανσης της επέκτασης του ΒΟΑΚ μέχρι την Κίσσαμο και σύμφωνα με την εξαγγελία τον περασμένο Απρίλιο του πρωθυπουργού Κυρ. Μητσοτάκη, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει προχωρήσει σε σύναψη σύμβασης με σύμβουλο για την εκπόνηση μελέτης για τη χάραξη του δρόμου. Η σύμβαση υπεγράφη στις 7 Απρίλιου με αρχικό χρόνο ολοκλήρωσης τους 6 μήνες.
Κατόπιν αιτήματος του συμβούλου ο χρόνος της σύμβασης παρατείνεται κατά 10 μήνες με καταληκτική ημερομηνία την 7η Ιουνίου 2022. Όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση απόφαση του υπουργείου η παράταση δόθηκε λόγω καθυστέρησης χορήγησης από την Υπηρεσία του άξονα μελέτης στο τμήμα Κίσσαμος – Χανιά του ΒΟΑΚ.
Γιατί δόθηκε η παράταση
Πιο αναλυτικά η Υπηρεσία δεν έχει χορηγήσει στον Ανάδοχο τα στοιχεία της χάραξης του υπόψη οδικού τμήματος του ΒΟΑΚ, αφού δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί οι διαδικασίες ανάθεσης της σύμβασης για την εκπόνηση της σχετικής μελέτης οδοποιίας. Εκτιμώντας ότι στους επόμενους έξι μήνες θα έχει εκπονηθεί η ως άνω μελέτη οδοποιίας για το τμήμα Κίσσαμος – Χανιά, η αιτούμενη παράταση κρίθηκε εύλογη.
Το τμήμα Κίσσαμος – Χανιά, μήκους περίπου *48 χλμ, είναι η τελευταία προσθήκη στον υπό υλοποίηση αυτοκινητόδρομο του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης. Μετά την ολοκλήρωση των μελετών θα αποφασιστεί η τύχη της υλοποίησης του, δηλαδή αν το έργο εισχωρήσει ως τμήμα της παραχώρησης στο τμήμα Χανιά – Χερσόνησος ή θα υλοποιηθεί με μελλοντική χρηματοδότηση ως αυτοτελές τμήμα.
Κατόπιν αιτήματος του συμβούλου ο χρόνος της σύμβασης παρατείνεται κατά 10 μήνες με καταληκτική ημερομηνία την 7η Ιουνίου 2022. Όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση απόφαση του υπουργείου η παράταση δόθηκε λόγω καθυστέρησης χορήγησης από την Υπηρεσία του άξονα μελέτης στο τμήμα Κίσσαμος – Χανιά του ΒΟΑΚ.
Γιατί δόθηκε η παράταση
Πιο αναλυτικά η Υπηρεσία δεν έχει χορηγήσει στον Ανάδοχο τα στοιχεία της χάραξης του υπόψη οδικού τμήματος του ΒΟΑΚ, αφού δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί οι διαδικασίες ανάθεσης της σύμβασης για την εκπόνηση της σχετικής μελέτης οδοποιίας. Εκτιμώντας ότι στους επόμενους έξι μήνες θα έχει εκπονηθεί η ως άνω μελέτη οδοποιίας για το τμήμα Κίσσαμος – Χανιά, η αιτούμενη παράταση κρίθηκε εύλογη.
Το τμήμα Κίσσαμος – Χανιά, μήκους περίπου *48 χλμ, είναι η τελευταία προσθήκη στον υπό υλοποίηση αυτοκινητόδρομο του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης. Μετά την ολοκλήρωση των μελετών θα αποφασιστεί η τύχη της υλοποίησης του, δηλαδή αν το έργο εισχωρήσει ως τμήμα της παραχώρησης στο τμήμα Χανιά – Χερσόνησος ή θα υλοποιηθεί με μελλοντική χρηματοδότηση ως αυτοτελές τμήμα.
*Κίσαμος - Βαμβακόπουλο (Χανιά) είναι 34 χιλιόμετρα
Λιμάνι Κισάμου - Βαμβακόπουλο ειναι 38 χιλιόμετρα
Πλάτανος - Βαμβακόπουλο είναι 44 χιλιόμετρα
Φαλάσαρνα- Βαμβακόπουλο είναι 46 χιλιόμετρα....
Τα 48 χιλιόμετρα άραγε απο που προκύπτουν.... μέσω Κανδάνου;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου