Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.







Δευτέρα 7 Αυγούστου 2023

Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "ΚΙΣΑΜΟΣ ΑΠ' ΤΗΝ ΑΡΧΗ" ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΘΕΟΔΩΡΟΓΛΑΚΗ

Κίσσαμος από την αρχή!! Αυτή η πρόταση με χαρακτηρίζει απόλυτα! Με το βλέμμα μου, σε ένα πιο ουσιαστικό και οργανωμένο τόπο, με τις αξίες -ανάγκες των πολιτών και τις ομορφιές του τόπου μας, να περνούν την σκυτάλη, για μια "καθημερινότητα" που να έχει νόημα και ουσία, θα αγωνιστώ ώστε να γίνει η "προτεραιότητα " μας!! Μια ομάδα, η 'ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ" με αξιόλογους ανθρώπους με οράματα, ιδέες και απέραντο ενθουσιασμό, για να κτίσουμε ένα καλύτερο μέλλον για τις οικογένειες μας και προπάντων για τα παιδιά μας! Η θέση μου ξεκάθαρη απέναντι σε όλους σας, με την εντιμότητα που με χαρακτηρίζει όλα αυτά τα χρόνια, ότι βαδίζω με την "ψυχή" μου, για να προχωρήσει σελίδα ή Κίσσαμος, ότι θα βλέπω το αυτονόητο και θα γίνομαι καλύτερος ώστε να προσφέρω με ανιδιοτέλεια, το επόμενο ΒΗΜΑ για την καλυτέρευσή της ζωής όλων των πολιτών, ανεξαιρέτως από μικροπολιτικές σκοπιμότητες.! Έχω υπόψιν μου τον αγώνα που χρειάζεται να δοθει από εμένα και την ομάδα μου και με τον τρόπο μου και την δύναμη μου, στηρίζω την προσπάθεια του υποψήφιου δημάρχου. Αγαπώντας τον τόπο μου, πιστεύω ότι η μόνη λύση ειναι: 
Κίσαμος από την αρχή!!! 
Πετράκης Μιχάλης

Δεν υπάρχουν σχόλια: