Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Δευτέρα 21 Αυγούστου 2023

ΚΙΣΑΜΟΣ_ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ

Η ζωή μοιάζει με μία ατέρμονη μάχη. Σε αυτή τη μάχη μπαίνουμε όλοι με τα εφόδια που διαθέτει ο καθένας μας, τις σκέψεις του και με τους στόχους που θέτει. Οι μάχες δίνονται γιατί πρέπει να δοθούν, γιατί είναι κομμάτι της ζωής μας, γιατί μέσα από αυτές ξεκαθαρίζεται ακόμα και το τι άνθρωποι είμαστε. Έχω τρία παιδιά τα οποία μου δίνουν δύναμη, είναι η έμπνευσή μου και όλη μου η ζωή. Απέναντί τους όφειλα τρία πράγματα: 
 -Πρώτον να τα μεγαλώσω όπως πρέπει. 
-Δεύτερον να τους εξασφαλίσω όλα τα εφόδια, ώστε να είναι έτοιμα να παλέψουν και αυτά στη ζωή τους όπως πάλεψα και εγώ. -Τρίτον να ενώσω τις δυνάμεις μου με ανθρώπους που έχουν παρόμοιες αντιλήψεις με τις δικές μου, ώστε να κάνουμε τον τόπο που ζούμε ακόμα καλύτερο. Κάπως έτσι αντιλαμβάνομαι το ιερό χρέος που έχουμε όλοι απέναντι στον εαυτό μας, την οικογένειά μας και τον τόπο μας. Σε αυτή την εκλογική μάχη λοιπόν αποφάσισα να μη μείνω αμέτοχη, αλλά αντιθέτως να δώσω και εγώ τον αγώνα μου για μία "Κίσαμο από την Αρχή". Πιστεύω στο Μιχάλη Θεοδωρογλάκη, πιστεύω στην ιδέα, πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε. Καλό μας αγώνα! 
Μαρία Σφακιανάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: