Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2018

ΚΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ

Πήρα ένα e-mail από τον Κώστα Βαρουχάκη προ καιρού και δεν κατάλαβα τι εννοούσε ως και την χθες.... σας το ανεβάζω:
"Μεγάλος προβληματισμός για τα τελευταία Αθλητικά δρώμενα στην περιοχή μας με αποδέκτες τους συναθλητές μου και όχι μόνο.....
- Τα τελευταία 30 χρόνια ασχολούμαι με τον αθλητισμό, έχω συνεργαστεί  με τους ιστορικότερους συλλόγους του Νομού, έχω πορευτεί με πολλούς προπονητές και από κάθε ένα ξεχωριστά κέρδισα και κάτι. 
Έχω πληγωθεί και έχω χαρεί αντίστοιχα και από τις δύο πλευρές. 
Ένα όμως δεν επέτρεψα ποτέ στον εαυτό μου: 
Δεν ανέχομαι να με καθοδηγεί κανείς...ποτέ. 
"Εν ενεργεία Αθλητής Κ. Βαρουχάκη"
Τελικά κάποιοι είχαν καταλάβει απο πολύ νωρίς αυτό το ανακάτεμα που έγινε τις τελευταίες μέρες που σίγουρα θα έχει επιπτώσεις στα παιδιά ... στα παιδιά που δεν καταλαβαίνουν απο παιχνίδια σκοπιμότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: