Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.







Πέμπτη 3 Αυγούστου 2023

Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΤΕΡΟΜΙΧΕΛΑΚΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ Κίσσαμος _ απ'την αρχή

Με όραμα προς το μέλλον. Με την σκέψη μου στο πώς θα μπορούσε να είναι ο τόπος μας. Με αληθινή αγάπη για την πόλη μου την Κίσσαμο θέλω να μοιραστώ την ψυχή μου, το μυαλό μου και το όραμά μου. Βαδίζοντας αυτά τα βήματα συνειδητοποιώ ότι η Κίσσαμος πρέπει να γυρίσει σελίδα. Η απόφαση μου οριστική να μετέχω στις αυτοδιοικητικές εκλογές. Έχοντας υπόψη τον αγώνα που καθορίζει το αύριο του τόπου μας οφείλω να στηρίξω την πιο δυναμική προσπάθεια υποψηφίου δημάρχου. Το σήμερα απαιτεί ομάδα έτοιμη να εκπονήσει μελέτες την επόμενη μέρα. 
Κυνηγώντας το αύριο η μόνη λύση είναι: ΚΊΣΣΑΜΟΣ_ ΑΠ' ΤΗΝ ΑΡΧΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: