Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΝΥΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ κ. ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ ΑΝ ΕΚΛΕΓΕΙ.

 Έχω την τιμή και την τόλμη, να δεσμευτώ απέναντι σας, για μια σειρά από ζητήματα που αφορούν όλους μας, χωρίς αυτό να είναι μια απλή προεκλογική δέσμευση. Συγκεκριμένα:
1. ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, με άμεση πίεση για συγκοινωνιακή μελέτη, και ολοκλήρωση της περιμετρικής ζώνης Κισάμου (του δρόμου δηλαδή που περνάει κάτω από το 2ο Γυμνάσιο).
2. ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΤΟΥΑΛΕΤΩΝ. Το θέμα το έθιξε και ο Κουνδουράκης Βασίλης, υποψήφιος τοπικός σύμβουλος Κισάμου, και συμφωνώ απόλυτα μαζί του. 
3. ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗ-ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΣΚΑΛΙΔΗ, με οποιονδήποτε τρόπο και οποιαδήποτε διαδικασία. Με μια σειρά από πιέσεις και δράσεις σαν Νέος Εμπορικός Σύλλογος Κισάμου, καταφέραμε να πείσουμε το Δήμο, να καταθέσει φάκελο για το πρόγραμμα OPEN MALL-ανοιχτά κέντρα εμπορίου. Θα είναι μια τεράστια ευκαιρία για την μικρή μας πόλη, αν μπορέσουμε να φέρουμε τα χρήματα  από αυτό το πρόγραμμα , για την ανάπλαση όλου του ιστορικού μας κέντρου.
Έχω την δυνατότητα να δεσμεύομαι γιατί το παρελθόν μου στα κοινά, και ως πρόεδρος του Νέου Εμπορικού Συλλόγου Κισάμου, οι δεσμεύσεις μου είναι πραγματοποιήσιμες:
- Η αναφορά μου στην ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ότι τα κρασπεδόρειθρα θα φύγουν σε 6 μήνες από την πλατεία Τζανακάκη, υλοποιήθηκε όπως ακριβώς είπα, με προσωπικές μου ενέργειες.
- Στο Δημοτικό Συμβούλιο που αποφάσισε να αλλάξει δοκιμαστικά η φορά κίνησης των οχημάτων στην Σκαλίδη, ανέφερα ότι δεν θα αντέξει ούτε μια εβδομάδα η συγκεκριμένη δοκιμή. Έτσι ακριβώς και έγινε, καθώς δημιουργήθηκε από την πρώτη μέρα μεγάλη σύγχυση στους οδηγούς και γίναμε μάρτυρες κωμικοτραγικών περιστατικών.
- Με προσωπικές μου ενέργειες, απομακρύνθηκαν 17 αυτοσχέδιες σωληνώσεις, από καταστήματα κυρίως της Σκαλίδη, που έριχναν ακάθαρτα λήμματα, σε φρεάτια του κέντρου μας, με αποτέλεσμα να λυθεί ένα χρόνιο πρόβλημα δυσάρεστης οσμής, που ειδικά το καλοκαίρι γινόταν ακόμα πιο έντονο.
Αυτές είναι κάποιες από τις ενέργειες που έχω στο βιογραφικό μου, και με αυτά τα λίγα που αναφέρω, εκτιμώ ότι μπορώ να σας κοιτάξω στα μάτια και να σας πω ότι για όσα δεσμεύομαι , έχω την τόλμη να τα πραγματοποιώ και να παλεύω γι αυτά , με γνώμονα πάντα το δημόσιο συμφέρον
Καλό αγώνα σε όλους,
Πατεράκης Βαγγέλης
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΙΣΣΑΜΟΥ

1 σχόλιο:

Ιωάννης Παπαδάκης είπε...

Δυστυχώς τα σχόλια πρέπει να είναι επώνυμα για να δημοσιευτούν