Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Παρασκευή 31 Μαΐου 2019

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΑΝΤΩΝΗ ΠΑΡΤΣΑΛΑΚΗ

Φίλες και φίλοι
Άλλη μια εκλογική αναμέτρηση έλαβε τέλος. 
Η υποψηφιότητα μου για την περιφέρεια Κρήτης, ήταν μια πάρα πολύ ωραία εμπειρία. Γνώρισα νέος ανθρώπους, συνάντησα πολλούς παλιούς φίλους, αξιολογήθηκα και θεωρώ ότι πετύχαμε το στόχο όσον αφορά το πολύ μεγάλο αριθμό σταυρών που έλαβα (4.467). Ο αριθμός αυτός είναι ιδιαίτερα τιμητικός για εμένα καθώς οι ψήφοι δεν είχαν κανένα ίχνος συναλλαγής, ούτε κομματική στήριξή από κανέναν, αλλά ήταν ψήφοι καθαροί προς το πρόσωπό μου από αγαπητούς φίλους και συνεργάτες. Πολλές φορές με συγκινήσατε με την αγάπη σας και συνεχίζετε να το κάνετε με όμορφα λόγια καθώς θεωρείτε ότι έχω στεναχωρηθεί για την μη συμμετοχή μου στο περιφερειακό συμβούλιο. Δεν υπάρχει καμία στεναχώρια, η μη συμμετοχή μου οφείλετε στο ότι ο συνδυασμός πήρε το πιο χαμηλό ποσοστό στο νόμο Χανίων από όλη την Κρήτη, θα μπορούσαμε να είχαμε εκλέξει 8 συμβούλους αλλά διάφορες στρεβλώσεις του εκλογικού νόμου μας το στέρησαν. Θέλω να σας ευχαριστήσω τον καθένα ξεχωριστά για την στήριξη σας, την οικογένεια μου και όλο τον στενό οικογενειακό μου κύκλο που στάθηκε δίπλα μου , καθώς και τα ΜΜΕ για την προβολή που μας πρόσφερε. Ιδιαίτερα τον συντοπίτη και φίλο μου Γιάννη Παπαδάκη για τα ωραία σχόλια που έκανε προς το πρόσωπό μου μέσω του διαδικτυακού του λογαριασμού (σαδεντρέπεσαι). Γιάννη είναι πολύ σημαντικό αυτό που έκανες για εμένα διότι δεν υπήρχε καμία χρηματική απολαβή, ότι έγραψες τι πίστευες και τα έβγαζες από την καρδιά σου, αυτό είναι πολύ σημαντικό ώστε να γίνει παράδειγμα στην κοινωνία, προς την κρίση αξιών που περνάμε. Θέλω να ευχηθώ και στους έξι εκλεγμένους Περιφερειακούς συμβούλους καλή δύναμη, υγεία, και θεωρώ ότι θα πράξουν, αν και λίγοι, τα δέοντα για την ανάπτυξη του νόμου μας.
Θέλω να ευχηθώ και στους μη εκλεγμένους καλή δύναμη, και να έχουν επιτυχία σε ότι πράττουν. 
Ευχαριστώ ιδιαίτερα την Πόπη Καπετανάκη για τον ωραίο αγώνα που κάναμε στην Κίσαμο αλλά κι στον υπόλοιπο νόμο. Δηλώνω παρών στα πρόβλημα που απασχολούν τον νόμο μας και ιδιαίτερα την Κίσαμο, και θα προσπαθήσω με οποιονδήποτε τρόπο και όπως μπορώ για να δώσω λύσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: