Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

ΠΟΠΗ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ -ΜΑΡΤΣΑΚΗ

Φίλες και φίλοι μου,
Από τη μέρα που πήρα την απόφαση και οριστικοποιήθηκε η υποψηφιότητά μου στο συνδυασμό του Σταύρου Αρναουτάκη «Κρήτη, η ζωή μας» και όλο αυτό το διάστημα του ενός και πλέον μήνα, ήρθα σε επαφή με πολλούς φίλους, γνωστούς και άγνωστους που βρήκα το θάρρος να ζητήσω τη στήριξή τους. Άνθρωποι που είτε ζουν μέσα στην πόλη των Χανίων, στις κωμοπόλεις του νομού, στα χωριά μας, στις τουριστικά πιο αναπτυγμένες περιοχές αλλά και στην ενδοχώρα και οι οποίοι μοχθούν και πασχίζουν να την κρατήσουν ζωντανή. Άκουσα με πολύ προσοχή τα παράπονά τους, τις αντιδράσεις τους, τις ανησυχίες τους και τους προβληματισμούς τους για τον τόπο μας και την ανάπτυξη του σε όλους τους τομείς και που σε κάποιες περιπτώσεις προσέγγιζαν και τους αντίστοιχους δικούς μου.
Ήρθα σε επαφή και γνώρισα καλύτερα τον νυν Περιφερειάρχη μας τον Σταύρο Αρναουτάκη, έναν άνθρωπο χαρισματικό, με οράματα, απίστευτα εργατικό, αποτελεσματικό, με αμεσότητα, επικοινωνιακό που ξέρει να συνεργάζεται, να ακούει και να εκτιμάει τις θέσεις και απόψεις της ομάδας του. Ενημερώθηκα για το έργο της Περιφέρειας Κρήτης σε όλους τους τομείς, Υποδομών και Μεταφορών, Πολιτισμού, Τουρισμού, Περιβάλλοντος, Πρωτογενή τομέα, Αθλητισμού, Εκπαίδευσης, Υγείας Πρόνοιας, Ενίσχυσης Επιχειρηματικότητας, Έξυπνης Εξειδίκευσης, Ολοκληρωμένων Χωρικών Επενδύσεων καθώς και Κοινωνικής Συνοχής και καταπολέμησης της φτώχιας, έργα και δράσεις που αγγίζουν το 1 δις ευρώ σε όλο το νησί. 
Γνώρισα όλους τους συνυποψήφιους μου στον συνδυασμό, συζήτησα μαζί τους και εκτίμησα σε όλους το ήθος τους, τις ικανότητες τους και τις γνώσεις τους, την προσωπικότητα και το ταπεραμέντο του καθενός. Άκουσα προσεκτικά και έμαθα από τους παλιούς, τους ήδη Περιφερειακούς Συμβούλους, ενημερώθηκα για τα πεπραγμένα, το έργο και την ψυχή που έχει δώσει ο καθένας τους ξεχωριστά στον τομέα που είχε αναλάβει όλο το διάστημα της θητείας του. Γνώρισα τους νέους υποψήφιους του συνδυασμού μας που μαζί μ’αυτούς είμαι κι εγώ, όλοι ξεχωριστοί, με γνώσεις, ικανότητες και πολύ όρεξη για να προσφέρουν, ο καθένας με την ιδιότητά του και τις εμπειρίες του. Έχει κυκλοφορήσει εδώ και μέρες το φυλλάδιο του συνδυασμού μας με τα βιογραφικά όλων των υποψηφίων, να δείτε, να ενημερωθείτε και να αποφασίσετε ποιοι σας εμπνέουν και ποιοι θεωρείται ότι είναι άξιοι και ικανοί, αξίζουν την στήριξή σας για να σας εκπροσωπήσουν στον Περιφερειακό Συμβούλιο. Και να θυμάστε πως έχετε τη δυνατότητα τεσσάρων σταυρών στο ψηφοδέλτιο μας, αξιοποιήστε την ώστε να εκπροσωπηθείτε από τους καλύτερους. 
Είμαι η Πόπη Καπετανάκη του Σάββα και της Δήμητρας, γεννήθηκα στα Χανιά και μεγάλωσα στο Καστέλι Κισάμου. Είμαι παντρεμένη με τον Παναγιώτη Μαρτσάκη του Εμμανουήλ, γεωπόνο, που τα τελευταία δώδεκα χρόνια δραστηριοποιείται στις τουριστικές επιχειρήσεις, έχουμε μία κόρη 9 χρονών την Τζωρτζίνα και ζούμε μόνιμα στα Χανιά.  
Αποφοίτησα από το Γενικό Λύκειο Κισάμου και σπούδασα στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, τμήμα Φυτικής Παραγωγής με ειδικότητα στην Αρχιτεκτονική Τοπίου.
Ως Γεωπόνος έχω εργασθεί στον ΕΛΓΑ και στην ΔΑΟΚ-Δ/νση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής, σε ομάδες παραγωγών καθώς και ως Γεωπόνος-μελετητής σε προγράμματα αγροτικών ενισχύσεων. Επίσης εργάσθηκα στο ΚΕΠ του πρώην Δήμου Μηθύμνης και στο ΚΕΘΙ-Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας-Παράρτημα Κρήτης ως Σύμβουλος  γυναικείας επιχειρηματικότητας και υπεύθυνη γυναικείων συνεταιρισμών όλης της Κρήτης. Από το 2011 έως το 2014 εργάσθηκα ως Ειδική Συνεργάτης-Γεωπόνος στον Δήμο Κισάμου και ήμουν υπεύθυνη αγροτικών θεμάτων, προγραμμάτων και είχα αναλάβει αποκλειστικά το πρόγραμμα Γαλάζιων Σημαιών. Η εμπειρία μου αυτή ως Ειδικός Συνεργάτης με βοήθησε να έχω καθημερινή τριβή με τα προβλήματα του τόπου μου και να γνωρίσω εκ των έσω τα θέματα που πραγματεύεται η Περιφέρεια καθώς και τα πολλά έργα που έχει εντάξει και χρηματοδοτήσει τόσο στον Δήμο Κισάμου όσο και σε ολόκληρο τον Νομό Χανίων. 
Με την ιδιότητά μου ως Γεωτεχνικός, θα ήθελα να συμβάλλω στην ομαδική προσπάθεια παραγωγής και ανάδειξης «πράσινων» προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας μέσα και από τις δράσεις της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της Περιφέρειας, η οποία εστιάζει στη στρατηγική ανάπτυξη τόσο του πρωτογενούς τομέα και της διαχείρισης των προϊόντων του, όσο και του δευτερογενούς  και της άμεσης σύνδεσής τους με τον τουρισμό. Επίσης, θέματα προστασίας περιβάλλοντος και ειδικά των περιοχών δικτύου NATURA, κλιματικής αλλαγής, πολιτισμού και ανάδειξης φυσικών πόρων άπτονται του ενδιαφέροντος και της ευαισθησίας μου και μπορώ να συμβάλλω στα αντίστοιχα έργα και δράσεις.
Αυτή είμαι και αυτή είναι η αλήθεια μου. Τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο. Έχω όρεξη, οράματα για τον τόπο μου και το νησί μου και με ότι ασχολούμαι, θεωρώ ότι το κάνω με ήθος και αξιοπρέπεια, ειλικρίνεια, με αίσθημα σεβασμού, αλληλεγγύης, συνεργασίας και ομαδικότητας.  Αξιολογήστε με. Με βαρύ αίσθημα ευθύνης ζητώ τη στήριξή σας.
Προχωράμε μαζί… 
Σας ευχαριστώ 
Με πολύ εκτίμηση
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ-ΜΑΡΤΣΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ (Πόπη) του Σάββα
Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος-Π.Ε. Χανίων

Δεν υπάρχουν σχόλια: