Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Σάββατο 18 Μαΐου 2019

ΤΟ ΤΡΟΠΑΡΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ

Εδώ δεν λιβανίζουμε κανένα....
Εγκαίνια πάρκου κυκλοφοριακής αγωγής, βγάζει ανακοίνωση η Δημοτική αρχή μας και αντί να χαιρόμαστε που θα έχουμε κάτι να πηγαίνουν ακόμα και τα δικά μας παιδιά... αν λειτουργήσει κανονικά θα πρέπει να έρχονται και εκδρομές, και να μαθαίνουν τα στοιχειώδη.. εμείς αρχίσαμε το τροπάριο του κακού υποψηφίου!!!
- Καλά πόσες φορές θα το εγκαινιάσουν;
- Ας τους σε δυο τρεις μήνες θα βγάλει χόρτα και θα το παρατήσουν!!
- Σιγά το έργο...γιοφύρι είχε καταντήσει !! (για την Άρτα λέει)
- Εκλογές έρχονται...κορδέλες κόβουν!!
Και μετά μου λέτε εσείς ότι θέλουμε το καλό του τόπου...
Εμένα η χαρά μου είναι μεγάλη και δεν λογαριάζω ποιος θα κόψει την κορδέλα, αλλά χαίρομαι διπλά γιατί αποκτήσαμε κάτι που δεν είχαμε... γιατί άραγε οι υποψήφιοι χολοσκούν τόσο πολύ και δυσανασχετούν; 
- Μήπως επειδή δεν βρίσκονται αυτοί ΜΕΣΑ στην φωτογραφία; 
Το τροπάριο βέβαια καλά κρατεί, το δικό μου, όχι το δικό μου, βρε είναι δικό μου, σιγά το δικό σου... τελικά κάτι δικό μας κάνατε, κάτι που να μην το πατρονάρετε και να μην το οικιοποιηθήκατε αμέσως, κάνατε; Μπα.. μόνο λόγια. 
- Εγώ το σκέφτηκα, όχι εγώ το είδα στον ύπνο μου πρώτος, τι λες εγώ είδα το Άγγελο Έργο μια μέρα σε μια βουνοκορφή και μου είπε πως να το κάνω,....και πάει λέγοντας... 
Ώρα να σταματήσετε κοπέλια αυτό το αλισβερίσι και προσπαθήστε να κάνετε κάτι για ΜΑΣ.. για εμάς που δεν είμαστε δημοτικοί σύμβουλοι, που δεν είμαστε υποψήφιοι... εξάλλου για μας θα βγείτε... σκεφτείτε το...εκτός κι αν βγείτε για σας!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: