Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τρίτη 14 Μαΐου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΜΙΧΑΛΗ ΞΑΝΘΟΥΔΑΚΗ

Με απόλυτο σεβασμό και ευθύνη προς τους συχωριανούς μου θέλω να ανακοινώσω την απόφαση μου να κατέβω ως ανεξάρτητος με όλη την σημασία της λέξεως, υποψήφιος πρόεδρος στην Ποταμίδα! Έχω τον χρόνο και την διάθεση να δώσω μάχες για ένα καλύτερο αύριο για το χωριό μας. Σύνθημα μου η ενότητα και η ελπίδα, γιατί μόνο με την ενότητα υπάρχει ελπίδα. Άμεσος στόχος η επανεκκίνηση του πολιτιστικού συλλόγου γιατί μόνο έτσι όλοι μαζί μπορούμε για την Ποταμίδα της επόμενης ημέρας. Όραμα μου να γίνουν σοβαρά έργα στο ποτάμι μας και όχι μπαλώματα ώστε να γίνει το στολίδι μας. Με την στήριξη σας σας υπόσχομαι μεγάλες αλλαγές και ανάπτυξη στο χωριό μας με όπλο μου την εμπειρία και νέες ιδέες. 
Με εκτίμηση Μιχάλης Ξανθουδάκης του Στυλιανού
(πρώην γραμματέα Ποταμίδας για 35 δύσκολα χρόνια) 
Υποψήφιος Πρόεδρος Ποταμίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια: