Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2018

ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ!!

Ο φίλος ο Γιώργος, Κισαμίτης ψυχή και σώματι, αγωνίζεται χρόνια με μια πολύ δύσκολη αρρώστια και αγωνίζεται όχι μόνο για τον εαυτό του, αλλά και για όλα τα παιδιά που έχουν αυτήν την ύπουλη αρρώστια. 
Δείτε τι ανέβασε στην σελίδα του.....
- Μια παροιμία στην Κρήτη λέει, ο Θεός να σε φυλάει από το άδικο.
Η αδικία είναι μια πράξη μεταξύ των ανθρώπων. Αυτή την αδικία την έχω βιώσει πολλές φορές στα εξήντα τρία μου χρόνια, αλλά όσες φορές την ένοιωσα, θύμωσα ή εξοργίστηκα αλλά τελικά συγχώρησα τους ανθρώπους διότι αυτός είναι ο χαρακτήρας μου και που τελικά αισθάνομαι ευτυχισμένος.
Όταν όμως την αδικία την νιώθεις από το ίδιο το Ελληνικό κράτος και εφόσον το πλήρωνες για 35 χρόνια τακτικά και αφού η ζωή σου τα έφερε έτσι να κουβαλάς μαζί σου για 15 χρόνια σκλήρυνση κατά πλάκας* δεν έχεις παρά να διαμαρτυρηθείς και να φωνάξεις με όποιο τρόπο μπορείς.
Την περασμένη Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου περνούσα δευτεροβάθμια επιτροπή στα ΚΕΠΑ στα Χανιά για να μου δοθεί το επίδομα αναπηρίας που δικαιούμαι μιας και ένα βήμα εδώ και πολλά χρόνια δεν ξέρω τι πάει να πει. Οι φωστήρες γιατροί από την Αθήνα που μ΄ εξέτασαν εκτός του ότι ειρωνευόταν με τον πιο άσχημο τρόπο και εμένα και την σύζυγό μου λέγοντας μας ότι τώρα κόβονται όλες οι συντάξεις, ο τρίτος της παρέας που δεν συμμετείχε σε τίποτα με τα χέρια στις τσέπες χαζολογούσε από το παράθυρο τα πουλάκια. Πριν δυόμιση χρόνια μια άλλη επιτροπή αξιολόγησε την αναπηρία μου και μου έδωσε ποσοστό 82%, και έπαιρνα το επίδομα αναπηρίας, η προηγούμενη επιτροπή τον Απρίλιο λέει όχι είσαι καλύτερα και το 82 το κάνουμε 75, για να κοπεί το επίδομα, στην ένσταση που ακολούθησε τον Ιούλιο η τότε επιτροπή είπε ναι εντάξει αλλά πρέπει να μας προσκομίσεις ένα Ηλεκτρομυογράφημα κάτω άκρων. Προσκόμισα τα χαρτιά με την εξέταση που έδειχνε παράλυση στα κάτω άκρα και που τελικά δεν έγινε τίποτα. Έμαθα ότι δεν με πέρασαν, δεν έμαθα το ποσοστό διότι θα μου ανακοινωθεί σε 10 μέρες. Το επόμενο δικαίωμα μου είναι να ξανακαταθέσω χαρτιά για επιτροπή τον επόμενο Μάρτιο. Τελικά φύγαμε από τα μνημόνια και το Ελληνικό κράτος λειτουργεί πάλι κανονικά. Όταν συμβαίνουν όλα αυτά, πόσο μαλάκας και αφελείς μπορεί να είναι κάποιος να το πιστεύει ή πόσο μαλάκας και αφελείς μπορεί να είναι αυτός που πιστεύει ότι θα έρθει μια άλλη κυβέρνηση και θα τα διορθώσει, αφού και σ΄αυτούς ο αρχηγός τους δεν ξέρει να μοιράσει δυο βουγιό άχερα που λέμε στην Κρήτη.
Εγώ πάντως τα όπλα δεν τα καταθέτω όπως έκανα μια ζωή και το δίκιο μου θα ψάξω να το βρω αργά ή γρήγορα.
Και θα σας βροντοφωνάξω, ψεύτες, αλήτες του κερατά, μόνο αυτό σας αξίζει.
Γ.Γ
* Η ΣΚΠ είναι μια χρόνια διαταραχή του κεντρικού νευρικού συστήματος. Επηρεάζει τη λειτουργία του εγκεφάλου. Χτυπάει τα οπτικά νεύρα και τον νωτιαίο μυελό, προκαλεί κινητικές διαταραχές. Εμφανίζει προβλήματα στα μάτια, στο σώμα, στη μνήμη, στην προσοχή, στην ψυχολογία. Οι πάσχοντες παλεύουν με την κατάθλιψη, η ποιότητα ζωής φθίνει, η καθημερινότητα είναι ένας παρατεταμένος Γολγοθάς, οι οικογενειακές και φιλικές σχέσεις δοκιμάζονται, η αυτονομία του ατόμου περιορίζεται και η ανθρώπινη αξιοπρέπεια την ακολουθεί. Με αναπηρικό καροτσάκι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: