Όλη η αλήθεια
Επίσημη εκδοχή: ΣύγκρουσηΟ τούρκος χειριστής Υποσμηναγός Halil Ibrahim Ozdemir για να σπάσει τον εγκλωβισμό -προειδοποιούμενος από τον άλλο χειριστή (παρά το γεγονός ότι η επικοινωνία μεταξύ των τούρκων γινόταν μέσω ασυρμ

Ανεπίσημη εκδοχή: Κατάρριψη
Ο τούρκος χειριστής Υποσμηναγός Halil Ibrahim Ozdemir αφήνει τον σχηματισμό και έρχεται πίσω από το ελληνικό μαχητικό (F-16C Block 52+ με serial number 514) του Σμηναγού Ηλιάκη, ενώ το ελληνικό Νο2, έρχεται πίσω από το τουρκικό και τον εγκλωβίζει. Ο τούρκος Υποσμηναγός καλεί τον Σμηναγό Ηλιάκη να απομακρυνθεί ενώ παράλληλα τον εγκλωβίζει. Ο Έλληνας πιλότος δεν φεύγει, ο τούρκος μιλά συνθηματικά στους άλλους δύο τούρκους πιλότους και εξαπολύει πύραυλο AIM-9 Sidewinder, ενώ ταυτόχρονα τα τρία τουρκικά αεροσκάφη στρίβουν προς διαφορετικές κατευθύνσεις. Ο πύραυλος πλήττει το αεροσκάφος του Κ. Ηλιάκη το οποίο εκρήγνυται. Το ελληνικό Νο2 εξαπολύει και αυτός πύραυλο, αλλά λόγω του απότομου ελιγμού του τούρκου τον βρίσκει στο ακροπτερύγιο και τον καταρρίπτει. Ο τούρκος χειριστής εγκαταλείπει επιτυχώς το αεροσκαφός με την ενεργοποίηση του αυτόματου συστήματος εκτίναξης. Πολιτικό αεροσκάφος των Αιγυπτιακών Αερογραμμων (Egypt Air) που πετούσε 2.000 πόδια πάνω από τα εμπλεκόμενα μαχητικά επιβεβαιώσε δυο εκρήξεις.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ:http://strategy-geopolitics.blogspot.com/2007/06/blog-post_9155.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου