Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

Το να αρχίσεις να σκέφτεσαι, σημαίνει να αρχίσεις να κλείνεις δουλειές. 
Αριστοτέλης Ωνάσης, 1900-1975, Έλληνας εφοπλιστής
Ονομάζομαι Γεωργεδάκης Ιδομενέας. Είμαι 40 ετών και κατάγομαι από το Σάσαλο Κισάμου. Έχω δυο παιδιά 12 και 10 ετών. Αποφάσισα να κοινοποιήσω την υποψηφιότητα μου με τον συνδυασμό του Αντώνη Ροκάκη «Ενωμένοι Επιχειρηματίες» που θα λάβουν χώρα στο επιμελητήριο Χανίων στις 11,12 και 13/12/2017.
Η επαγγελματική μου σταδιοδρομία ξεκίνησε πριν 20 χρόνια ως πωλητής μιας από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες- την UNILEVER- στον τομέα του παγωτού algida. Η όρεξή μου και το πάθος μου για δουλειά, γρήγορα με ανέβασαν στη θέση του διευθυντή πωλήσεων για την Κρήτη και για περιοχές του Αιγαίου, απ’ όπου αποχώρησα τον Ιούνιο του 2017 με αυτόν τον τίτλο. Παράλληλα δραστηριοποιούμαι στον επιχειρηματικό κλάδο από το 2010 με 6 καταστήματα καφέ- αρτοζαχαροπλαστεία που φέρουν το εμπορικό όνομα «ΜΕΛΙΤΗ».
Επέλεξα να είμαι υποψήφιος με τον συνδυασμό του Αντώνη Ροκάκη, γιατί είναι ένας νέος, αυτοδημιούργητος επαγγελματίας, δραστηριότητες και ρεαλιστικές ιδέες για την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας και επιχειρηματικότητας.
Είναι ένας άνθρωπος που θαυμάζω τον τρόπο σκέψης του, συμμερίζομαι το όραμά του για πρόοδο του τόπου μας …ένα όραμα που είναι και δικό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: