Το 2006 η μαρίνα της Κισάμου ήταν να γίνει ανατολικά του λιμανιού μας και κάτω από τον Άι Γιάννη τον Ντάμιαλι, βάσει της μελέτης!!!! Ρογκάν, όμως αφού είδαν ότι δεν πρόκειται να γίνει, αποφάσισαν να δουν αν τα καταφέρουν να μας την φτιάξουν (κοιμίσουν) με ΣΔΙΤ (σύμπραξη με ιδιώτες).
Το κόστος του έργου υπολογιζόταν στα 10.9 εκατ. ευρώ, ενώ απαιτούντο να κατατεθεί η οριστική περιβαλλοντική μελέτη και η οριστική τεχνική μελέτη του έργου που θα κοστίσουν 500.000 ευρώ τότε. Μάλιστα το Λιμενικό Ταμείο που εκπονεί τις μελέτες σύμφωνα και με τον τότε πρόεδρό του κ. Γ. Πρωιμάκη προτείνει τόσο οι μελέτες όσο η κατασκευή του έργου να γίνουν από τον ιδιώτη -ανάδοχο του έργου, που θα το αναλάβει στο πλαίσιο ΣΔΙΤ.
Μάλιστα στο Δημοτικό συμβούλιο που έγινε για τον σκοπό αυτό, τον Φεβρουάριο του 2012 (βλέπε φωτο), μίλησαν πολλοί και οι απόψεις τους καταγράφηκαν, θα αναφέρω τάχιστα οτι υπέρ της θέσης στον Ντάμιαλη ήταν η δημοτική αρχή του κ. Μυλωνάκη,με εισηγητή τον Νεκτάριο Κουμάκη, αλλά και η αντιπολίτευση τότε με εισηγητή το νυν δήμαρχο κ. Σταθακη, υποστηρίζοντας οτι η μαρίνα ήταν η μοναδική στην Κρήτη που ήταν χωροθετημένη καιμια αλλαγή θα δημιουργούσε πρόβλημα καθυστέρησης ενώ αντίθετοι με την θέση Ντάμιαλη, ήταν ο αντιδήμαρχος τότε Αντώνης Σχετάκης, ο Κώστας Κουκουράκης που εξηγούσαν τους λόγους αλλαγής της θέσης καθώς και ο περιφερειακός σύμβουλος Παναγιώτης Σημανδηράκης που θεωρούσε σαν καλύτερη θέση της μαρίνας, κάπου απο το Θεοχαράκειο ως το Γήπεδο, εξηγώντας οτι οι μαρίνες πρέπει να είναι μέσα στις πόλεις.
Αυτά εν τάχει μιας και ο Νέος Εμπορικός σύλλογος Κισάμου ξεκινάει την προσπάθεια του (πάλι) να δει γιατί δεν μπορεί να φτιαχτεί η μαρίνα Κισάμου και που κόλλησε.
Το κόστος του έργου υπολογιζόταν στα 10.9 εκατ. ευρώ, ενώ απαιτούντο να κατατεθεί η οριστική περιβαλλοντική μελέτη και η οριστική τεχνική μελέτη του έργου που θα κοστίσουν 500.000 ευρώ τότε. Μάλιστα το Λιμενικό Ταμείο που εκπονεί τις μελέτες σύμφωνα και με τον τότε πρόεδρό του κ. Γ. Πρωιμάκη προτείνει τόσο οι μελέτες όσο η κατασκευή του έργου να γίνουν από τον ιδιώτη -ανάδοχο του έργου, που θα το αναλάβει στο πλαίσιο ΣΔΙΤ.
Μάλιστα στο Δημοτικό συμβούλιο που έγινε για τον σκοπό αυτό, τον Φεβρουάριο του 2012 (βλέπε φωτο), μίλησαν πολλοί και οι απόψεις τους καταγράφηκαν, θα αναφέρω τάχιστα οτι υπέρ της θέσης στον Ντάμιαλη ήταν η δημοτική αρχή του κ. Μυλωνάκη,με εισηγητή τον Νεκτάριο Κουμάκη, αλλά και η αντιπολίτευση τότε με εισηγητή το νυν δήμαρχο κ. Σταθακη, υποστηρίζοντας οτι η μαρίνα ήταν η μοναδική στην Κρήτη που ήταν χωροθετημένη καιμια αλλαγή θα δημιουργούσε πρόβλημα καθυστέρησης ενώ αντίθετοι με την θέση Ντάμιαλη, ήταν ο αντιδήμαρχος τότε Αντώνης Σχετάκης, ο Κώστας Κουκουράκης που εξηγούσαν τους λόγους αλλαγής της θέσης καθώς και ο περιφερειακός σύμβουλος Παναγιώτης Σημανδηράκης που θεωρούσε σαν καλύτερη θέση της μαρίνας, κάπου απο το Θεοχαράκειο ως το Γήπεδο, εξηγώντας οτι οι μαρίνες πρέπει να είναι μέσα στις πόλεις.
Αυτά εν τάχει μιας και ο Νέος Εμπορικός σύλλογος Κισάμου ξεκινάει την προσπάθεια του (πάλι) να δει γιατί δεν μπορεί να φτιαχτεί η μαρίνα Κισάμου και που κόλλησε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου