Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΟΥΛΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΓΩ.....

Μιας και είμαστε μια περιοχή που δέχονται να κουβεντιάζουν τα προβλήματα των κατοίκων αναλυτικά..χαχαχχα (όπως τις προάλλες με τις στάσεις του ΚΤΕΛ) έχω μια απορία και σκέφτομαι ότι μπορεί να την πάρει κανένας ντόπιος δημοτικός σύμβουλος και την μεταφέρει στο Δημοτικό συμβούλιο; 
Να λοιπόν η απορία μου.......
Σταθμός ΚΤΕΛ υπάρχει στην Κίσαμο ; Αν ναι να μας τον υποδείξουν, αν όχι γιατί τα λεωφορεία παρκάρουν πλέον ανενόχλητα στην πλατεία ΟΤΕ; Αυτή ήταν η λύση που μας υποσχέθηκαν εκλεγμένοι και μη; 

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ έχω μία άλλη απορία. Θα απολύσουν άραγε πρώτους τους δημόσιους υπάλληλους που διατηρούν και μπλόγκ;;;;

Ιωάννης Παπαδάκης είπε...

Ναι μάλλον για εκεί το πάνε και αν δεν κάνω λάθος ψάχνουν για ρουφιάνους.... τι λες εσύ πρέπει να κάνεις..... Μην ξεχάσεις την καταγγελία να την κάνεις στο ΥΠ.ΠΟ.
Θέλεις και την διεύθυνση νοσταλγέ της Χούντας;

Ανώνυμος είπε...

Πες μας εσύ βρε που καλύπτεσαι πίσω από την ανωνυμία . τί δουλειά κάνεις , φοβάσαι ή ντρέπεσαι?
Ιάκωβος

Ανώνυμος είπε...

Δεν το έχετε καταλάβει ρε παιδιά ότι η αλήθεια κάποιους τους πονάει.Δεν πρέπει όμως Γιάννη να τους κάνεις τη χάρη.
Από τη σελίδα σου μαθαίνουμε πολλά και ενδιαφέρον πράγματα που προσπαθουν κάποιοι επιτήδειοι να τα κουκουλονουν για ευνόητους λόγους.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ είμαι σίγουρος ότι ο πρώτος Φιλος που έκανε το σχόλιο είναι "ΜΗΝΙΑΤΗΣ"πιστεύω ότι όλοι μας ξέρουμε τι είναι "ΜΗΝΙΑΤΗΣ"".αν δεν ξέρετε μπορώ να σας πω...
Μιχάλης Χαιρετακης