Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΣΤΙΓΩΜΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΣΤΙΣ 8 ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΗ

Ξέρω ότι ο κ. Παπανδρέου όταν πήγε στο εξωτερικό το έκανε τούμπανο, δηλαδή δεν υπήρχε μια δήλωση του Παπανδρέου, η οποία να μην έλεγε, ότι η χώρα μου είναι διεφθαρμένη, ότι κοροϊδεύαμε τον κόσμο με τα στοιχεία, σε σημείο που εμένα, ως πολίτη αλλά και ως πολιτικό, ο οποίος έδινα μάχη για τη χώρα μου, όλη μου τη ζωή και πάντα τα τελευταία τριάμισι χρόνια καθόμουν πίσω από τη σημαία, μου προκαλούσε σοκ. Και λέω, εντάξει, υπάρχει ένα όριο, στο οποίο μπορείς να προχωρήσεις στο αυτομαστίγωμα και να ξεφτιλίζεις τη χώρα σου όταν είσαι πρωθυπουργός. Ντόρα Μπακογιάννη!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: