Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2022

ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ

Η υλοποίηση του έργου πλέον ξεκινά, καθώς άμεσα (στις αρχές φθινοπώρου) θα στηθούν τα πρώτα εργοτάξια στο τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, θα ακολουθήσει μέχρι το τέλος του έτους το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη και μέχρι το τέλος του 2023 θα ξεκινήσει και το μεγάλο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο, το οποίο έχει λάβει ήδη περιβαλλοντική αδειοδότηση.
Εντός του φθινοπώρου αναμένεται να υπογραφεί και η σύμβαση για το Χερσόνησος – Νεάπολη.
Για το Χανιά – Ηράκλειο εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι στις 20 Ιουλίου και πλέον ο διαγωνισμός έχει περάσει στη δεύτερη φάση για την υποβολή δεσμευτικών προσφορών των συμμετεχόντων στη διαγωνιστική διαδικασία μέχρι το τέλος του έτους, ώστε το έργο να συμβασιοποιηθεί εντός του 2023.
Το Κίσσαμος-Χανιά περιλαμβάνεται ως προαίρεση του Χανιά- Ηράκλειο, και όπως λένε δεν χρειάζεται έξτρα διαγωνισμός μάλιστα ο αρμόδιος υπουργός κ. Καραμανλής δεσμεύτηκε από το βήμα της Βουλής ότι όταν συμβασιοποιηθεί το Χανιά- Ηράκλειο το δημόσιο θα ασκήσει και την προαίρεσή του Κίσαμος-Χανιά.

Η αλήθεια ειναι οτι εμείς δεν χρειαζόμαστε πολλά για να τον κάνουμε δρόμο τον ήδη υπάρχοντα, ούτε νομίζω οτι πρέπει να γίνει νέα χάραξη, αλλά ένα καλό φάρδεμα και φυσικά να τελειώσουν παλιοί και νέοι κόμβοι. Αυτοί που σήμερα λειτουργούν με την άδεια του κράτους σαν διασταυρώσεις, αλλά και οι νέοι που πρέπει να γίνουν για τις επενδύσεις μας.
Αν καταφύγουμε σε νέα χάραξη θα χαθεί πολύτιμος χρόνος μιας και χρειάζεται πολύ ψάξιμο μια νέα ιδανική διαδρομή. Το Costa Nopia που το διαφημίζουμε καθημερινά σαν την μεγαλύτερη επένδυση του κόλπου της Κισάμου χρειάζεται σύνδεση με τον νέο ΒΟΑΚ, το ίδιο φυσικά και η μονάδα του Ανδρεάδη...πράγμα που δεν είναι και τόσο εύκολο αν σκεφτούμε την ανικανότητα μας να φτιάξουμε εδώ και 40 χρόνια ένα απλό μικρό υποφερτό κόμβο... Αλλά θα μου πείτε τώρα όλα λύνονται ... στην κουβέντα.
Αν λειτουργούσαμε καλά η πολιτεία θα έκανε πρώτα το κομμάτι Χανιά - Κίσαμος, γιατί απλά εδώ βρίσκονται οι 3 απο τις 6 τουριστικούς προορισμούς της Κρήτης και ειναι η μόνη περιοχή που ειναι 5 φορές πάνω ο φόρτος κυκλοφορίας, σε δρόμους που φτιάχτηκαν το 1980 και δεν ξετέλεψαν ποτέ. 
Για την παράκαμψη της πόλης της Κισάμου που εξυπηρετεί τις μετακινήσεις των μισών ίσως και παραπάνω ημερήσιων τουριστών της Κρήτης, θα μπει και αυτή στο πρόγραμμα... μάλλον  σαν προαίρεση και θα την δούμε όπως θα δούμε και το νερό απο τον Ταυρωνίτη. Κάποτε.
  

Δεν υπάρχουν σχόλια: