Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2020

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΟΝ ΔΡΑΠΑΝΙΑ

Μια επιστολή που δημοσιεύθηκε την Κυριακή απο τα μέλη της τοπικής κοινότητας Δραπανιά, και στην οποία κατηγορούσαν συγκεκριμένο κάτοικο του χωριού οτι εμποδίζει ένα έργο στην περιοχή και μπορείτε να την διαβάσετε ΕΔΩ, έχει απάντηση....
- Απαντώ τώρα, και αύριο με ένα συγνώμη τα ξεχνάω όλα. Έτσι θα κάνετε και εσείς. Αυτά μας έλεγε η αντιπολίτευση πριν τις εκλογές, τώρα είναι μαζί και κινούνται υπόγεια στο σκοτάδι. Κύριοι μεταδίδεται ψευδείς ειδήσεις, και θα σας το αποδείξω αμέσως, 
1) ψέμα έκλεισα το δρόμο 
2) ασφαλιστικά μέτρα (δικηγόρο έχετε στην οικογένεια για να εξακριβωθεί) 
3) δεν ήρθα στο συμβούλιο, εσύ μου είπες αυστηρά να μην έρθω, έχω και 3 μάρτυρες. Κύριοι δεν λέτε στην επιστολή σας για τα τετραγωνικά που χάρισα. Τώρα λοιπόν το αναιρώ, θα κλείσω και εγώ το χωράφι μου εκεί που πρέπει.
 Κύριε Πρόεδρε και κ. κατσαρίδα, στο χωριό μας υπάρχουν πολλοί δρόμοι ημιτελής, 
1) βενζινάδικο, παραλία που είναι και ο πνεύμονας του χωριού μας 
2) κόμβος Δραπανιά 
3) αγιογράφος, κόμβος Νοπήγεια 
4) στο σπίτι σου κ. πρόεδρε που εσύ ο ίδιος έκλεισες, και πολλοί άλλοι. Για την βόμβα που είναι στα θεμέλια του σπιτιού μου, που ανά πάσα στιγμή μπορεί να σκάσει, κουβέντα, ενώ έχει ενημερωθεί ο δήμος. Για το γήπεδο, κουβέντα, ξεσκέπαστο, μόνο υποσχέσεις. Και μετά ο κακός είμαι εγώ. 
Ας καταλάβει ο κόσμος ποιος έχει δίκιο και ποιος όχι. 
Εμμανουήλ Φαραντάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: