Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019

ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ

Πήρα τηλέφωνο στο δήμο της Κισσάμου, αδιαφορία.
Πήρα τηλέφωνο στον δήμο του Πλατανιά, αδιαφορία.
Πήρα Χανιά και μου είπαν να απευθυνθώ στο δήμο μου...
Πήγα σε 6 κτηνιατρεία μήπως βρω βοήθεια αλλά κανένας.
Εγώ είμαι από Φλώρινα. Εδώ δεν ξέρω πολλούς, δεν έχω γνωστούς να απευθυνθώ. Μόνο την λογική και το διαδίκτυο.
Παρόλα αυτά έψαξα.
Σήμερα πήγα την Δάφνη μου μαζί με το κουτάβι βόλτα στη θάλασσα.
Μέχρι που πέρασε ένα γ.... αγροτικό...
Το κουτάβι έφυγε. Δεν το πρόλαβα διότι έτρεξε.
Άνθρωποι... Ένα μάτσο σκατά είμαστε.
Δεν έχω να πω πολλά. Εύχομαι ότι χειρότερο σε αυτά τα δίποδα που δεν κάνουν στείρωση στα θηλυκά σκυλιά τους, και όταν γεννάνε τα αμολάνε δεξιά και αριστερά.
Ότι χειρότερο. Μάρτυς μου ο θεός.
Οι παρακάτω εικόνες ίσως να σοκάρουν. Αδιαφορώ.
Θα σοκαριστεί μόνο αυτός που νιώθει και είναι άνθρωπος. Σήμερα δεν είδα μπροστά μου έστω έναν από αυτούς. Δυστυχώς. Σαν τον Διογένη πρέπει να κρατάμε φανάρι για να δούμε τους ανθρώπους... Κούρασα. Έφυγε άλλη μια ψυχή σήμερα. Μπορεί να φταίω κι εγώ ο ίδιος στη τελική, σκατά στα μούτρα μου τότε.
Δεν νιώθω οργή. Είμαι η οργή αυτή την στιγμή...
(....Ένα Όνομα....)-Πικρές αλήθειες ... πάντως η αρχή του κειμένου που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο είναι η πραγματικότητα... αλήθεια η φιλοζωική Κισάμου ρωτήθηκε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: