Δεν υπήρχαν πρωτόκολλα κατεδάφισης για το ετοιμόρροπο κτήριο (παλιό γυμναστήριο) στην αυλή του 1ου Γυμνασίου όπως είπε η δημοτική αρχή, κτήριο το οποίο για πολλούς λόγους πρέπει να φύγει από εκεί. Μάλιστα ήταν μέσα στις προτάσεις της προς τους υπεύθυνους για να ελευθερωθεί ο χώρος εκεί ώστε να μπουν τα 12 κοντέινερ που θα στεγάσουν προσωρινά τους μαθητές του Γενικού Λυκείου.
Ο μήνας τελειώνει και όπως πάνε τα πράγματα θα δυσκολευτούμε να τα κάνουμε όλα μέσα σε 40 μέρες αν θέλουμε να βγούμε συνεπείς στις υποχρεώσεις μας. Βέβαια η κατάσταση μοιάζει σαν να έχουν όλοι συμβιβαστεί για φέτος, ...τα παιδιά θα είναι όλο το χρόνο φιλοξενούμενοι στις τάξεις του 1ου και 2ου Γυμνασίου και απογευματινά.
Μια κουβέντα που έκανε προχθές ο βουλευτής Χανίων κ. Βολουδάκης με την υφυπουργό παιδείας κ. Ζαχαράκη φάνηκε η γύμνια μας ειδικά όταν τέτοια πράγματα δημοσιοποιούνται, αφού λίγο πολύ ούτε και αυτοί ξέρουν πόσες αίθουσες χρειαζόμαστε, αλλά ούτε που βρίσκονται .. Φυσικά και να έλθουν πάλι δεν είμαστε έτοιμοι να τις δεχτούμε στους χώρους που επιλέξαμε, μιας και δεν έχει γίνει εντελώς τίποτα σε αυτούς.
Με πράξη δημάρχου συγκροτήθηκε στις 7 Ιανουαρίου "Επιτροπή παρακολούθησης και συντονισμού των θεμάτων προμήθειας και τοποθέτησης κοντέινερ για την στέγαση των Λυκείων Κισάμου καθώς και της πορείας των εργασιών για την κατεδάφιση του υφιστάμενου και την ανέγερση του νέου σχολικού συγκροτήματος", αποτελούμενη από 7 μέλη 4 αιρετούς και 3 υπαλλήλους του Δήμου Κισάμου (ειδικοί σύμβουλοι).... για τον σκοπό αυτό.
Η ερώτηση μου και δεν θα την κάνω προς τους αιρετούς της πλειοψηφίας αλλά τους δυο της μειοψηφίας κ. Σταθάκη και κ. Φραγκιουδάκη, συνεδρίασατε ποτέ;
- Γιατί ο σκοπός της επιτροπής είναι αυτός να καλείτε όποιον κρίνεται απαραίτητο για να παρέχεται στοιχεία, πληροφορίες για την υλοποίηση του έργου...στους δημότες. Αλλιώς τι νόημα έχει μια κλειστεί επιτροπή που δεν υπάρχει κάποιος πολίτης -γονέας-σύλλογος γονέων- φορέας, ώστε να ενημερωθεί για την παλιοκατάσταση μας;
Το θέμα των σχολείων είναι πολύ σοβαρότερο από μια διαρροή νερού ύδρευσης ή ένα τσίλασμα ενός δρόμου που τα δελτία τύπου βγαίνουν στο δευτερόλεπτο..
Ας ελπίσουμε ότι κάνω λάθος εγώ και δεν είναι έτσι τα πράγματα.....
Ο μήνας τελειώνει και όπως πάνε τα πράγματα θα δυσκολευτούμε να τα κάνουμε όλα μέσα σε 40 μέρες αν θέλουμε να βγούμε συνεπείς στις υποχρεώσεις μας. Βέβαια η κατάσταση μοιάζει σαν να έχουν όλοι συμβιβαστεί για φέτος, ...τα παιδιά θα είναι όλο το χρόνο φιλοξενούμενοι στις τάξεις του 1ου και 2ου Γυμνασίου και απογευματινά.
Μια κουβέντα που έκανε προχθές ο βουλευτής Χανίων κ. Βολουδάκης με την υφυπουργό παιδείας κ. Ζαχαράκη φάνηκε η γύμνια μας ειδικά όταν τέτοια πράγματα δημοσιοποιούνται, αφού λίγο πολύ ούτε και αυτοί ξέρουν πόσες αίθουσες χρειαζόμαστε, αλλά ούτε που βρίσκονται .. Φυσικά και να έλθουν πάλι δεν είμαστε έτοιμοι να τις δεχτούμε στους χώρους που επιλέξαμε, μιας και δεν έχει γίνει εντελώς τίποτα σε αυτούς.
Με πράξη δημάρχου συγκροτήθηκε στις 7 Ιανουαρίου "Επιτροπή παρακολούθησης και συντονισμού των θεμάτων προμήθειας και τοποθέτησης κοντέινερ για την στέγαση των Λυκείων Κισάμου καθώς και της πορείας των εργασιών για την κατεδάφιση του υφιστάμενου και την ανέγερση του νέου σχολικού συγκροτήματος", αποτελούμενη από 7 μέλη 4 αιρετούς και 3 υπαλλήλους του Δήμου Κισάμου (ειδικοί σύμβουλοι).... για τον σκοπό αυτό.
Η ερώτηση μου και δεν θα την κάνω προς τους αιρετούς της πλειοψηφίας αλλά τους δυο της μειοψηφίας κ. Σταθάκη και κ. Φραγκιουδάκη, συνεδρίασατε ποτέ;
- Γιατί ο σκοπός της επιτροπής είναι αυτός να καλείτε όποιον κρίνεται απαραίτητο για να παρέχεται στοιχεία, πληροφορίες για την υλοποίηση του έργου...στους δημότες. Αλλιώς τι νόημα έχει μια κλειστεί επιτροπή που δεν υπάρχει κάποιος πολίτης -γονέας-σύλλογος γονέων- φορέας, ώστε να ενημερωθεί για την παλιοκατάσταση μας;
Το θέμα των σχολείων είναι πολύ σοβαρότερο από μια διαρροή νερού ύδρευσης ή ένα τσίλασμα ενός δρόμου που τα δελτία τύπου βγαίνουν στο δευτερόλεπτο..
Ας ελπίσουμε ότι κάνω λάθος εγώ και δεν είναι έτσι τα πράγματα.....
1 σχόλιο:
Αγαπητέ Γιάννη καλημέρα.
Όπως πολύ καλά γνωρίζεις, το ζήτημα των νέων σχολείων για το ΕΠΑΛ και το ΓΕΛ, στη Κίσσαμο, ήταν μόνιμη διεκδίκηση των μαθητών, μέσα από συνεχείς κινητοποιήσεις για πολλά χρόνια, αλλά και των συλλόγων Γονέων που μαζί με τα παιδιά το διεκδικούσαν. Δεν χαρίστηκε από κανέναν, αντιθέτως οι συνεχιζόμενες υποχρηματοδοτήσεις έφεραν πιο γρήγορα το τέλος του σχολικού συγκροτήματος με την ανυπαρξία συντήρησης. Οι κρατικές και λοιπές ευθύνες είναι τεράστιες
Οι μόνοι που μπορούν να πιέσουν μέσα από νέες διεκδικήσεις, για να προχωρήσουν τα πράγματα είναι το γονεΐκό και μαθητικό κίνημα και όχι οι επιτροπές.
Δημοσίευση σχολίου