Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

ΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ! !!

Στην σελίδα του ο κύριος Σχοινάς υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στο Ρέθυμνο, γράφει :
Σχεδόν 19 χρόνια πριν, στις 3 Δεκεμβρίου 1989, το πλοίο ΑΡΚΑΔΙ πλεύριζε για πρώτη φορά στο λιμάνι του Ρεθύμνου……… Το πλοίο ΑΡΚΑΔΙ, που εγκαινίαζε τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση του Ρεθύμνου, άνοιξε την «πλατιά λεωφόρο της οικονομικής και πολιτιστικής ανάπτυξης του νομού μας». Σύντομα, το 1995, η οικονομικά ανθηρή ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΗ δρομολογούσε 2ο πλοίο, το περίφημο ΠΡΕΒΕΛΗ, συνδέοντας το Ρέθυμνο με τον Πειραιά σε καθημερινή βάση. Αργότερα, το 1999, σε καιρούς χρηματιστηριακής ευφορίας και έντονου ακτοπλοϊκού συγκεντρωτισμού, η ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΗ απορροφιόταν από την Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης. Η ΑΝΕΚ, λίγο καιρό μετά, απέσυρε το ένα εκ των δύο συμβατικών πλοίων που εξυπηρετούσαν το Ρέθυμνο, μετατρέποντας τη σύνδεση σε μέρα παρά μέρα.)
……. η ΑΝΕΚ, ως διάδοχη εταιρεία της ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΗ οφείλει και πρέπει να εξηγήσει ορισμένα θολά σημεία γύρω από την πολιτική της:

—Πώς γίνεται εφέτος η γραμμή να «μπαίνει μέσα» για το συμβατικό πλοίο της και να το αποδρομολογεί, και αμέσως μετά να είναι δελεαστική για το ταχύπλοο της HSW, που καταναλώνει τα διπλάσια καύσιμα, όταν μάλιστα τα στοιχεία του 2007 δείχνουν ότι το επιβατικό κοινό της γραμμής προτιμά το συμβατικό από το ταχύπλοο πλοίο; (Το 2007 μετακινήθηκαν με το ταχύπλοο της ΝΕΛ 104 χιλ. και το συμβατικό της ΑΝΕΚ 131 χιλ. επιβάτες).
Πώς εξηγεί ότι πέρυσι, παρά τον εμβόλιμο ανταγωνισμό του ταχύπλοου της ΝΕΛ, κράτησε στη γραμμή συμβατικό πλοίο; Συνδυάζοντας τα παραπάνω δεδομένα, δεν γίνεται, εύλογα σαφές ότι εξαρχής σκοπός της εταιρείας ήταν να αφήσει τη γραμμή ορφανή;
……. Προτίθεται η ΑΝΕΚ να εφαρμόσει ένα αντικειμενικό και διαφανές σύστημα για τη διαχείριση της μεταφορικής ζήτησης, το οποίο θα κατοχυρώνει όλες τις μεταφορικές εταιρείας από αντί-επιχειρηματικές συμπεριφορές φαβοριτισμού και ρεβανσισμού;
και καταλήγει:
Η εμπεδωμένη πλέον αναξιοπιστία της σύνδεσης του Ρεθύμνου με τον Πειραιά κράτησε την επιβατική κίνηση της γραμμής αρκετά χαμηλά.
πηγή: http://www.kgs.gr/

.
Αυτά βέβαια τα έγραφε ο κ. Κώστας τον Αύγουστο, γιατί σήμερα θα νοιώθει ελαφρώς ικανοποιημένος που μπρος στο τίποτα, κάτι είναι και το ξερολούκουμο.
Βέβαια το μέγα ερώτημα το είπε ο κ. Σχοινάς "Η εμπεδωμένη πλέον αναξιοπιστία", το ίδιο λέμε και εμείς για την εταιρεία μας κ. Σχοινά, φυσικά και αυτήν την αναξιοπιστία ξέρουμε ποιος την μαγείρεψε μαεστρικά!!! ..........η μαμά ΑΝΕΚ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: