Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

 Τον διπλασιασμό των προβλεπόμενων εγγυήσεων προς τις τράπεζες, μέσω της Τραπέζης της Ελλάδος, ανακοίνωσε ο υπουργός Οικονομικών Ε. Βενιζέλος, κατά την συζήτηση της σχετικής πράξης νομοθετικού περιεχομένου στην Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής. Έτσι, στα 30 δισεκ ευρώ που προέβλεπε η αρχική ρύθμιση, προστίθενται άλλα 30 δισεκ, μέχρι την 31η Δεκεμβρίου του 2012. 

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤ0 Νο 3


ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε
-Η εταιρεία ήταν (και είναι τώρα) στην ουσία μια εταιρεία εισαγωγής και διάθεσης οχημάτων και βαρέων μηχανημάτων, και για μια εποχή και κατασκευαστής.
Η οικογένεια Πετρόπουλου παραδοσιακά απασχολείτο με την μεταλλουργεία (χυτήρια, όπου μεταξύ άλλων εθεωρείτο ένας απο τους καλύτερους κατασκευαστές καμπανών) απο τον 19ο αιώνα, αρχικά στην Άμφισσα και αργότερα στην Λαμία.
Η εταιρεία με την σημερινή της μορφή, δημιουργήθηκε απο τον Πέτρο Πετρόπουλο στην Θεσσαλονίκη το 1922, με εργασίες πώλησης οχημάτων και επισκευές, ανακατασκευές κινητήρων. Με αυτούς τους κινητήρες αρχισε κατασκευές οχημάτων, με βάση επιβατηγά FORD του 1920, τα WILLYS-OVERLAND του 1930, και για φορτηγά με τα DIAMOND T και INTERNATIONAL του 1930.
Το 1938, μεταφέρεται στην Αθήνα.
Κύρια απασχόληση απο το 1956,η κατασκευή τρακτέρ, με την χρήση ανακατασκευασμένων κινητήρων. Αργότερα κατασκευάζει σειρά τρακτέρ με κινητήρα PERKINS,με μεγάλες πωλήσεις.
-Απο το 1974,αρχίζει την κατασκευή, του πρώτου «εξυπνου» (όπως το ονομάζει) οικογενειακού φορτηγού 4χ4, σε τύπους UNITRUCK-POLYTRUCK και MILITRUCK για τον στρατό. ΟΙ αγρότες τ' αγοράζουν σε μεγάλους αριθμούς, αλλά όχι κι ο στρατός. Επιπλέον ο νόμος για τα αγροτικά αλλάζει το 1984-85, και έτσι σταματάει η παραγωγή, με την εταιρεία σε δεινή οικονομική κατάσταση λόγω των μεγάλων επενδύσεων που είχε κάνει εως τότε. Εκτός των αλλων η εταιρεία είχε σχεδιάσει –κατασκευάσει μια σειρά προϊόντων, όπως γεννήτριες-περονοφόρα (τα επιτυχημένα βενζινικίνητα και ηλεκτροκίνητα DYNALIFT)

ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ

Προσοχή κυκλοφορούν και στην γειτονιά μας....Είναι η τουρκική λίρα -Yeni Turk Lirasi-   που κυκλοφόρησαν τα σαΐνια οι γείτονες μας....και τα γεροντάκια μας πιάνονται επιτόπου θύματα. Είναι τόση η ομοιότητα που αν δεν προσέξεις την ημισέληνο την έβαψες..πάει το δύευρο!! Τρόπος μεταφοράς κάτι άλλα σαΐνια γείτονες μας....οι Βούλγαροι που με 0,40 Ε τόσο κάνει η λίρα, την φέρνουν νότια και κάνουν πάρτι!!!

ΑΠΟΓΝΩΣΗ......


Απόγνωση, οργή, αγανάκτηση είναι οι τρείς λέξεις που χαρακτηρίζουν τα συναισθήματα των πολιτών οι οποίοι πηγαίνουν στην ΔΕΗ, είτε για να πληρώσουν τους «φουσκωμένους» από το χαράτσι των ακινήτων, λογαριασμούς, είτε για να ρωτήσουν για το χρονικό περιθώριο που έχουν πριν τους κόψουν το ηλεκτρικό ρεύμα.
Παράλληλα τρέχουν απο τους Δήμους, στις Εφορίες και απο εκεί στα γραφεία της ΔΕΗ, είτε σε μιαν απέπλιδα προσπάθεια να διορθωθούν τα λάθη, είτε για να βγάλουν μιαν άκρη στο αλαλούμ με τις εξαιρέσεις απο την καταβολή του τέλους στα ακίνητά. 
Όμως κοινή συνισταμένη σε κάθε περίπτωση είναι η απόγνωση εξ αιτίας του πρωτοφανούς συνδυασμού επιβαρύνσεων που επιβάλλονται στους τρείς τελευταίους μήνες του χρόνου: Μειώσεις μισθών και συντάξεων.Ανεργία.Έκτακτη εισφορά στις εφορίες. Χαράτσι στα ακίνητα. Τέλη κυκλοφορίας οχημάτων.
ΠΗΓΗ

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ


Στις 5 και 6 Δεκεμβρίου 2011 πραγματοποιούνται οι εκλογές του ΕΒΕΧ (Εμπορικού, Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Χανίων) του οποίου ο ρόλος είναι : "Η προστασία και η ανάπτυξη του εμπορίου, της βιομηχανίας, της βιοτεχνίας, των επαγγελμάτων, του τομέα παροχής υπηρεσιών και των εξαγωγών". Νομίζω ότι για πρώτη φορά η Κίσαμος έχει μια μεγάλη ευκαιρία να παίξει σημαντικό ρόλο αλλά και να πάρει όλα αυτά που δικαιούται τόσα χρόνια τώρα, ώστε να παρουσιαστεί περισσότερο έτοιμη και θωρακισμένη στα δύσκολα χρόνια που περνάμε.
  Ο Νομός χρειάζεται ένα ΕΒΕΧ με νέο πνεύμα και δυναμισμό ώστε να αντιμετωπιστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα πολύ μεγάλα προβλήματα των διαφόρων κλάδων.
   Αυτή τη φορά οι εκλογές στο ΕΒΕΧ είναι πιο σημαντικές από ποτέ γιατί πρέπει επιτέλους ο συγκεκριμένος φορέας να λειτουργήσει τόσο γρήγορα και αποτελεσματικά ώστε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της εποχής, της εποχής της πληροφόρησης, της τεχνολογίας, της νέας επιχειρηματικής αντίληψης και μάλιστα σ ένα οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον εξαιρετικά δύσκολο.
   Χρειαζόμαστε ανθρώπους νέους, που να έχουν όραμα και σχέδιο για το νομό μας αλλά και για την Κρήτη ώστε να μην παραμείνουμε πάλι κομπάρσοι των εξελίξεων.
 Με τιμή
 Μιχάλης Στεφ. Χαιρετάκης
 Υποψήφιος στο Επαγγελματικό με τον Συνδυασμό "ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ’"  με Πρόεδρο τον Γιάννη Μαργαρώνη

ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ....... ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ!

Κρήτη είναι και τα Αντικύθηρα για μας κύριοι και όχι μόνο η Γαύδος ...και όπως καλά το ξέρετε εδώ και ένα μήνα το Βιτσέντζος Κορνάρος αγνοείται....και μαζί με αυτό και οι 45 ηρωικοί κάτοικοι των Αντικυθήρων......Διαβάστε εδώ αλλά και εδώ τις φωνές που καλούν σε βοήθεια!! Τα ρεζιλίκια των σωτήρων μας συνεχίζονται ...... Άντε κάντε καμιά επερώτηση αγαπητοί μου βολευτές...έτσι και αλλιώς ώς εκεί φτάνει η δύναμη σας...

ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΟΣ ΦΑΡΟΣ

«Ο Γαλανόλευκος Φάρος καλεί τα μέλη του και τους φίλους του,τήν ΤΕΤΑΡΤΗ 14 ΔΕΚ 2011 και από 10.00 έως στίς 20.00,στα γραφεία του, Χρυσάνθου Επισκόπου 52, κοντά στο παλιό λιμάνι Χανίων,για τις εκλογές του συλλόγου μας. Η παρουσία σας μας δίνει δύναμη. Θα υπάρχει μόνο ενα ψηφοδέλτιο που θα εκλέξει 15 μελές συμβούλιο και θα έχει και αντιπροέδρους σε αρκετά μέρη της Ελλάδος.

ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΝΙΚΗΣΑΝ


ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΙ ΣΕ ΔΡΑΣΗ


Κρητική όρχησις
Της Ευγενίας Περυσινάκη
Ήδη από το 2 π.Χ. η Κρήτη υπήρξε πρωτοπόρος στον οικονομικό και πολιτισμικό τομέα στο χώρο του Αιγαίου. Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία αυτού του πολιτισμού αποτελεί η κρητική όρχηση, ο απόηχος της οποίας φτάνει ως την εποχή μας. Στους αρχαίους πολιτισμούς ο χορός δεν είχε μόνο ψυχαγωγικό χαρακτήρα, εκτονώνοντας έντονες συναισθηματικές εξάρσεις, αλλά ήταν το κατεξοχήν μέσο λατρείας που δεν απουσίαζε από καμιά θρησκευτική τελετή (Λουκιανός Περί Ορχήσεως 15).
Οι σημαντικότερες πηγές ως προς την αρχαία ελληνική όρχηση (ως έννοια είχε ευρύτερο περιεχόμενο σε σχέση με τη νεοελληνική λέξη χορός) είναι τα αρχαιολογικά ευρήματα, οι γραπτές μαρτυρίες και λιγοστές πληροφορίες που έχουν φτάσει ως εμάς, σχετικά με την αρχαία ελληνική μουσική. Οι εικονογραφικές παραστάσεις τηςΜινωικής περιόδου αποτελούν τη βασικότερη πηγή για τη γνώση του χορού της εποχής, υποδηλώνοντας ποικιλία ορχήσεων με ανεπτυγμένη χορογραφία.
Το θέμα βέβαια των χορευτικών παραστάσεων έχει ήδη ερευνηθεί σε ικανοποιητικό βαθμό από αρχαιολόγους μελετητές. Στην παρούσα εισήγηση το βάρος πέφτει στις γραπτές λογοτεχνικές και ιστορικές μαρτυρίες της αρχαιότητας που αναφέρονται στον κρητικό χορό, διάσημο για τη χάρη και την καλαισθησία του.
Στη μινωική Κρήτη, ο χορός αποτέλεσε ........

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΑΜΑΡΑ ΠΡΟΣ ΗΓΕΤΕΣ ΛΑΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ


κ. Wilfried Martens
Πρόεδρο Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος
Αθήνα, 13 Νοεμβρίου 2011
Αγαπητέ κύριε Πρόεδρε,
Όπως σας ανέφερα ήδη, θεωρώ απαραίτητο να ενημερώσω τους συναδέλφους μου στο Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα για την τρέχουσα κατάσταση στην Ελλάδα.
Οι πρόσφατες εξελίξεις έθεσαν σε μεγάλο κίνδυνο τις αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της 26ης Οκτωβρίου αναφορικά με τη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους.
Η Νέα Δημοκρατία παρενέβη .....

ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.....

Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΙΛΗΣΕ.....


Για να υπάρξουν αποτελέσματα στο μέτωπο της φοροδιαφυγής χρειάζεται πάνω απ' όλα πολιτική βούληση, τονίζει ο επικεφαλής της Ομάδας Δράσης, Χορστ Ράιχενμπαχ, και αποκαλύπτει ότι το σχέδιο δράσης υπάρχει από τον περασμένο Μάιο και έχει συμφωνηθεί με την Ελλάδα.
Εχοντας καταθέσει την πρώτη τριμηνιαία έκθεση της Ομάδας Δράσης για την Ελλάδα, όπου επισημαίνονται οι προτεραιότητες του προγράμματος οικονομικής προσαρμογής και ο ρόλος της Task Force, ο επικεφαλής της, Χορστ Ράιχενμπαχ, εξηγεί στο "Εθνος της Κυριακής" την ανάγκη να εφαρμοστούν οι μεταρρυθμίσεις με αποφασιστικότητα, προκειμένου η χώρα να επιστρέψει στην ανάπτυξη.
Το πιάσατε το υπονοούμενο ... από τον περασμένο Μάιο έχουν στην ουσία παραδώσει την κυβέρνηση..τα υπόλοιπα είναι οδοντόβουρτσες....

ΚΑΨΗΣ Ο ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ.....

38.000Ε ΧΡΩΣΤΑΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ

Μπείτε  σε αυτήν την διεύθυνση για να δείτε τι χρωστάμε και που! Φυσικά θα δείτε και τι χρωστάει η φίλη Γερμανία και οι άλλες χώρες..με μόνο μια διαφορά εμείς χρεοκοπήσαμε! Ο κάθε Γερμανός  χρωστά 50.000Ε  http://www.bbc.co.uk/news/business-15748696
Σιγά -σιγά θα μάθουμε γιατί μπήκαμε στο ΔΝΤ αν και οι περισσότεροι ξέρουμε κ. Παπανδρέου!!

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Η ΔΙΑΘΗΚΗ


Η Διαθήκη της Ελλάδας που υπέγραψε ο ξεκούραστος
Έχουμε και λέμε λοιπόν...
---σελ.119-
ΔΕΝ μπορεί η Ελλάδα να πάρει δάνειο από άλλο δανειστή (Κίνα-Ρωσία) καθώς επίσης δεν μπορεί να υποθηκεύεσαι ούτε να ενεχυριάσει για άλλον περιουσία ή έσοδα ή να μεταφέρει το... χρέος της... (Γι' αυτό όταν είπε η Ρωσία να μας δανείσει με χαμηλό επιτόκιο αντέδρασε η κυβέρνηση!!!!)
---σελ 129.παραγρ.13.υποπαραγρ.1.
Αντίθετα ο δανειστής επιτρέπεται να μεταβιβάσει τα δικαιώματα κ τις υποχρεώσεις του.
Δηλ. μπορεί να δανειστήκαμε από τη Γερμανία άλλα να βρεθούμε χρεωμένοι
στην Τουρκία ή τα Σκόπια!!! Γιατί η Γερμανία θα τους έχει πουλήσει τα δανειακά δικαιώματα τις Ελλάδος
---Σελ.129.παραγρ.14.υποπαραγρ.1
H σύμβαση διέπεται από το Αγγλικό δίκαιο
---σελ΄121. παραγρ. 5
Το επιτόκιο για τα 80 δις ευρωπαϊκών δανείων είναι 5,2 κυμαινόμενο για την πρώτη 3ετία. 6,2 για τα επόμενα χρόνια κ +2% τόκοι υπερημερίας εάν έχει λήξει το δάνειο,
επαναπροσδιοριζόμενο ΑΝΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!
---Σελ 123
Η Ελλάδα εάν δεν πληρώσει κάποιο από τα παλαιότερα δάνεια κ όχι τα 110 που παίρνουμε τώρα, που λήγουν ή προβεί σε αναστολή πληρωμών παλαιότερου δανείου, δεν μπορεί να εκταμιεύσει χρήματα από το μηχανισμό κ υποχρεούται να πληρώσει άμεσα το υπόλοιπο κεφάλαιο του δανείου του μηχανισμού μαζί με όλες τις επιβαρύνσεις.
---Σελ.130, παραγρ.15+σελ 140,παραγρ 5...
Για να είναι νόμιμη, για να ενεργοποιηθεί και να ισχύει η σύμβαση, δεν χρειάζεται καμιά άλλη πράξη παρά μόνον την υπογραφή του υπουργού και τη νομική γνωμοδότηση του νομικού συμβουλίου του κράτους του υπουργείου οικονομικών κ του υπουργείου δικαιοσύνης.
(Ούτε σε χώρα της κεντρικής Αφρικής δεν υπογράφει ο υπουργός εν αγνοία της κυβέρνησης, ακόμη κι αν αυτός είναι δοτός. Δεν χρειάζεται ούτε ψήφιση στη βουλή ούτε καν υπογραφή από τον πρόεδρο της δημοκρατίας, ούτε καν γνωμοδότηση!!!!)
---σελ 123,παράγραφος 5...
Μόνο το δικαστήριο της ευρωπαϊκής ένωσης κ τα συνταγματικά δικαστήρια των δανειστών μπορούν να ακυρώσουν τη σύμβαση γιατί παραβιάζεται το ευρωπαϊκό δίκαιο ή το σύνταγμα του δανειστή αντίστοιχα. Σύμφωνα με τη σύμβαση, στην Ελλάδα δεν επιτρέπει κανένα δικαστήριο να εκδικάσει τέτοια προσφυγή!
Αφήστε που δεν έχουμε κ συνταγματικό δικαστήριο στη χώρα μας υπάρχει το διεθνές αλλά μας δένει τα χέρια και πρέπει να απευθυνθούμε για τους Γερμανούς στο δικαστήριο της Γερμανίας, για τους Άγγλους στης Αγγλίας!!!
Με την παρούσα ο δανειολήπτης αμετάκλητα κ άνευ όρων, παραιτείται από κάθε ασυλία την οποία έχει ή πρόκειται να αποκτήσει όσον αφορά τον ίδιο ή τα περιουσιακά του στοιχεία από νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα σύμβαση.
Όσον αφορά κατάσχεση, διαταγή κ όσον αφορά την εκτέλεση κατά των περιουσιακών στοιχείων του στο βαθμό που δεν το απαγορεύει δικαστικός νόμος.
Ούτε ο δανειολήπτης, ούτε τα περιουσιακά του στοιχεία έχουν ασυλία !!!
Αλήθεια θα μπορούσε κάποιος να υπογράψει δάνειο με αυτούς τους όρους; Όχι αλλά κάποιος το έκανε εν αγνοία μας!!!

ΨΑΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Παρ΄όλες τις κακές επιλογές μας, παρ΄όλο που ψαρεύουμε χωρίς πρόγραμμα και  καταστροφικά, τα Κισαμίτικα καΐκια φέρνουν ακόμα ψαριές που θα τις ζήλευαν πολλοί. 
Οι πάγκοι γεμάτοι και οι τιμές καλές.......κέφαλοι-γόπες-μαρίδα-μπαρμπούνια-φαγκριά-γαρίδα-φρέσκο καλαμαράκι-ροφοί-σαλάχια......

ΘΛΙΒΕΡΗ ΠΡΩΤΙΑ

Αποκαλυπτήριο μνημείου του ΟΗΕ για τα θύματα των τροχαίων δυστυχημάτων στις Βουκολιές
1.381 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και 1.754 τραυματίστηκαν βαριά στους ελληνικούς δρόμους το 2010 σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία από ελληνική αστυνομία και όχι από υγειονομικές υπηρεσίες. Στο τέλος του 2010 η Ελλάδα  βρέθηκε στη χειρότερη θέση στην Ευρώπη, με 113 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκων όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 62. Δέκα χρόνια πριν, το 2001 βρίσκονταν τρεις θέσεις ψηλότερα.
Αυτά να τα βλέπουν οι πολιτικάντηδες που δεν κάνουν τίποτα άλλο παρά να τάζουν, να τάζουν, να τάζουν.....Θλιβερό παράδειγμα εμείς εδώ οι ιθαγενείς του νότου ... που βαρεθήκαμε να ακούμε τις εξαγγελίες των υπολόγων για σύσταση της Κρήτη ΑΕ.

ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ.....


Για πρώτη φορά στην ιστορία των ελληνικών Προϋπολογισμών θα εγκριθεί χωρίς δεύτερη ανάγνωση ο Προϋπολογισμός του κράτους, ενδεικτικό και αυτό της εκχώρησης εθνικής κριαρχίας που έχει συτνελεστεί τα τελευταία δύο χρόνια, αφού ο Προϋπολογισμός έρχεται γραμμένος από το εξωτερικό και απλά τυπικά ψηφίζεται.
Αναλυτικά, την ερχόμενη Τρίτη ξεκινά η συζήτηση στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων. Σύμφωνα με τον Κανονισμό της Βουλής, τα μέλη της επιτροπής πρέπει σε πέντε συνεδριάσεις να επεξεργαστούν και να ψηφίσουν τον προϋπολογισμό χωρίς, όπως προείπαμε, δεύτερη ανάγνωση.
Σε κάθε περίπτωση η συγκεκριμένη διαδικασία πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου καθώς την επόμενη (Σάββατο 3/12/2011), ο προϋπολογισμός εισέρχεται στην Ολομέλεια. Πέντε συνεδριάσεις προβλέπει ο κανονισμός της Βουλής και γι αυτή την διαδικασία, οπότε το βράδυ της Πέμπτης 7 Δεκεμβρίου αναμένεται να πραγματοποιηθεί η ονομαστική ψηφοφορία.
ΠΗΓΗ: defencenet.gr

ΑΛΑΜΠΟΥΡΝΕΖΙΚΑ


Με την φράση «αλαμπουρνέζικα» εννοούμε «ακαταλαβίστικα». Οι θεωρίες για την προέλευση των… αλαμπουρνέζικων είναι πολλές. Επειδή η κάθε εξήγηση είναι το ίδιο πιθανή όσο και απίθανη με τις υπόλοιπες, εμείς σας τις παραθέτουμε όλες!
Διαλέγετε και παίρνετε!
Εκδοχή πρώτη: Από το Livorno της Ιταλίας
Το Livorno είναι μια πόλη της Ιταλίας, έξω από την Τοσκάνη. Οι κάτοικοι των Κυκλάδων και ειδικότερα της Σύρου, την εποχή της Ενετοκρατίας θεωρούσαν την περιοχή του Livorno ως ιδανική πόλη -πρότυπο.
Κάθε τι λοιπόν ξεχωριστό και εκλεκτό που έβλεπαν, έλεγαν πως «αυτό είναι όπως Al Livorno», που στα ιταλικά θα πει «στο Λιβόρνο» ή «αυτά μοιάζουν με Αλιβορνέζικα», δηλαδη με πράγματα από το Livorno.
Κατά μία άλλη εκδοχή τα «αλαμπουρνέζικα» προέρχονται όντως από την περιοχή Livorno, αλλά έχουν σχέση με την περίεργη διάλεκτο που χρησιμοποιούσαν οι Έλληνες που κατοικούσαν στην περιοχή. Οι κάτοικοι του Λιβόρνο μιλούν σε μια ιδιαίτερη διάλεκτο την vernacolo, η οποία έχει στοιχεία από την Τοσκανική αλλά και πάρα πολλούς ιδιωματισμούς! Στην περιοχή ζούσαν κάποτε αρκετοί Έλληνες οι οποίοι είχαν ενώσει τις δύο διαλέκτους και σε αυτές έίχαν προσθέσει και ελληνικά στοιχεία. Το αποτέλεσμα ήταν να μιλούν εντελώς «αλιβορνέζικα» ελληνικά!
Εκδοχή δεύτερη: Από την ιταλική λέξη «burla»
Στα ιταλικά η λέξη «burla» σημαίνει «αστεία». Σύμφωνα λοιπόν με αυτήν την θεωρία, η λέξη «αλαμπουρνέζικα»προέκυψε από μια παραφθορά της φράσης «alla burla», που θα πει «στ’ αστεία».
Εκδοχή τρίτη: Όπως λέμε «αλά γαλλικά»
Σε αυτήν την περίπτωση τα «αλαμπουρνέζικα» δεν είναι μία λέξη, αλλά δύο. Όπως λέμε «αλά γαλλικά», έτσι λέμε και "αλά μπουρνέζικα". Η φράση αναφέρεται στην διάλεκτο της φυλής Μπουρνού που φέρεται να έζησε στην περιοχή του Σουδάν. Η γλώσσα που μιλούσαν ήταν ένας συνδυασμός της αραβικής, με στοιχεία της τοπικής διαλέκτου.
Σύμφωνα με αυτήν την εκδοχή η γλώσσα τους έφτασε στην χώρα μας κατά την Επανάσταση του 1821, όταν μέλη της φυλής Μπουρνού ήρθαν εδώ από την Αίγυπτο με το εκστρατευτικό σώμα του στρατηγού Ιμπραήμ. Στα αυτιά των ελλήνων ηχούσαν τόσο δύσκολα και ακαταλαβίστικα, που με τα χρόνια η «αλά Μπουρνού» ταυτίστηκε με ο,τιδήποτε ακαταλαβίστικο.
Αν όλα τα παραπάνω σας ακούγονται … αλαμπουρνέζικα, ίσως και να έχετε δίκιο!
ΠΗΓΗ: pyles.tv

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ....

Οι μεγάλες ομάδες στα δύσκολα φαίνονται, αλλά για άλλη μια φορά τα χρειαστήκαμε στις Μουρνιές, αφού δεν καταφέραμε να δημιουργήσουμε φάσεις.....Δυστυχώς όσο και να πονάει κάποιους η ομάδα δεν έχει τον άνθρωπο που θα κάνει τα δύσκολα εύκολα.. αντιθέτως έχουμε πολλούς που κάνουν τα εύκολα δύσκολα. Χάρμα οφθαλμών ο Ανιάγκμπε για πρώτη φορά φέτος, ο Βασαδάκης, ο Ντεντάκης αλλά και ο παιχταράς ο Ντόντα. Και μιας και ξέρω ότι θα σχολιαστεί, από την ομάδα λείπει ο Δοντσίδης ή κάποιος που να μπορεί να ξεφρακάρει το ανούσιο ποδόσφαιρο που παίζει σήμερα ο Κισαμικός!!
Στις Μουρνιές λοιπόν ο Κισαμικός κέρδισε δύσκολα τον Α.Ο. Περιβολίων με 1-0 και σκόρερ τον Ανιάγκμπε στο 49', με τους γηπεδούχους να "φωνάζουν" για οφσάιντ το γκολ!!!

Στην Β’ κατηγορία ο Αρης νίκησε με 3-2 τον Πλάτανο και τον έριξε απο την κορυφή της βαθμολογίας. Για τον Πλάτανο σκόραραν οι Καβακόπουλος (42’) και Αντ. Μαργαριτάκης (85’) ενώ από το 70’ είχε αποβληθεί για εξύβριση ο Ξηρουχάκης.

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤ0 Νο 2


TANGALAKIS TEMAΧ
Σήμερα η ΤΕΜΑΧ θεωρείται η μεγαλύτερη εταιρεία στον τομέα κατασκευής πυροσβεστικών οχημάτων, στην Ελλάδα.
Πιο πριν και με την ονομασία «TANGALAKIS»,υπήρξε ενας ιστορικός κατασκευαστής αμαξωμάτων (και οχι μόνον)λεωφορείων, στην χώρα μας.
Στην Ελλάδα είχαν (και εχουν) δραστηριοποιηθεί, πάνω απο 100 κατασκευαστές αμαξωμάτων λεωφορείων, αλλα η “TANGALAKIS”, ήταν μία απο τις καλύτερες.
Το 1922, συνενώνεται με τον Γ.ΤΟΥΡΝΙΚΙΩΤΗ  και απο το 1925 αρχίζει να χτίζει αμαξώματα λεωφορείων, πάνω σε εισαγόμενα σασί.

ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ.... ΕΠΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ...


Από τα πρώτα πράγματα που απαίτησε ο νέος υφυπουργός Κ. Αρβανιτόπουλος στο υπουργείο Παιδείας ήταν η επαναφορά ως υποχρεωτικού του μαθήματος των Θρησκευτικών, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας metro...
«Συζητάμε για όλα αλλά πρώτα θα επανέλθουν τα Θρησκευτικά» ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας.
Παράλληλα, βρίσκεται σε συζητήσεις με πρυτάνεις και μέλη της Ακαδημίας Αθηνών ώστε από τώρα να ξεκινήσει η συγγραφή των νέων σχολικών βιβλίων με σημεία αναφοράς στην κλασική ελληνική λογοτεχνία και ποίηση καθώς και στην Ιστορία, αναφέρει η εφημερίδα.
Καλά Αρβανιτόπουλε...είμαστε σίγουροι για την επιτυχία σου!!!!

Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΑΡΙΘΜΟΣ ......


Ο αρχηγός της κωλοτούμπας ......

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΙ ΣΕ ΔΡΑΣΗ


ΟΙ ΑΡΑΟΥΚΑΝΟΙ ΤΗΣ ΧΙΛΗΣ

Δεξιά δαχτυλίδι Μινωική περιόδου - Αριστερά αποτύπωμα σε βράχο της Αριζόνας
Σύμφωνα με τις αποκαλύψεις του Λόνκο Κιλαπάν, που είναι ο Επεουτούβε της φυλής (Επεοτύπης, Επεοταγός = επίσημος ιστορικός των Αραουκανών, αφηγητής των επών - έπεου) γύρω στο 600 με 800 πΧ ξεκίνησε μια αποστολή αποίκισης από την Ελλάδα, συγκεκριμένα από την Σπάρτη, και περνώντας από την Μικρά Ασία ακολούθησε τον παραδοσιακό δρόμο προς την Άπω Ανατολή, περνώντας βορειοανατολικά της Ινδίας και έφτασε στην περιοχή του Λάος.
Από εκεί κατέβηκαν προς την Χερσόνησο της Μαλαισίας – που στον χάρτη του Πτολεμαίου ονομάζεται απλώς Χερσόνησος – και από κει πέρασαν στον Ειρηνικό Ωκεανό, που οι Έλληνες ονόμαζαν απλώς Ωκεανό, ως τον κατ' εξοχήν Ωκεανό της Γης.
Χρησιμοποιώντας ως γέφυρα τα νησιωτικά .........

Η ΕΦΟΡΙΑ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΧΟΣ

Έκλεισε το ΟΤΕ γράφουν τα Χ.Νέα και ο φίλος Γιάννης Κάκανος .... κάτι που το ξέραμε εδώ και πολύ καιρό. Δυστυχώς οι πολιτικές που είχαμε τα τελευταία χρόνια διέλυσαν τα πάντα. Πλάκα βέβαια έχει να διαβάστε στο κατά τ΄άλλα έγκυρο άρθρο του Γιάννη, τι λένε και οι συνδικαλιστές του ΟΤΕ για το ξεγύμνωμα αυτό. Πως βρίσκουν άραγε το κουράγιο οι καλοπληρωμένοι, να έχουν την απαίτηση να παραπονιούνται. Πάντως το ερώτημα που πλανάτε είναι ποιος έκλεισε τον ΟΤΕ οι άνωθεν ή οι ίδιοι οι συνδικαλιστές; του; 
Αν δείτε τι επιδόματα έπαιρναν θα τρελαινόσαστε...επίδομα προθέρμανσης αυτοκινήτου......

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ


 Γράφει η Ευτυχία Δεσποτάκη
Η κάθε πράξη και ενέργεια του ανθρώπου καλή ή κακή προϋποθέτει ένα ήθος και μια νοοτροπία, που έχει διαμορφωθεί σε αυτόν ενσυνείδητα ή ασυνείδητα. Μια νοοτροπία ατομική ή ομαδική, που χρόνια καλλιεργείται και διαιωνίζεται σαν  αξία μέσα στην κοινωνία που ζει το άτομο, 

Πολλές φορές όμως αξίες και ήθη διαστρεβλώνονται και αν δεν γίνονται γραφικότητες μπορεί να καταλήγουν και επικίνδυνες. Η παλικαριά και η λεβεντοσύνη είναι έννοιες που εμπεριέχουν πολλά στοιχεία εξωτερικά και εσωτερικά ενός ατόμου όπως: παρουσία, αξιοπρέπεια, ειλικρίνεια, σεβασμό στον αδύναμο, δικαιοσύνη, αλλά και τόλμη ή ανδρεία. Τόσο η τόλμη όσο και η ανδρεία είναι έννοιες που σημαίνουν ότι, ενώ γνωρίζομε τον κίνδυνο τον αψηφούμε, γιατί με βάση την ηθική κάτι υψηλότερο πρέπει να διασώσουμε. Οι έννοιες αυτές δεν μονοπωλούνται από ορισμένες φυλές, ράτσες και οικογένειες ..  
  Η Κρήτη στην ιστορική της πορεία, καθόλου εύκολη, καθώς για πολλά χρόνια διεκδικούσε την αυτονομία της, ύστερα την ένωση με την Ελλάδα, ύστερα αντιστάθηκε στους Γερμανούς, έδωσε δείγματα απαράμιλλης παλικαριάς και λεβεντοσύνης.
Ωστόσο, σήμερα, δεν είναι λίγες οι φορές που η εικόνα της Κρήτης, αμαυρώνεται λόγω διαστρέβλωσης της παράδοσης και των αξιών της, όπως εκφράζεται  μέσα από τις μαντινάδες της και τα ριζίτικα τραγούδια της.
Πολλές παραβατικές συμπεριφορές τόσο στον οικονομικό τομέα, όσο και στον κοινωνικό γίνονται αφορμή να χαρακτηρίζονται άσχημα ολόκληρες κοινωνικές ομάδες και να περιθωριοποιούνται. Φαινόμενα όπως η ζωοκλοπή, η οπλοχρησία και η οπλοκατοχή, χρόνια ταλανίζουν την Κρήτη. Τα παραπάνω, παλιά φαινόμενα  και άλλα νεότερα που συμβαίνουν, στα πλαίσια του αδίστακτου κέρδους   πολλαπλασιάζονται τελευταία με την ανοχή της πολιτείας και της κοινωνίας και διόρθωση δεν υπάρχει. Όσον αφορά την οπλοχρησία, όσες φορές αναζητήθηκε  λύση, προβλήθηκε η δικαιολογία ότι «ο Κρητικός πρέπει να έχει τα όπλα του,....

ΜΑΘΗΤΕΣ.....

Αυτά βλέπει η Διαμαντοπούλου και μας έχει κάνει να ακροβατούμε και εμείς.....
Οι μαθητές του απομακρυσμένου χωριού Πιλί στην βορειοδυτική Κίνα είναι αναγκασμένοι να ακολουθούν ένα ιδιαίτερα δύσβατο μονοπάτι για να πηγαίνουν στο σχολείο. Συνολικά 80 παιδιά κάνουν μία διαδρομή 125 μιλίων που περιλαμβάνει από στενά μονοπάτια γεμάτα πέτρες μέχρι παγωμένα ποτάμια! Ήρωες!

ΠΩΣ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΣΑΠΟΥΝΙ


Υλικά:
2,5 κιλά λάδι
2,5 κιλά νερό
1 κιλό καυστική ποτάσα
175 γραμμάρια αλάτι
Το βράδυ ζεσταίνουμε το νερό μας και την καυστική ποτάσα σε ένα μεγάλο καζάνι ανοξείδωτο, για να μην τρυπήσει από την καυστική ποτάσα*. Όταν το μείγμα μας ζεστάνει ρίχνουμε το λάδι ανακατεύουμε λίγο και μετά σβήνουμε την φωτιά και το αφήνουμε όλη νύχτα να ηρεμίσει. Το πρωί ανάβουμε δυνατή φωτιά να βράσει το σαπούνι μας και προσθέτουμε το αλάτι και ανακατεύουμε συνέχεια. Η φωτιά δεν χρειάζεται να είναι πάρα πολύ δυνατή αλλά να σιγοβράζει. Θέλει περίπου μια ώρα για να δέση. Αν το μίγμα μας είναι καθαρό και δεν έχει καντήλες με λάδι σημαίνει ότι το σαπούνι μας πέτυχε.
Όταν είμαστε σίγουροι ότι το σαπούνι μας έπηξε το βγάζουμε με προσοχή από την φωτιά για να μην καούμε και το τοποθετούμε σε καλούπια όχι πολύ ψηλά για να μπορούμε να το κόψουμε μετά. Όταν είναι χλιαρό ακόμα μπορούμε να το χαράξουμε για να το κόψουμε πιο εύκολα στο μέγεθος που θέλουμε όταν κρυώσει. Το αφήνουμε 2-3 μέρες σε σκιερό και δροσερό μέρος να στεγνώσει και μετά το κόβουμε στο μέγεθος που θέλουμε. Το σαπούνι μας είναι έτοιμο αλλά όσο περισσότερο το αφήσουμε να ξεραθεί τόσο καλύτερο θα γίνει.
*Προσοχή η ποτάσα είναι καυστική.

ΕΙΠΕ


Ο Γιώργος Παπανδρέου κατά την άποψή μου ήταν και παραμένει συγκριτικό πλεονέκτημα όχι για το ΠΑΣΟΚ, αλλά για το πολιτικό σύστημα συνολικότερα. Όσοι προσπαθούν να κάνουν μια κουβέντα με αυτούς τους όρους, μάλλον στοχεύουν στον εξαγνισμό όλων των υπολοίπων αιτιών και προσώπων που έχουν οδηγήσει τη χώρα σε αυτή την κατάσταση!
Μανώλης Όθωνας

ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ....


Λίγη λιγούρα, πολύ κρύο και μια περατζάδα απ’ της Ομόνοιας, μας οδήγησε σ’ ένα κλασικό χοτ σποτ γλύκας, που ντροπή, δεν είχε καταγραφεί στο μπλογκ. Λουκουμάδες του Κτιστάκη, οι καλύτεροι στην πόλη; Εντάξει υπερβολές ενός υπερβολικού φίλου είπα στην αρχή, αλλά αν το καλοσκεφτώ κι έχοντας ακόμα την γλυκα στο κεφάλι, ναι, πρέπει να ‘ναι: που αλλού θα βρεις τόσο ποτισμένους στο μέλι λουκουμάδες που με την ζεστασιά τους διαβρώνουν την ζύμη και γίνονται ένα ζουμερό ποίημα; Μπουκιά και χάνεσαι, και λογικά θα ‘χει να κάνει με το μέγεθός τους: μικροί-μικροί κι έτσι το μέλι εισχωρεί παντού, αφραταίνει το μέσα, διατηρώντας παράλληλα τραγανό τ’ απέξω, τέλεια η αναλογία. Η μπόλικη κανέλλα και η ιδιαιτερότητα με το σουσαμάκι από πάνω δυναμιτίζουν την γεύση.
Μ’ άρεσε εξίσου κι ο χώρος. Ρετρό αθηναϊκό καφεζαχαροπλαστείο (απ’ το 1912 δε στην γειτονιά), με τις παλιές καρέκλες και τα μαρμάρινα τραπέζια, λίγους θαμώνες να κάνουν θόρυβο ακουμπώντας τα πιρούνια τους στα μεταλλικά πιάτα και η ολόφατση τζαμαρία στην σκοτεινή και γκρίζα πάντα εκεί πολύβουη Σωκράτους. Ζεστασιά εντός και χάζι των περαστικών στην απέξω και στο βάθος μια τηλεορασούλα, που τα κάνει όλα ανακουφιστικά ήρεμα και καθημερινά.
Αν ήταν στην πάνω Αθήνα θα ‘ταν πάντα γεμάτο. Το ότι είναι άδειο συνήθως οφείλεται μάλλον στο ακριβό για την γειτονιά αντίτιμο των 3.60€, (άσε που είναι και μόλις δέκα και θες κι άλλους). Αλλά, ναι, είναι οι καλύτεροι στην πόλη, τόσο που αξίζει μια βόλτα, ακόμα και για τους φοβιτσιάρηδες, στην σκοτεινή κάτω πλατεία.
• Κτιστάκης, Σωκράτους 59, Ομόνοια
ΠΗΓΗ

ΤΟΝ ΠΑΩ ΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ....


Κύριε Παπακωνσταντίνου,
σε απάντηση της επιστολής της 17ης Νοεμβρίου 2011 με αριθ. πρωτ. ΕΜΠ 86, σας απαντώ τα κάτωθι : Πράγματι στη Βουλή την Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011 κατά τη διάρκεια της συζήτησης για τις προγραμματικές δηλώσεις της Κυβέρνησης αναφέρθηκα σε εσάς και είπα ότι εργαστήκατε στην εταιρεία Goldman Sachs. Χαίρομαι ιδιαίτερα που το θεωρείτε εξευτελιστικό και συκοφαντικό να εργάζεται κάποιος σε τράπεζα που αποκαλείται τράπεζα οικονομικών δολοφόνων. Δεν νομίζω να χαίρεται το ίδιο και ο Πρωθυπουργός.
Λυπάμαι που θα σας βάλω στη δυσάρεστη θέση να πρέπει να στραφείτε κατά του πολιτικού σας προϊστάμενου αρχηγού του ΛΑΟΣ που σας έδωσε την στήριξή του για να συνεχίσετε να εργάζεστε ως Υπουργός, διότι ο κ. Γ. Καρατζαφέρης πρόεδρος του ΛΑΟΣ, στις 1-6-2011 σε συνέντευξη του στο περιοδικό CRASH και στον εκδότη του Γιώργο Τράγκα, στη σελίδα 31 σας αναφέρει ως πρώην υπάλληλο της Goldman Sachs και μάλιστα λέει ότι «στο παρελθόν δουλέψατε στην Goldman Sachs και εφαρμόσατε την πολιτική της».
Πιθανώς να αναφέρεται στα cds.
Κατόπιν των ανωτέρω κι επειδή για όλα υπάρχει ένα όριο, όπως λέτε κι εσείς στην επιστολή σας, απαιτώ δημόσια δήλωση αναιρέσεως όσων αναφέρετε στην επιστολή σας, δεδομένου ότι συνιστούν πρωτοφανή προσπάθεια συκοφαντικής δυσφήμισης εκ μέρους σας για την οποία υπάρχουν συνέπειες εκ του νόμου.
Τηλεφωνήστε στον κύριο Αλαφούζο στη Νέα Μάκρη, να σταματήσει την αήθη επίθεση εναντίον μου από τον ΣΚΑΙ.
Αν θέλετε να ζητήσετε συγνώμη από τον πολιτικό σας προϊστάμενο κύριο Γ. Καρατζαφέρη, τηλεφωνήστε από το τριψήφιο τηλέφωνο σας στους συναδέλφους σας κ.κ. Γεωργιάδη και Βορίδη για να ζητήσετε ακρόαση.
ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ Ανεξάρτητος Βουλευτής Β΄Αθηνών

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

ΧΑΝΙΑ ΗΜΕΡΕΣ ΕΝΩΣΗΣ 1913

Η Περιφέρεια Κρήτης – Περιφερειακή Ενότητα Χανίων, ο Δήμος Χανίων, Η ΚΕΠΠΕΔΗΧ – ΚΑΜ και το Ιστορικό Αρχείο Κρήτης σας καλούν στα εγκαίνια της Έκθεσης Ιστορικής Φωτογραφίας από τις συλλογές του Αρχείου, με τίτλο «Χανιά – Ημέρες Ενώσεως 1913» που συνδιοργανώνουν με την ευκαιρία της 98ης Επετείου της Ένωσης της Κρήτης με την Ελλάδα την Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011 και ώρα 20.00 στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής της Μεσογείου (Μεγάλο Αρσενάλι) στο Ενετικό Λιμάνι Χανίων.

ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΓΕΩΠΑΡΚΟ ΣΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΚΡΗΤΗ

Επίσκεψη είχαμε σήμερα στο δημαρχείο Κισάμου, από τον κ. Φασουλά υπεύθυνο του Μουσείου Φυσικής ιστορίας Ηρακλείου. Μια συνάντηση με τον αντιδήμαρχο κ. Σχετάκη, πολύ ενδιαφέρουσα σχετικά με τις πολλές δυνατότητες που δίνονται πλέον στην Κίσαμο να φτιάξει τα πρώτα γεωπάρκα στον Νομό μας. Ο κύριος Φασουλάς υπεύθυνος και του Φυσικού πάρκου Ψηλορείτη, ανέπτυξε τις δυνατότητες που έχει η περιοχή μας, για την δημιουργία πεζοπόρων διαδρομών μετά και τις σπουδαίες ανακαλύψεις. Από την μεριά του δήμου που το ενδιαφέρον είναι τεράστιο, δόθηκαν οι υποσχέσεις να γίνει μια μελέτη σχετικά με τις παλαιοντολογικές θέσεις του δήμου, που θα αποτελέσουν αργότερα σημεία εκθέσεων των ευρημάτων!!

Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

"Η αιματοβαμμένη σημαία του Πολυτεχνείου δεν είναι λάφυρο, δεν ανήκει σε καμία φοιτητική παράταξη. Ανήκει στο σύνολο του φοιτητικού και εργατικού κινήματος, ανήκει στον ελληνικό λαό. Η ιδιοποίηση της, συνιστά σφετερισμό μνήμης και προσβολή στον αντιδικτατορικό αγώνα." Τέτοια δήλωση δεν θα μπορούσε να κάνει κανείς άλλος εκτός από τον Καρχιμάκη. 
-Έλα βρε αδελφέ τώρα σε έπιασε το επαναστατικό σου; Τόσα χρόνια στα πράγματα γιατί δεν έκανες το σωστό; Μήπως πάμε πάλι δια της πλαγίας να συλλέξουμε τα ψηφαλάκια;

ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.....


..... για την Ισλανδία;
Αν κάποιος πιστεύει ότι δεν υπάρχει λογοκρισία σήμερα, ας μου πει πώς, ενώ έγινε γνωστό τι συνέβη στην Αίγυπτο, δεν γράφτηκε ποτέ τι συμβαίνει στην Ισλανδία:
Στην Ισλανδία ο λαός κατάφερε να παραιτηθεί η κυβέρνηση, εθνικοποίησε τις μεγαλύτερες τράπεζες, αποφάσισε να μην πληρώσει το χρέος που είχαν δημιουργήσει αυτές στην Μ. Βρετανία και την Ολλανδία λόγω της κακής οικονομικής πολιτικής τους και κατέληξε να δημιουργήσει ένα λαϊκό σώμα για την αναδιαμόρφωση του συντάγματος.
Και όλο αυτό με ειρηνικές διαδικασίες. Μια πραγματική επανάσταση κόντρα στην εξουσία που μας οδήγησε στην παρούσα κρίση.
Εδώ, γιατί δεν μπορέσαμε να μάθουμε .......

ΚΕΛΕΜΠΙΕΣ... ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ;


   "Από τον τουρισμό αποκομίζουμε 7,5 δισ. ευρώ, από την εκμετάλλευση κοιτασμάτων πετρελαίου μπορούμε να αποκομίζουμε 22 δισ. ευρώ!" - είπε, μιλώντας στην ΕΡΑ Ηρακλείου, ο καθηγητής γεωλογίας και ομότιμος καθηγητής του Πολυτεχνείου Κρήτης Αντώνης Φώσκολος.   
Άντε Έλληνες παραιτήστε τα γκαρσονιλίκια, η νέα εποχή των πετρελαιάδων άρχισε..Τέξας θα γίνουμε.....           
                          

ΠΟΙΟΙ ΕΦΑΓΑΝ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ


Του Παναγιώτη Τραΐανού 
Όταν ο Σαμαράς αποκαλούσε τυχοδιώκτη τον πρώην πλέον Πρωθυπουργό, για την πρόσφατη και ανεξήγητη πρότασή του για δημοψήφισμα, μάλλον χάρη του έκανε ...Μάλλον περί φιλοφρόνησης επρόκειτο. Γιατί; Γιατί, ακόμα και ο τυχοδιώκτης έχει ως ανθρωπότυπος κάποια καλά στοιχεία, που τον χαρακτηρίζουν. Στοιχεία, όπως είναι το αυτόβουλο και βέβαια η αποφασιστικότητά του στο να στηρίζει με όλους τους τρόπους και όλα τα μέσα τις επιλογές του ...Ακόμα και τις πιο ακραίες επιλογές του. Τι από όλα αυτά όμως αφορά τον Παπανδρέου; Τίποτε απολύτως. Ο Γιωργάκης είναι ένας άβουλος ανθρωπάκος ...Ένας ανθρωπάκος, ο οποίος στις ελεύθερες ώρες του θα πρέπει να κάνει "ασκήσεις θάρρους" ...Ένας εξαρτώμενος "μαμάκιας", ο οποίος παραμένει παθολογικά "ανήλικος" ακόμα και στην ηλικία των εξήντα ετών ...Ένας ανθρωπάκος, ο οποίος νιώθει ασφαλής μόνον όταν εκτελεί εντολές άλλων.
Περισσότερα εδώ! 

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Ιο


Του Λεονάρντου Μπήτρο
Το κεφάλαιο «Ελληνικό αυτοκίνητο» στην καλύτερη των περιπτώσεων είναι μια μακρινή ανάμνηση. Πόσοι όμως γνωρίζουμε ότι στην Ελλάδα κατασκευάζαμε (είτε εξολοκλήρου, είτε μερικός) αυτοκίνητα; Για πολλούς δυστυχώς δεν αποτελεί καν τμήμα της βιομηχανικής ιστορίας της χώρας μας. Κι όμως, οι προσπάθειες για την κατασκευή και παραγωγή ενός απλού, φθηνού και πρακτικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα ήταν πολλές και αξιόλογες.
-Ορισμένες έφθασαν έως το τέλος, γεμίζοντας τους δρόμους με αυτοκίνητα σχεδιασμένα και κατασκευασμένα από Eλληνικά χέρια, άλλες πάλι έμειναν στα… χαρτιά. Το μεγαλύτερο εμπόδιο στην προσπάθεια κατασκευής ενός αμιγώς ελληνικού επιβατικού αυτοκινήτου ήταν η εξασφάλιση έγκρισης τύπου.
-Το κόστος παραγωγής, το μικρό μέγεθος της ελληνικής αγοράς, η αδυναμία ανταγωνισμού των ξένων αυτοκινητοβιομηχανιών αλλά και η απουσία ουσιαστικής στήριξης από την εκάστοτε κυβέρνηση προστέθηκαν στις αιτίες αποτυχίας κάθε σχετικού εγχειρήματος. Αντίθετα, οι διαδικασίες ήταν πιο απλές στην κατηγορία των φορτηγών και των λεωφορείων, επιτρέποντας την ελληνική παραγωγή ανάλογων οχημάτων.
- Ας κάνουμε λοιπόν μια αναδρομή, στην ιστορία του Ελληνικού αυτοκινήτου, αλλά και στο παρόν.
«ΘΕΟΛΟΓΟΥ» 1920
Εκτός απο την Βιομηχανία / Βιοτεχνία, κατασκευής αμαξωμάτων και μετέπειτα κατασκευής ολοκληρωμένων οχημάτων – Λεωφορεία, Φορτηγά και αγροτικά μηχανήματα, υπάρχει ακόμα μία προπολεμική (του 1920) καταγραφή για ελληνικής κατασκευής αυτοκίνητου,και αυτό είναι το οχημα του «ΤΑΓΚΑΛΑΚΗ» (κατασκευαστής αμαξωμάτων απο την δεκαετία του 30) το 1937 και ηταν βασισμένο σε μηχανικά μέρη απο D.K.W.
- Ο Νικόλαος Θεολόγου θεωρείται από πολλούς ως ο πρώτος Έλληνας που σχεδίασε και κατασκεύασε επιβατικό αυτοκίνητο. Επιστρέφοντας από την Αμερική, όπου εργαζόταν ως μηχανικός αυτοκινήτων, ίδρυσε το 1916 την ομώνυμη εταιρεία.

4PING

ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ