Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018

ΦΕΡΕΤΖΕ ΑΝΑΝΕΩΣΗ

Ολομέτωπη επίθεση Μαρκογιαννάκη εις βάρος Κυριάκου Μητσοτάκη – Μίλησε για οικογενειοκρατία και για φερετζέ ανανέωση και προανήγγειλε και άλλες ομιλίες σε όλο τον Νομό.
Εγώ επί δυόμιση χρόνια ήμουν ο πρώτος της τάξης στα πολιτικά πράγματα των Χανίων και ενώ προσπαθούσα να έχω επαφή με τον πρόεδρο του κόμματος δε δεχόταν να μιλήσει μαζί μου. Ούτε ο διευθυντής του γραφείου του δε δεχόταν να μιλήσει μαζί 
Επί δυόμιση χρόνια! Εγώ, ο Μαρκογιαννάκης ο Χρήστος που έδωσα τη ζωή μου για τη Νέα Δημοκρατία! Που αν έλειπα εγώ να μαύρα τα σκληρά χρόνια της δεκαετίας του 80 και του 90 δεν ξέρω αν θα υπήρχε Νέα Δημοκρατία στα Χανιά. Τότε που το ΠΑΣΟΚ είχε δύο Υπουργούς και ένα βουλευτή και ήμουν μόνος μου να τους αντιμετωπίσω! Μόνος μου! Και δεν ήθελα τίποτα άλλο παρά σεβασμό.
Αν θες να κάνεις ανανέωση κάνε το όπως το 1981 ο Μητσοτάκης που μου είπε για να μπω στο ψηφοδέλτιο. Δεν του είπα εγώ να φύγουν οι μεγαλύτεροι. Βάζεις τους νεότερους δίπλα στους μεγαλύτερους και βάζεις την κοινωνία να κάνει την ανανέωση. Η κοινωνία επιβάλλει την ανανέωση, δεν επιβάλλεται η ανανέωση. Αυτή είναι ανανέωση, όχι κόβουμε όσους δε γουστάρουμε και βάζουμε τους κουμπάρους και τους φίλους.
Αλλά αν θέλουμε να μιλήσουμε για ανανέωση, αλλά η ανανέωση γίνεται με άλλο τρόπο. Ανανεώνεται η πολιτική ζωή ενός τόπου με παρεμβάσεις στο Σύνταγμα, στους θεσμούς. Εγώ θα χαιρόμουν τώρα να άκουγα τη Νέα Δημοκρατία τώρα που ξεκίνησε μια συζήτηση για την αναθεώρηση του Συντάγματος να έβγαινε και να έλεγε προτείνουμε κάποιες θεσμικές αλλαγές. Λ.χ. να μη μπορεί να είναι βουλευτής κάποιος πάνω από 12 χρόνια και προπάντων τον περιορισμό της οικογενειοκρατίας, να μη νομίζει κανείς το κόμμα ιδιοκτησία και βιλαέτι του.
Αγώνας της Κρήτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: