Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Η παραπληροφόρηση του τελευταίου διαστήματος από την δημοτική αρχή, μέσα σε καφενεία, μαγαζιά και παραμάγαζα κατά την οποία συνδέεται άμεσα το όνομα μου, υποτιμώντας την νοημοσύνη, όχι μόνο την δική μου και της δημοτικής παράταξης μου, αλλά και των πολιτών που ζουν σ' αυτόν τον τόπο, ξεπέρασε κάθε όριο λογικής. 
Συζητούν ότι ευθύνομαι που σταμάτησε το έργο του Βιολογικού, ότι έκανα αναφορά στον προϊστάμενο του ΟΑΔΥΚ, ότι προχώρησα σε ασφαλιστικά μέτρα, ότι δεν πληρώνεται ο εργολάβος και αποχώρησε γιατί ευθύνομαι εγώ και διάφορα άλλα τέτοια. 
Βέβαια αν κ. Δήμαρχος και η δημοτική αρχή, μου ισχυρίζονται ότι δεν διαδίδουν τέτοιες συκοφαντίες, όμως όφειλαν να τις διαψεύσουν, όπως τους είχα ζητήσει. Αλλά πάντα υπάρχει χρόνος, εκτός και αν τις υποθέτουν και τις καλλιεργούν. Τότε βέβαια έπρεπε να δηλώσουν και να καταγγείλουν δημόσια ότι εγώ ευθύνομαι για όλα αυτά.
Αντί να ψάξουν και να βρουν άλλους φταίχτες, καλό θα είναι να δουν τα λάθη τους και την ανεπάρκεια τους κατά το τελευταίο εξάμηνο, μιας και όλοι γνωρίζουμε ότι αυτοί είναι η δημοτική αρχή και όχι κάποιοι άλλοι.
Με εκτίμηση 
Φρόσω Σκουλάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: