Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2021

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχααχ

 Θα σας διηγηθώ μια ιστορίας ελληνική τρέλας..

Eταιρεία τηλεφωνίας (θα την αναφέρω κάποια στιγμή) έκοψε το τηλέφωνο της μητέρας μου επειδή ξεχάστηκε να πληρωθεί στην ώρα της οφειλή 24,23 Ε. Με γρήγορες διαδικασίες πληγώθηκε και όπως όφειλα -σαν γιος- πήρα τηλέφωνο να ενημερώσω την εταιρεία ότι έχει πληρωθεί ο λογαριασμός και τους παρακάλεσα να το συνδέσουν αμέσως μιας και η μητέρα μου είναι κάποιας ηλικίας ζει μόνη, δεν έχει κινητό και η μόνη της βοήθεια είναι το τηλέφωνο.
Αφού τους εξήγησα ότι έχω μαζί μου το ΑΦΜ και την αστυνομική της ταυτότητα, καθώς και την δική μου τους είπα να το συνδέσουν.... Εκεί βέβαια με περίμενε μια έκπληξη... ακούγοντας από την άλλη γραμμή του τηλεφώνου την τηλεφωνήτρια.. που την περίμενα και 15 λεπτά για να μου απαντήσει. 
- Δεν μπορούμε να το συνδέσουμε αν δεν μιλήσουμε με την ίδια. 
Τους εξήγησα ότι είναι ένα όροφο παρακάτω και δεν έχει κινητό, αλλά έχω όλα τα απαραίτητα έγραφα που έλεγε το κωδικοποιημένο μήνυμα στην αρχή του τηλεφώνου μου.
- Δεν μπορούμε κύριε είναι η πολιτική της εταιρείας; 
- Μα δεν σας ζήτησα δανεικά σας έδωσα χρήματα για κάποιο σκοπό; 
- Δεν γίνεται κύριε, δώστε μου ένα τηλέφωνο να μιλήσουμε με την ίδια για να γίνει η ταυτοποίηση.
Εδώ αρχίζω να τα παίρνω λίγο...και κάνω μια μικρή επιθεσούλα.
- Να σας ρωτήσω κάτι κυρία; 
- Φυσικά
- Αν η μητέρα μου ήταν παράλυτη, με εγκεφαλικό δεν μιλούσε, δεν άκουε, πως θα την κάναμε την ταυτοποίηση; Με βιντεοκλίση;
Καμιά απάντηση επι του συγκεκριμένου......αλλά η κυρία επιμένει!!!!
-Είναι η πολιτική της εταιρείας να μην κάνουμε τίποτα αν δεν μιλάμε με τον καθ' αυτόν υπεύθυνο.
-Πολύ καλά, λέω, κατεβαίνω στο σπίτι της μητέρας μου και να πάρετε σε αυτό το νούμερο (της έδωσα το κινητό μου) να κάνουμε την ταυτοποίηση για να συνδέσετε όσο το δυνατόν γρηγορότερα το σταθερό της.
Στο δρόμο για το σπίτι της μάνας μου, αφού είχα ρίξει και τα απαιτούμενα καντήλια συναντώ την Γ.Κ μια κυρία από την Γεωργία φίλη και γειτόνισσα. Της λέω τι έχει συμβεί και τις λέω!! 
- Μπορείς να μου κάνεις μια χάρη; Μπορείς να κάνεις την μάνα μου και να μην πεις τίποτα άλλο εκτός από αυτό που σου έχω γραμμένο στο χαρτί; 
-Φυσικά μου λέει!!!
Σε λίγο χτυπάει το τηλέφωνο και κάποια κυρία Ο.Κ μου λέει ότι θέλει να μιλήσει με την μητέρα μου για να γίνει ταυτοποίηση.
Εδώ της δίνω την γειτόνισσα που διαβάζει τους αριθμούς ΑΦΜ και της ταυτότητας με σπαστά Ελληνικά στις ερωτήσεις της πονηρούλας (που δεν είναι στην πραγματικότητα πονηρούλα αλλά την έχουν κάνει έτσι για να ακούει τα εξ αμάξης τα υπεύθυνα σαΐνια).
Η τηλεφωνήτρια αφού συγκρίνει τους αριθμούς που της έδωσε η γειτόνισσα λέει:
-Κυρία μου σας ευχαριστώ πάρα πολύ και συγνώμη για την ενόχληση. Είναι πολιτική της εταιρείας μας για την ταυτοποίηση, σε 5 λεπτά θα σας το έχουμε συνδέσουμε....
Δεν ξέρω ποια είναι η πολιτική της κάθε εταιρείας αλλά είναι ντροπή 1 ώρα να απασχολείσαι για κάτι που όπως αποδεικνύεται δεν ισχύει.. και μόνο γέλια προκαλεί άμα το διηγήσε
Για ποια πολιτική λοιπόν κουβεντιάζουνε τα σαΐνια της κάθε εταιρείας δεν έχω καταλάβει ακόμα; Και το ερώτημα βέβαια παραμένει εγώ θέλω να πληρώσω δεν ζητάω να με δανείσουν....


Υ.Σ Όλα αυτά καταγεγραμμένα, για να γελάμε, από την εταιρεία... είμαι σίγουρος οτι κάποτε θα πουλήσουν όλες αυτές τις κασέτες με τα μαργαριτάρια τους.... πανάκριβα... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: