Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2021

ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ ΥΠΗΡΧΕ ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

 Αυτή είναι η εισήγηση του Δήμου Κισάμου, σχετικά με τον νέο ΒΟΑΚ και τα διόδια όχι μόνο για την Κίσαμο. Αφού στην εισήγηση του ο Δήμος δεν αναφέρει την παράκαμψη Κισάμου μάλλον θεωρεί οτι αποτελεί ενιαίο έργο του νέου ΒΟΑΚ. Βέβαια το ερώτημα είναι θα φτάσει ως το λιμάνι ή εκεί θα πρέπει να περιμένουμε άλλα 50 χρόνια μιας και η "κουβέντα" όλων σταματάει ως και την Λίμνη. Το κομμάτι Λίμνη-Καβονήσι μπορεί να είναι μόλις 1 χιλιόμετρο αλλά αρκετά δυσκολότερο απ' ότι κάποιοι νομίζουν. Βέβαια μιλάμε για κάτι υποθετικό ακόμα και ας κάνουμε το σταυρό μας να δούμε τα υπόλοιπο να ξετελεύουν..
Η Εισήγηση του Δήμου Κισάμου που ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία. 
1. Δεν θεωρούμε ότι είναι αντικείμενο του Δημοτικού Συμβουλίου Κισσάμου να μπαίνει σε κρίση επί της χάραξης του νέου Β.Ο.Α.Κ. στο τμήμα Χανιά Ηράκλειο, στα όρια του Δήμου Αποκορώνου και των άλλων Δήμων, στα πλαίσια της τρέχουσας διαβούλευσης για την Μ.Π.Ε του έργου. Δεν έχει την γνώση να κρίνει τα τεχνικά θέματα και την αναπτυξιακή επιρροή που
θα έχει η νέα χάραξη σε κάθε Δήμο. Αυτό που επιθυμούμε ως Δήμος Κισσάμου, είναι να προχωρήσει όλος ο Β.Ο.Α.Κ. στο τμήμα Χανιά Ηράκλειο και να υλοποιηθεί ένας σύγχρονος και ασφαλής δρόμος.
2. Α. Τα διόδια δεν είναι όρος, δεν μπορούμε σαν Δήμος να το βάλουμε ως όρο για την κατασκευή ή όχι του αυτοκινητόδρομου-του νέου Β.Ο.Α.Κ.- του νέου σύγχρονου δρόμου που όλοι θέλουμε. 
Β. Πρέπει να υπάρχει εναλλακτικό δίκτυο το οποίο να μπορεί ο καθένας να το χρησιμοποιεί, άρα να μετακινείται και να μπορεί να πηγαίνει σε κάθε προορισμό, χωρίς να πληρώσει.
 Γ. Γι' αυτόν που θα επιλέξει τον αυτοκινητόδρομο να υπάρχουν ευνοϊκές ρυθμίσεις για τους καθημερινούς χρήστες. 

Επειδή στο Δημοτικό συμβούλιο Κισάμου που κουβεντιάστηκε το θέμα ΒΟΑΚ αναφέρθηκε πολύ και ο Αποκόρωνας παρακάτω είναι το ψήφισμα του Δήμου Αποκορώνου σχετικά με τα διόδια. 
Φαίνεται οτι εμείς ούτε ψήφισμα συμπαράστασης προς τον Αποκόρωνα μπορούμε να πάμε και με ωραίο τρόπο αποφεύγουμε να πάμε κόντρα στο κυβερνητικό ρεύμα. Αυτό βέβαια μας έχει στοιχήσει στο παρελθόν .... και καλό είναι να έχουμε άποψη.
Το ψήφισμα του δημοτικού συμβουλίου Αποκορώνου 
Το ψήφισμα του δημοτικού συμβουλίου Αποκορώνου έχει ως εξής: «Στην Βουλή ο κ. υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε κυνικά ότι για να κατασκευαστεί και να συντηρηθεί ο νέος Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) θα χρειαστεί να τοποθετηθούν σε αυτόν διόδια.
Ο νέος ΒΟΑΚ έπρεπε να έχει κατασκευαστεί εδώ και πολλά χρόνια γιατί ο υφιστάμενος δρόμος δεν πληροί τις σύγχρονες προδιάγραφες για ασφαλή οδήγηση με αποτέλεσμα να έχουμε συχνά τροχαία ατυχήματα με θύματα αθώους ανθρώπους.
Αν επιβληθούν διόδια, οι Αποκορονιώτες θα πληρώνουν ένα σεβαστό ποσό κάθε μήνα για να μεταβούν στο νοσοκομείο Χανίων, στις Δημόσιες Υπηρεσίες, στις τράπεζες ή στην εργασία τους δεδομένου ότι πολλοί εργάζονται στα Χανιά, αλλά έχουν επιλέξει από αγάπη για τον τόπο τους να μένουν στα χωριά τους δίνοντάς τους ζωή.
Ο νέος ΒΟΑΚ πρέπει να είναι ελεύθερος, χωρίς διόδια, ασφαλής, για να εξυπηρετείται ο λαός ο οποίος πληρώνει φόρους πολλών δισεκατομμυρίων στα τέλη κυκλοφορίας, στον φόρο καυσίμων κλπ.
Το δημοτικό συμβούλιο τοποθετείται ξεκάθαρα κατά των διοδίων, και απαιτεί από την κυβέρνηση να κατασκευαστεί ο νέος ΒΟΑΚ από τον κρατικό προϋπολογισμό και κοινοτικούς πόρους, ώστε να έχουμε ένα δημόσιο, σύγχρονο, ασφαλή, δωρεάν Οδικό Άξονα από την Κίσσαμο ως την Σητεία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: