Μερικά ενδιαφέροντα από την απομαγνητοφώνηση των διαλόγων του συμβουλίου του Δήμου Κισάμου στις επίκαιρες ερωτήσεις της αντιπολίτευσης για τον ΒΟΑΚ, τον κόμβο της πόλης, την παράκαμψη της πόλης και τα διόδια του ΒΟΑΚ. και την παράκαμψη της πόλης
Α) Τότε που μας πέταξαν έξω απο τον σχεδιασμό του ΒΟΑΚ αλλά με πολλές πιέσεις Αντιπεριφέρειας και Δήμου κατορθώσαμε να μας συμπεριλάβουν, φαίνεται οτι οι πρώτες μετρήσεις που ακούστηκαν τότε για τον κυκλοφοριακό φόρτο ήταν τελείως "Λάθος" ενώ οι πραγματικές που παρουσιάστηκαν, μετά τις φωνές, από τον τότε Υπουργό τον κ. Σπίρτζη όταν ήρθε και ανακοίνωσε το κομμάτι Χανιά Κίσσαμος κάπου τον Μάρτιο του ’19, ήταν:
Το τμήμα Χανιά-Κίσσαμος 15.800* αυτοκίνητα μέση ημερήσια κυκλοφορία σε όλο το έτος.
Το τμήμα Χανιά-Ηράκλειο ο μέσος όρος ήταν 11.000.
Το τμήμα Σούδα -Καλύβες ο μέσος όρος ήταν 13.500
Προφανώς εμείς το καλοκαίρι και ιδιαίτερα φέτος αυτό το 15.800 θα το έχουμε φτάσει στο 25.000 αυτοκίνητα την ημέρα και λίγα λέω.
Β) Όπως φαίνεται και απο την συζήτηση και όπως ανέφερε ο πρώην Δήμαρχος Κισάμου κ Σταθάκης, αυτή εδώ ήταν η τρίτη λύση της παράκαμψης της πόλης που είχε (έχει) τις περισσότερες πιθανότητες για να γίνει αφού οι δυο άλλες κρίθηκαν ασύμφορες, αφού η μια έμπαινε στο σχέδιο πόλης και η δεύτερη ήταν πολύ ψηλά, κοντά στην Δάφνη.Η τρίτη λύση που βλέπετε και στο σχέδιο είχε μια γέφυρα και ένα τούνελ, περίπου 800 μέτρων, που θα ξεκινούσε λίγο παραπάνω απο τον Άγιο Αντώνιο και θα έβγαινε πάνω απο το δεύτερο γυμνάσιο και απο εκεί θα ήταν κοινός με τον τελευταίο του σχεδίου πόλης.
Η αλήθεια είναι οτι δεν είναι ευκολα τα πράγματα αλλά και μόνο οτι η νυν δημοτική αρχή προσπάθησε και επικαιροποίησε κάτι που για πολλά χρόνια ήταν καλά φυλαγμένο είναι κάτι. Η ελπίδα να γίνει κάποτε η παράκαμψη της πόλης υπάρχει, αρκεί να το θέλουν όλοι. Θέλω να πιστεύω οτι ο Νεκτάριος Κουμάκης μπορεί να μας δώσει κάποιες λύσεις στο θέμα αυτό μιας και είναι ο κινητήριος μοχλός για τα έργα που χρειαζόμαστε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου