Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

Ο ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ...

Συνεχίζουμε με το θέμα που έχει δημιουργηθεί σχετικά με τον ΒΟΑΚ και το σκεφτικό των υπευθύνων να πουν οτι το κομμάτι Κολυμβάρι-Κίσαμος είναι ένας υλοποιημένος δρόμος, άρα βγαίνει έξω απο τον προγραμματισμό και θα δούμε σε δεύτερη φάση αν χρειάζεται.... κάτι.
Δείτε τώρα τα στοιχεία που έδωσαν στην δημοσιότητα σχετικά με την μεγαλύτερη κίνηση στο ΒΟΑΚ.
Το τμήμα Γουρνών-Χερσονήσου. Καθημερινά το συγκεκριμένο κομμάτι διασχίζουν 25.112 οχήματα, ενώ η εκτίμηση κυκλοφοριακού φόρτου για το 2045 ανεβάζει την κίνηση στα 28.881 οχήματα καθημερινώς.
Τη 2η μεγαλύτερη κίνηση στο ΒΟΑΚ εμφανίζει το κομμάτι από Σούδα μέχρι Βρύσες: 15.284 οχήματα κινούνται καθημερινά στο συγκεκριμένο τμήμα, ενώ το 2045 η μέση ημερήσια διέλευση θα είναι 19.402 οχήματα.
Ακολουθεί το τμήμα Αμαρίου-Εσταυρωμένου, με 12.337 οχήματα σε καθημερινή βάση (η εκτίμηση για το 2045 προβλέπει ημερήσια διέλευση 14.470 οχημάτων).
Το τμήμα Βρυσών-Πετρέ-Ατσιπόπουλου διασχίζουν καθημερινά σήμερα 10.616 οχήματα (με μέση διέλευση 15.758 οχημάτων για το 2045).
Τη μικρότερη κίνηση εμφανίζει το τμήμα Σισών-Φόδελε, με μέση ημερήσια κυκλοφορία 8.639 οχήματα.

Παρόλο που ο σταθμός στον Ταυρωνίτη κατέγραψε υψηλές διελεύσεις 11.740 οχήματα, εντούτοις δεν μέτρησαν το κομμάτι Κολυμβάρι -Κίσαμος, που έχει και τις καλύτερες παραλίες στον νομό και καλοκαιριάτικα θα είχαμε τρελά νούμερα αυτοκινήτων. Βέβαια και να το κατέγραφαν δεν θα είχαν τον πραγματικό φόρτο του δρόμου γιατί (κρατηθείτε) τις μετρήσεις τις έκαναν χειμώνα τότε που δεν υπάρχει τουριστικός κυκλοφοριακός φόρτος. 
Βέβαια για να καλύψουν το λάθος...είπαν οτι "θα εκπονήσουν νέα πλήρη κυκλοφοριακή μελέτη, με μετρήσεις καλοκαιρινές, η οποία και θα ενσωματωθεί μέσα στην περίφημη μελέτη στρατηγικού σχεδιασμού που θα υποδείξει το ακριβές προφίλ του έργου".
Είμαστε ένα μάτσο χάλια. Φυσικά η ομορφότερη περιοχή μας δεν χρειάζεται ούτε δρόμο, ούτε διαβάσεις, ούτε κόμβους, τα έργα είναι για τις πόλεις και μεις δεν θα γίνουμε ποτέ με τα μυαλά που έχουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: