
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΙΣΑΜΟΥ! ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ.
γωγή. Τεχνάσματα και δικαιολογίες των παρατυπιών ούτε θα δεχτούμε ούτε θα ανεχτούμε εις βάρος της υγείας, της ζωής αλλά και των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών από κανένα. Η προβαλλόμενη αιτιολογία, για την μη νόμιμη εγκατάσταση τους, και των αυθαιρεσιών τους, δεν θα βρουν μονοπάτι σωτηρίας την ανάγκη των καταναλωτών. Όταν στήνανε τις κεραίες της κινητής τηλεφωνίας, σε σχολεία, σε παιδικούς σταθμούς, όταν υπέγραφαν συμβόλαια παροχής με τους καταναλωτές ,δεν γνώριζαν ότι παρανομούσαν; Εδώ πρόκειται για αποδειγμένη απάτη και παραπλάνηση των καταναλωτών και της κοινωνίας ολόκληρης κατ εξακολούθηση, και οι αίτιοι και υπαίτιοι θα πρέπει να οδηγηθούν στις αρμόδιες αρχές και ιδιαίτερα στον εισαγγελέα για να επιληφθούν των διαπραχθέντων αδικημάτων, με αντίστοιχη ηθική και οικονομική δικαίωση των καταναλωτών.
έντονη παρουσία στη θρυλοποιία του ελληνικού εθνισμού. Η κοινωνική τους ιδεολογία εμφανίζει σημαντικές ομοιότητες μ' εκείνη των «κλεφτών» της ηπειρωτικής Ελλάδας πατρογραμμική οργάνωση της συγγένειας, ισχυρά αισθήματα εδαφικής ανεξαρτησίας, δυσπιστία προς κάθε είδους επίσημη αρχή, αλλά συγχρόνως τους φέρνει επανειλημμένως σε αντίθεση με τον κρατικό νόμο. χάρη, κατά μεγάλο μέρος, στην ξακουστή τους αφοσίωση, η οποία συνεχίζεται ακόμη, στη ζωοκλοπή.
ρική πράξη αναπαράγει συγχρόνως και τις πιο δοξασμένες ως «εθνικές" αρετές, όπως την άρνηση κάθε μορφής ελέγχου της προσωπικής και της κοινωνικής ελευθερίας.
"παραστάσεων» επιτρέπει την επιδέξια και ζωηρή διαπραγμάτευση της κάθε περίπτωσης. Στις παρατιθέμενες φωτογραφίες, όπου μερικές φορές οι απεικονιζόμενοι επισημαίνουν την παρουσία του φακού, συχνά όμως όχι, ο αναγνώστης θα διαπιστώσει εύκολα τον κεντρικό ρόλο της χειρονομίας, της γκριμάτσας, της επιδεικτικής κατανάλωσης, του σηκωμένου ποτηριού. Τέτοιου είδους παραστάσεις αποτελούν το κοινό και αποδεκτό νόμισμα της αμοιβαίας επικοινωνίας στο χωριό και φανερώνουν με κυριολεκτικά δραματικά τρόπο τη διαχείριση της ταυτότητας στις καθημερινές συναλλαγές του πληθυσμού. Μέσα στα όρια των καθιερωμένων τύπων, η κοινωνική ζωή ανανεώνεται διαρκώς με την παράβαση και την άρνηση, κατά παραδοξολογία, της συμβατικότητας. Οι παραδοξολογίες είναι άφθονες για όσους επιμένουν στην κυριολεξία της ερμηνείας και στον επίσημο λόγο. Έτσι, παραδείγματος χάριν, το αρνί —κατεξοχήν αντικείμενο της κλεψιάς— λειτουργεί και σον σύμβολο της αγνότητας και της καθαρής ψυχής, υπενθυμίζοντας, κατά πάσα πιθανότητα, την κατά γης παρουσία του Χριστού..........
Αφού κύριο επιχείρημά σας αγαπητοί μου συμπολίτες στη "μάχη" που δώσαμε "παντί τρόπω" για να επανέλθει το σήμα στα κινητά μας τηλέφωνα ήταν ότι πλήττεται ο τουρισμός και η οικονομία του τόπου μας εγώ ερωτώ:
Είναι πράγματι εντυπωσιακή η διείσδυση μιας νέας, πολλά υποσχόμενης, τεχνολογίας στη ζωή του ανθρώπου. Το βλέπει κανείς αυτό καθαρά στο ραδιόφωνο, την τηλεόραση, το αυτοκίνητο, τις οικιακές συσκευές, τα κομπιούτερ κτλ. και πρόσφατα στις ασύρματες τηλεπικοινωνιακές συσκευές, όπως τα κινητά. Η διείσδυση μιας «χρήσιμης» τεχνολογίας φαίνεται ότι κατορθώνει άνετα να παγιωθεί στο περιβάλλον, φυσικό και κοινωνικό. Ο προβληματισμός αυτός δεν είναι καινούργιος. Το άρθρο αυτό θα ήθελε απλά να προσθέσει μια επιπλέον θεώρηση του θέματος συνδέοντάς το με το γεγονός των κεραιών στην Κίσαμο τις τελευταίες μέρες, οι οποίες, ως γνωστόν, έπαψαν όλες να λειτουργούν ύστερα από δικαστική απόφαση.
Τελικά τα εύσημα στην δημοτική αρχή και ιδιαίτερα στην δήμαρχο που με αποφασιστικές κινήσεις τις τελευταίες μέρες κατάφερε να ακουστεί από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και να ξαναδοθεί το σήμα!!
αταστολή της εγκληματικότητας" και ειδικότερα για "την βεβαίωση παραβάσεων για τα εκδιδόμενα πρόσωπα, τα ναρκωτικά, τις συλλήψεις φυγόδικων, και την νομοθεσία περί όπλων". Ελέγχθηκαν 12.474 άτομα, ημεδαποί και αλλοδαποί και προσήχθησαν 196 άτομα διαφόρων εθνικοτήτων. Συνελήφθησαν συνολικά 352 άτομα. Επίσης συνελήφθησαν (75) λαθρομετανάστες προς απέλαση. Ακόμα στην ανακοίνωση αναφέρεται: "Από τις στοχευμένες εξορμήσεις συνελήφθησαν: Ένα άτομο για κλοπές, δύο άτομα για παραβάσεις του Νόμου "Περί ναρκωτικών", τέσσερα άτομα για παραβάσεις του Νόμου "περί όπλων", δύο άτομα του νόμου "Περί ηθών", έξι άτομα του νόμου "περί παιγνίων", δέκα πέντε φυγόδικοι, τέσσερα άτομα για απάτη - πλαστογραφία και 147 άτομα για διάφορα άλλα αδικήματα. Κατασχέθηκαν συνολικά: δύο όπλα, έξι αεροβόλα, ένα σπαθί, τριάντα επτά ράβδοι, 4,5 γραμ. κάνναβης, 4.877 τεμάχια βεγγαλικών - πυροτεχνημάτων.
Όσο μεγαλώνω τόσο πιο πολύ ψηφίζω Πάσχα στην αιώνια διαμάχη Πάσχα- Χριστούγεννα, στην οποία όλοι πάνω- κάτω- πιθανότατα εκτός των εκπαιδευτικών που τους κάνει το ίδιο στα δεκαπενθήμερα αργιών- έχουμε πάρει θέση. Δεν παραβλέπω τη μεταφυσική εξήγηση της προτίμησής μου, ελάτε guys, δεν λέω, έχει η Γέννηση τη μαγεία της και τους μάγους με τα δώρα και το γκλάμορους αστέρι, εδώ όμως μιλάμε για Ανάσταση εκ Νεκρών. Θα δούμε ξανά τον Έλβις (αν φυσικά έχουμε δεχτεί ότι έχει πεθάνει) και όπως και να το κάνεις είναι καλό να ξέρεις ότι υπάρχει και δεύτερο ημίχρονο, ίσως και παράταση, γιατί έτσι παίζεις χωρίς άγχος. Το Πάσχα επίσης είναι γιορτή για έξω. Και κάνει και ζέστη και συνεπώς συμφωνεί πολύ περισσότερο με τα ψηλά τακούνια και τα πέδιλα από ό,τι τα παγωμένα Χριστούγεννα. Τα οποία, σημειωτέον, σε κάνουν να περιμένεις την Πρωτοχρονιά που μέσα στην τρελή χαρά ξεδιάντροπα προσθέτει χρόνια ενώ το Πάσχα σε προετοιμάζει για το καλοκαίρι, που είναι δυο βήματα δρόμος και έξω καρδιά. Το Πάσχα έχει πιο πολλές συναισθηματικές εναλλαγές, αφού περνάς από τα Πάθη της Μεγάλης Εβδομάδας στη Μ. Παρασκευή και στο Σάββατο της Ανάστασης. Γι΄αυτό και έχουν γυριστεί και περισσότερες ταινίες, που όμως σου φαίνονται απελπιστικά λίγες όταν τις βλέπεις στην τηλεόραση τον ένα χρόνο μετά τον άλλον. Τα γκουρμέ επιχειρήματα τα κρατάω στην άκρη, αφού περί ορέξεως λόγος δεν γίνεται, όμως πρέπει κανείς να δώσει στο Πάσχα έξτρα πόντους για τη σκηνική παρουσία, αφού μέχρι να κορυφωθεί το δράμα βλέπουμε το αρνάκι που δεν έχει φτερά να κάνει το νούμερο της γαλοπούλας και να πετάει στα ύψη. Στο σημείο αυτό, το Πάσχα δέχεται το χειρότερο χτύπημα κάτω από τη μέση, αφού παίρνουμε μισό δώρο, και όχι ολόκληρο που μας έρχεται τα Χριστούγεννα, σαφώς πιο τζογαδόρικη γιορτή επίσης. Την τελευταία λέξη όμως στο Πάσχα την έχει το κοινό (και όχι η μπάνκα) με τα μπαμ-μπουμ της Ανάστασης, κροτίδες, φωτοβολίδες και άλλα εκρηκτικά, αρκεί να σημαδεύεις σωστά και να τρομάζεις αυτούς που «κοιμούνται» εις βάρος σου. Α, και η άνοιξη έχει ωραία αρώματα. Ελπίζω να διαβάζετε κάπου έξω ή με ανοιχτά παράθυρα.
H Wind τελικά προχώρησε σε αγορά οικοπέδου 10 χιλιόμετρα μακρυά από το κέντρο της πόλης μας!! Αυτά τα ολίγα από τις εταιρείες οι οποίες κρατούν την αναμενόμενη στάση και δεν ανοίγουν τα χαρτιά τους...... αλλά ούτε και το σήμα τους.
και των Αχαιών και με την επικουρία τους απέκλεισαν τις συμμαχικές πόλεις της Κνωσού. Έτσι οι Κρήτες πολεμούσαν μεταξύ τους μέσα και έξω από το νησί τους. Το 201 π.Χ. ξέσπασε νέος εμφύλιος πόλεμος μεταξύ των κρητικών πόλεων και επικράτησε αναρχία με αποτέλεσμα οι Κίλικες πειρατές χρησιμοποιώντας τα λιμάνια που τους πρόσφεραν οι απόβλητοι των πολιτειών, να ενοχλούν την Ρώμη στη Σύγκλητο της οποίας έδωσαν την ευκαιρία να επέμβει στα εσωτερικά του νησιού. Το 172 π.Χ στη σύγκρουση Γόρτυνας- Κυδωνίας, η δεύτερη ζήτησε τη βοήθεια του Ευμένη Β΄ της Περγάμου. Κατά τους ελληνιστικούς χρόνους, παρατηρείται σταδιακή πρόοδος των δημοκρατικών θεσμών σε όλες τις πόλεις. Η δύναμη των κόσμων μειώθηκε, ενώ η ισχύς της εκκλησίας του δήμου και της βουλής ενδυναμώθηκε. Παράλληλα, εμφανίστηκαν τάσεις για συγκρότηση ευρύτερων ενώσεων γειτονικών πόλεων. Οι πιο χαρακτηριστικές είναι η ένωση των Ορέων στη νοτιοδυτική Κρήτη (τέλη 4ου π.Χ. αιώνα) και το κοινό των Κρηταιέων, που ιδρύθηκε στα μέσα του 3ου π.Χ. με πρωτοβουλία της Γόρτυνας. Στο κοινό αυτό μετείχαν, όπως μας πληροφορεί επιγραφή που διασώζει το κείμενο της συνθήκης, οι πόλεις Γόρτυς, Κνωσός, Φαιστός, Λύττος, Ραύκος, Ιεράπυτνα, Ελεύθερνα, Άπτερα, Πολυρρηνία,
Σύβριτα, Λάππα, Αξός, Πριανσός, Αλλαρία, Αρκάδες, Κεραία, Πραισός, Λατώ, Βιάννος, Μάλλα, Ερώνος, Χερσόνησος, Απολλωνία, Έλυρος, Υρτακίνα, Ελτυνία, Ανώπολις, Αραδήν, Ιστρών και Τάρρα, ενώ δεν συμμετείχαν οι Φαλάσαρνα, Ολούς και Ίτανος και η Κυδωνία. Το κοινό των Κρηταιέων εξέδιδε απλώς τιμητικά ψηφίσματα, παραχωρούσε τίτλους ασυλίας και προξενίας και διατύπωνε ευχές. Τα πιο σημαντικά δείγματα των χρόνων αυτών είναι τα άφθονα νομίσματα που εξακολούθησαν να κόβουν οι πόλεις και οι επιγραφές των συνθηκών- συμμαχιών μεταξύ των διαφόρων συνασπισμών. Μάλιστα αυτά αποτελούν πολύ συχνά, τα μόνα στοιχεία που μαρτυρούν την ύπαρξη πόλεων που δεν αναφέρουν άλλες πηγές.
ώτατου Μητροπολίτου Κισάμου & Σελίνου κ.κ. Αμφιλόχιου.
ια και ευλογία του γέροντα Μητροπολίτου πρώην Κισάμου και Σελίνου κ.κ Ειρηναίου και συνεχίζεται με τον διάδοχό του κ.κ. Αμφιλόχιο. Φέτος, για 5η χρονιά, θα γίνει η τελετή, μοναδική στην Κρήτη και προβλέπεται να έχουμε μεγάλη κοσμοσυρροή πιστών από όλο το νησί."
4.900 κεραίες κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα είναι ουσιαστικά και τυπικά παράνομες. Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γ. Σουφλιάς δεν υπέγραψε την απόφαση παράτασης της διαδικασίας έγκρισης των Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων κατά την αδειοδότησή των κεραιών. Βάσει του ν. 3431/2006, όλες οι κεραίες κινητής τηλεφωνίας πρέπει να συνοδεύονται από ΜΠΕ αλλά η διαδικασία έγκρισής τους καθυστερούσε καθώς δεν υπάρχει η τεχνογνωσία. Οι αρμόδιοι υπουργοί (Επικοινωνιών & ΠΕΧΩΔΕ) παρείχαν ετήσιες παρατάσεις για την έγκριση των ΜΠΕ στη διαδικασία αδειοδότησης. Όμως μετά τη λήξη της τελευταίας παράτασης στις 31/3/2009 δεν δόθηκε νέα. Σαν συνέπεια, περίπου 4.897 κεραίες στερούνται ΜΠΕ, οπότε το σύνολο των δικτύων κινητής τηλεφωνίας λειτουργεί παράνομα.
Νεκρός έπεσε χθες το μεσημέρι ένας άνδρας, ο οποίος δέχθηκε πυροβολισμούς από ένα νεαρό άτομο, στην συμβολή των οδών Ελλησπόντου και Γρηγορίου Λαμπράκη, στην Νίκαια. Το θύμα μεταφέρθηκε στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Τη φονική ενέδρα στον 73χρονο έστησε άγνωστος, έξω από ψητοπωλείο στη Νεάπολη της Νίκαιας. Όταν ο ηλικιωμένος πήγε να μπει στο αυτοκίνητό του, ο δράστης τον πυροβόλησε τρεις φορές στο κεφάλι. "Η Κρητική βεντέτα τον έφαγε"φέρετε να είπε στην αστυνομία η σύζυγος του θύματος.
Γενική διαπίστωση, υπάρχει διχογνωμία στην πόλη και αυτό όχι μόνο δεν μας τιμά αλλά μας κάνει να φαινόμαστε λίγοι προς τα έξω. Η γροθιά που θα έπρεπε να ήταν οι Καστελλιανοί, όχι μόνο σε αυτό το θέμα αλλά γενικά σε όλα που μας απασχολούν, αποδείχτηκε πυροτέχνημα και μάλιστα μικρής ισχύος.
Τα τελευταία χρόνια ο Δήμος της Κισάμου δεν μετέχει στο επίσημο πρόγραμμα για τον εορτασμό της Μάχης της Κρήτης. Απλά γίνεται, στο περιθώριο του εορτασμού της επετείου, κάποια ανεπίσημη εκδήλωση περιορισμένης εμβέλειας και συμμετοχής.
ς αριστοκρατικές οικογένειες της Βενετίας-εκείνες των Barbarigo, των Corner, των Dandolo, των Gradenigoκαι των Querini. Οι ευγενείς ήταν μέλη νεώτερων κλάδων των δυναστειών αυτών, οι οικογένειες των οποίων είχαν εμπιστευτεί το έργο της επέκτασης των κτημάτων στην Ανατολή. Ολόκληρο το νησί είχε διαιρεθεί σε 132 Feudi di cavallerie - ιπποτικά φέουδα- που προοριζόταν για τους ευγενείς και σε 408 feudi di serventeria -πεζικά φέουδα- για τους άλλους υποτελείς και στρατιώτες πεζικού. Οι φεουδάρχες μπορούσαν να διοικούν τα φέουδα τους όπως ήθελαν και να μεταβιβάζουν, να ανταλλάσσουν, ή και να πουλούν σε οποιοδήποτε αρκεί να μην ήταν κάτοικος του νησιού. Ένας αριθμός χωρικών (ντόπιοι) υπηρετούσε στο κάθε φέουδο. Αυτοί οι αγρότες αν και ελεύθεροι ήταν υποχρεωμένοι να υποκύπτουν στις αγγαρείες των ιπποτών αλλά και του κράτους. Υπήρχαν ακόμα οι δουλοπάροικοι που μπορούσαν να αγοράζονται και να πωλούνται και οι ιππότες αφέντες είχαν δικαίωμα πάνω τους ζωής και θάνατου. Αυτή η μορφή οργάνωσης που ευνοούσε τους Βενετούς, υπήρξε αιτία σοβαρού ανταγωνισμού μεταξύ Βενετών και παλαιών οικογενειών της Κρ
ήτης- των αρχόντων βυζαντινών οικογενειών με καταγωγή από την Πόλη. Αυτές οι οικογένειες όπως οι Καλλέργηδες, οι Βλαστοί, οι Μουσούροι, και οι Σκορδίληδες, είχαν χάσει την γη και την περιουσία τους. Αυτή ήταν και η βασική αιτία των εξεγέρσεων που σημειώθηκαν τους πρώτους αιώνες της Βενετοκρατίας. Η θέση των αρχόντων δεν άλλαξε έως ότου, μετά από τις εξεγέρσεις, οι Βενετοί αναγκάστηκαν να συνάψουν συμφωνία με τους γόνους αυτών των οικογενειών. Για γενεές επί γενεών οι έποικοι στο νησί πλήθαιναν, αλλά πάντα παρέμεναν μειονότητα. Με την πάροδο των χρόνων ορισμένοι επέστρεψαν στην Βενετία, ενώ άλλοι ξέπεσαν και άφησαν τους οικογενειακούς τίτλους, όπως αναφέρει ο ίδιος


ευρώ. Κατηγορούμενοι για την υπόθεση είναι τρία μέλη της Γνωμοδοτικής Επιτροπής του υπουργείου Αιγαίου, εναντίον των οποίων έχει ασκηθεί ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για απιστία εις βάρος του Δημοσίου. Μέχρι τώρα οι κατηγορούμενοι δεν έχουν κληθεί για να απολογηθούν."
H Επιτροπή Περιβάλλοντος, Δημόσιας Υγείας και Ασφάλειας των Τροφίμων του Ευρωκοινοβουλίου, ενέκρινε στις 17 Φεβρουαρίου του 2009, -με 43 ψήφους υπέρ, μία λευκή και 3 κατά- έκθεση με τίτλο «σχετικά με τα προβλήματα υγείας που σχετίζονται με τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία». Η έκθεση αυτή συζητήθηκε στην ολομέλεια του Ευρωκοινοβουλίου στις αρχές Απριλίου και υπέρ ψηφίστηκε συντριπτικά με 559 υπέρ, 22 κατά, 8 λευκά. Εισηγήτρια ήταν η κυρία Frédérique Ries.