«Διαφυλάττουμε από όλες τις πλευρές το διαγωνισμό και η επισκεψιμότητα θα γίνεται με βάση τον κανονισμό λειτουργίας που προβλέπει περίπου 800 άτομα ανά ώρα», είπε ο Δήμαρχος Κισάμου, Θεόδωρος Σταθάκης στα ΜΜΕ μετά το πέρας του δημοτικού συμβουλίου που ενέκρινε κατά πλειοψηφία την διενέργεια διεθνή διαγωνισμού* για τη μικτή σύμβαση παραχώρησης μεταφοράς επισκεπτών από τη χερσαία οδό προς Μπάλο/Χερσόνησο Γραμβούσας.
- 800 άτομα ανά ώρα που σημαίνει οτι ως και 15 -16 λεωφορεία θα κινούνται προς του Μπελιβάνη το Μνήμα μεταφέροντας τους πρώτους χερσαίους επισκέπτες απο κάποια ώρα το πρωί... το πότε θα φύγουν βέβαια είναι δική τους υπόθεση... οπότε καταλαβαίνεται πάλι τι έχει να γίνει στις 6 το απόγεμα κατά την επιστροφή.
Βέβαια πρέπει να μάθουμε και τι λέει η Διεύθυνση Δασών για αυτό που έχει και τον κύριο λόγο στο ακρωτήρι της Γραμβούσας.
Να υπενθυμίσω ακόμα οτι στο υπάρχοντα κανονισμό που διέπει το ακρωτήρι και είναι περιοχή Natura - αναφέρεται στην τελευταία παράγραφος οτι "Οι επισκέπτες εισέρχονται στο χώρο της Δασικής αναψυχής, ένα χερσαίο οικοσύστημα με δική τους ευθύνη και σε περίπτωση οποιαδήποτε ατυχήματος ο Δήμος Κισάμου δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη." και το εύλογο ερώτημα ποιος θα έχει πλέον την ευθύνη σε μια περιοχή που θα έχει πάνω απο 4.000 επισκέπτες την ημέρα; Στην μεταφορά ο πλειοδότης, στην λιμνοθάλασσα ή στο ανεβοκατέβασμα του μονοπατιού;
Γιατρός θα υπάρχει; Μικρό κέντρο υγείας θα φτιαχτεί; Μέσα στην συμφωνία είναι να φτιαχτούν νέες δημοτικές τουαλέτες; (σήμερα δεν φτάνουν οι υπάρχοντες)
Σίγουρα μιλάμε για το αύριο μιας και όλα αυτά δεν μπορούν να γίνουν μέσα σε ένα μήνα, αλλά και όλο το επιχείρημα είναι δύσκολο.
Καθένας απο εμάς θέλει πρώτα την προστασία και διαφύλαξη αυτής της περιοχής, χρόνια τώρα δεν την προστατεύουμε ούτε κάνουμε τα στοιχειώδη για να την ελαφρύνουμε το φόρτο επίσκεψης, θα έλεγα αντιθέτως οτι προσπαθούμε να πάμε περισσότερους και περισσότερους αδιαφορώντας παντελώς για την επόμενη μέρα. Οι απόψεις διίστανται και όσα χρόνια εκμεταλλευόμαστε τον Μπάλο πάντα υπήρχαν δημοσιεύματα που μας ντρόπιαζαν.
Ας ελπίσουμε κάποτε να καταλάβουμε οτι δίχως Μπάλο -Ελαφονήσι Φαλάσαρνα δεν θα ήμασταν τίποτα.... εντελώς τίποτα.
*Η διαδικασία περιλαμβάνει τιμή εκκίνησης 5,5 ευρώ μετ’ επιστροφής ανά άτομο/12 ετών και άνω και 2,5 ευρώ μετ’ επιστροφής ανά άτομο/12 και κάτω.
Σημαντικά θα είναι και τα ανταλλάγματα για το Δήμο Κισάμου:
50 λεπτά για κάθε επισκέπτη άνω των 12 ετών
Κατασκευή του έργου του χώρου στάθμευσης, προϋπολογισμού 300.000 ευρώ + ΦΠΑ από τον ανάδοχο
Ετήσια συντήρηση του δρόμου μήκους 7,5 χλμ. με κόστος 80.000 ευρώ από τον ανάδοχο
Η διάρκεια της παραχώρησης θα είναι για πέντε χρόνια με δυνατότητα παράτασης για άλλα δύο χρόνια..
- 800 άτομα ανά ώρα που σημαίνει οτι ως και 15 -16 λεωφορεία θα κινούνται προς του Μπελιβάνη το Μνήμα μεταφέροντας τους πρώτους χερσαίους επισκέπτες απο κάποια ώρα το πρωί... το πότε θα φύγουν βέβαια είναι δική τους υπόθεση... οπότε καταλαβαίνεται πάλι τι έχει να γίνει στις 6 το απόγεμα κατά την επιστροφή.
Βέβαια πρέπει να μάθουμε και τι λέει η Διεύθυνση Δασών για αυτό που έχει και τον κύριο λόγο στο ακρωτήρι της Γραμβούσας.
Να υπενθυμίσω ακόμα οτι στο υπάρχοντα κανονισμό που διέπει το ακρωτήρι και είναι περιοχή Natura - αναφέρεται στην τελευταία παράγραφος οτι "Οι επισκέπτες εισέρχονται στο χώρο της Δασικής αναψυχής, ένα χερσαίο οικοσύστημα με δική τους ευθύνη και σε περίπτωση οποιαδήποτε ατυχήματος ο Δήμος Κισάμου δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη." και το εύλογο ερώτημα ποιος θα έχει πλέον την ευθύνη σε μια περιοχή που θα έχει πάνω απο 4.000 επισκέπτες την ημέρα; Στην μεταφορά ο πλειοδότης, στην λιμνοθάλασσα ή στο ανεβοκατέβασμα του μονοπατιού;
Γιατρός θα υπάρχει; Μικρό κέντρο υγείας θα φτιαχτεί; Μέσα στην συμφωνία είναι να φτιαχτούν νέες δημοτικές τουαλέτες; (σήμερα δεν φτάνουν οι υπάρχοντες)
Σίγουρα μιλάμε για το αύριο μιας και όλα αυτά δεν μπορούν να γίνουν μέσα σε ένα μήνα, αλλά και όλο το επιχείρημα είναι δύσκολο.
Καθένας απο εμάς θέλει πρώτα την προστασία και διαφύλαξη αυτής της περιοχής, χρόνια τώρα δεν την προστατεύουμε ούτε κάνουμε τα στοιχειώδη για να την ελαφρύνουμε το φόρτο επίσκεψης, θα έλεγα αντιθέτως οτι προσπαθούμε να πάμε περισσότερους και περισσότερους αδιαφορώντας παντελώς για την επόμενη μέρα. Οι απόψεις διίστανται και όσα χρόνια εκμεταλλευόμαστε τον Μπάλο πάντα υπήρχαν δημοσιεύματα που μας ντρόπιαζαν.
Ας ελπίσουμε κάποτε να καταλάβουμε οτι δίχως Μπάλο -Ελαφονήσι Φαλάσαρνα δεν θα ήμασταν τίποτα.... εντελώς τίποτα.
*Η διαδικασία περιλαμβάνει τιμή εκκίνησης 5,5 ευρώ μετ’ επιστροφής ανά άτομο/12 ετών και άνω και 2,5 ευρώ μετ’ επιστροφής ανά άτομο/12 και κάτω.
Σημαντικά θα είναι και τα ανταλλάγματα για το Δήμο Κισάμου:
50 λεπτά για κάθε επισκέπτη άνω των 12 ετών
Κατασκευή του έργου του χώρου στάθμευσης, προϋπολογισμού 300.000 ευρώ + ΦΠΑ από τον ανάδοχο
Ετήσια συντήρηση του δρόμου μήκους 7,5 χλμ. με κόστος 80.000 ευρώ από τον ανάδοχο
Η διάρκεια της παραχώρησης θα είναι για πέντε χρόνια με δυνατότητα παράτασης για άλλα δύο χρόνια..
1 σχόλιο:
υποθετω οτι αν εφαρμοστη ο νομος για διαχειρηση ολων των NATURAQ περιοχων απο τον νεο εννιαιο φορεα του νομου ολοι μας θα ειμαστε επισκεπτες και οχι διαχειριστες κουρτακης γιαννης
Δημοσίευση σχολίου