Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.







Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

ΟΤΑΝ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ

Πέρασαν 9 μήνες από τότε που η είδηση ότι ο διορισμός μου για την σχολική χρονιά 2014-2015 θα ήταν στο 2ο ΔΣ Κισάμου. Δεν θα υποκριθώ ότι ήταν ότι καλύτερο για μένα τότε γιατί 90 χλμ οδήγησης κάθε μέρα δεν είναι και ότι καλύτερο. Δεν σκέφτηκα βέβαια στιγμή την παραίτηση γιατί δεν έχω μάθει να παραιτούμε εύκολα. Είχα δασκάλους και προπονητές που μου έμαθαν να αγωνίζομαι και να παλεύω κόντρα σε κάθε αντιξοότητα.
Δούλεψα όσο καλύτερα μπορούσα. Πάλεψα και με τον ίδιο μου τον εαυτό όταν χρειάστηκε. Πάλεψα να περάσω τη νοοτροπία και τη φιλοσοφία μου αυτή (όχι παραίτηση αλλά αγώνας) στους μαθητές μου. Δύσκολος αγώνας αλλά τώρα μετά από 9 μήνες που κάνω ταμείο βλέπω ότι οι κόποι της χρονιάς δικαιώθηκαν. Και δικαιώθηκαν γιατί οι μαθητές μου στους διασχολικούς αγώνες στίβου στο στάδιο της Κισάμου σήμερα με έβγαλαν ασπροπρόσωπο. Είμαστε μακράν η καλύτερη σχολική ομάδα με πολλές πρώτες, δεύτερες και τρίτες θέσεις.
Αφιερωμένες λοιπόν οι φωτογραφίες στη χρυσή παρέα του 2ου ΔΣ Κισάμου.
Βασίλης Σπανός Γυμναστής

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ταπεινή μου άποψη :
Tο θέμα είναι να περάσει ένας δάσκαλος την νονοτροπία του "ευ αγωνίζεσθαι", της συμμετοχής των παιδιών ως παιχνίδι, και όχι μόνο τη νοοτροπία του 1ου νικητή, του τσαμπουκά..
Συγνώμη αλλά...
Καλά να περνάτε..

Κατ. Παπαδάκη είπε...

............
ένας γυμναστής, ένας δάσκαλος ήταν μαζί με τα παιδιά του σχολείου του όλη μέρα στους αγώνες μπασκετ, στους αγώνες στίβου, τα βράβευσε, τα παίνεσε στη σχ. γιορτή και φαντάζομαι και όλο το χρόνο θα ήταν κοντά τους, και βρήκακε πάλι κάτι να καταλογήσουμε...........
Κατερίνα Παπαδάκη
μέλος Δ.Σ. του Α.Ο.Κ.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΠΑΝΟΣ είπε...

Αγαπητέ η αγαπητή ανώνυμε-η σχολιαστή-τρια
Κατ' αρχήν θεωρώ σίγουρο ότι το σχόλιο σας έγινε επειδή πιστεύετε ότι η ανάρτηση στάλθηκε στο συγκεκριμένο μπλοκ από εμένα προσωπικά. Να σας πληροφορήσω λοιπόν ότι το άρθρο που παρουσιάζει ο ιδιοκτήτης του μπλοκ αποτελεί αυτούσια ανάρτησή μου στην προσωπική μου σελίδα στο facebook ανάρτηση που έγινε με σκοπό να ευχαριστήσει τους μαθητές μου γιά την συνεργασία που είχαμε. Και φυσικά αν παρατηρούσατε λίγο στη φωτογραφία θα βλέπατε ότι μαζί φωτογραφήθηκαν και παιδιά που δεν είχαν κάποια διάκριση ακριβώς γιατί το μόνο που με ενδιέφερε ήταν η συμμετοχή των παιδιών μου μαζικά σε αυτές τις εκδηλώσεις κι όχι η διάκριση.
Φυσικά και επαινώ τους μαθητές που διακρίθηκαν αλλά αν με γνωρίζατε καλύτερα θα ξέρατε ότι είμαι περήφανος ακόμα και για τον μαθητή που τερμάτισε τελευταίος ή που και δεν τερμάτισε ακριβώς γιατί το πνεύμα μου είναι η συμμετοχή και ότι η νίκη δεν είναι αυτοσκοπός.
Δεν σας κρατάω κακία ειλικρινά γιατί οι μαθητές μου γνωρίζουν πολύ καλά το πως σκέφτομαι κι αυτό δεν μπορεί να το επηρεάσει κανένα τέτοιο σχόλιο. Σας μέμφομαι μόνο γιατί καλό είναι πριν γράψετε την κατ' άλλα "ταπεινή άποψη σας" να επικοινωνήσετε με τον άνθρωπο που θέλετε να αναφερθείτε για να διαπιστώσετε αν όντως όσα σκέφτεστε γι' αυτόν ισχύουν και μετά να γράψετε όσα σχόλια θέλετε γιατί πραγματικά στη δημοκρατία ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει.
Και τέλος ευχαριστώ πολύ την κα Κατερίνα Παδαδάκη που απλά ανέφερε πραγματικά και αδιαμφισβήτητα γεγονότα που είμαι σίγουρος ότι μάλλον δεν γνωρίζατε...

Ιωάννης Παπαδάκης είπε...

Μην αξιολογείστε αγαπητέ μου είναι δικό μου λάθος που επέτρεψα να γράψει την κακία του κάποιος ανώνυμος και ξεροκέφαλος... σας ζητάω συγνώμη, και να ξέρετε η δουλειά σας αναγνωρίζεται.

Ανώνυμος είπε...

Δε νομιζω οτι εκανε κατι που δεν ταιριαζει ο κ.γυμναστης καλο το ευ αγωνιζεσθαι αλλα εξισου καλες και οι διακρισεις .Συγχαρητηρια στο δασκαλο της φυσικης αγωγης που σημειωτεον δεν τον γνωριζω , καθως και στα παιδια. Για να μην τα ισοπεδωνουμε ολα ...