Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

Η ΦΩΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Απορία έχω που θα βάλουν τις ομπρέλες...όπως βλέπετε στην χθεσινή φωτογραφία παραλία από αυτήν την μπάντα του Ελαφονησιου δεν υπάρχει...και με τον καινούργιο νόμο που θέλει τις ομπρέλες 5 μέτρα μέσα ...μάλλον θα τις βάλουμε μαζί με του Σέλινου!
Και ..η παραλία είναι ένα με το νησί..δεν υπάρχει πλέον πόρος....οπότε αν δεν κάνει βοριά... βλέπω μηχανήματα να πατούν στην άμμο!!!
φώτο by Nikos

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Οηηη οηηη παναγια μου ηντα νε του τοσες δεν το νε προλαβαίνουμε άλλα λεει αλλα κάνει και αλλού πάει και τα δίνει ..τελικα ποιος βανει της ομπρέλες στο Ελαφονήσι ποιος ??οχι πάντως αυτός που θα πάρει τα λεφτά ..άρα ? μωρέ ηντα γινετε παναγία μου .Πάντως ανε το κατεχα ήθελα πάω και εγω με τα μισά ευρουλατσια μα κάθουμε που κάθουμε ..πάντως η μάνα μου μου λέει να προσέχω που να βάζω την υπογραφή μου και τη ...... ετουτο νε να σας επω θα με κωλονε .. οιιιι παναγία μου ...!!!