Κόντρα στην κυριαρχία των πολυεθνικών κολοσσών, ο παραγωγός της γκαζόζας Γεράνι και ιδιοκτήτης της οµώνυµης εταιρείας Σοφοκλής Αναγνωστάκης βγαίνει από τα όρια της τοπικής κρητικής αγοράς και προσπαθεί να οικοδοµήσει την εικόνα της εταιρείας του εκτός Ελλάδος, σε ΗΠΑ και Καναδά. Παράλληλα κάνει τα πρώτα βήµατα στην Αυστραλία, ενώ παρά τη – µονοψήφια – κάµψη των πωλήσεων, διευρύνει µε την γκαζόζα light την ποικιλία των προϊόντων που παράγει. Με αυτό τον τρόπο επιχειρεί να ενισχύσει τις πωλήσεις εκτός Κρήτης, που αντιστοιχούν σήµερα στο 30% του ετήσιου τζίρου της εταιρείας.
«Η φήµη των προϊόντων µας είναι η περιουσία µας», λέει ο κρητικός επιχειρηµατίας, ο οποίος µεγάλωσε µέσα στην οικογενειακή επιχείρηση που δηµιούργησε οσυνονόµατος παππούς του πριν από 83 χρόνια. Από µικρό παιδί περνούσε τα καλοκαίρια ανάµεσα στα εµφιαλωτήρια του µπιράλ και της γκαζόζας. Αυτές τις αναµνήσεις πήρε µαζί του όταν έφυγε από την Κρήτη για την Αθήνα για να αποκτήσει πτυχίο Χηµικού, αλλά και αργότερα όταν πήγε στη Βρετανία για να συνεχίσει τις σπουδές του. Η Κρήτη και το Γεράνι τον στοίχειωναν. Επέστρεψε στη γενέτειρά του για να συνεχίσει την ιστορία που ξεκίνησε ο παππούς του το 1928 στην πίσω αυλή ενός καφενείου, όπου στεγαζόταν το εργαστήριό του.ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου