Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τετάρτη 22 Απριλίου 2020

ΠΑΡΕ ΜΙΑ ΔΙΑΓΩΓΗ ΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΡΙΒΕ...

 Ξαναγυρίζουμε εποχές 1970 και πίσω... όταν και στην Κίσαμο, αυτό θα το θυμούνται πάρα πολλοί μαθητές, άλλαζαν σχολεία λόγω της διαγωγής αυτής που την έβαζαν με το παραμικρό.. "κοσμία". Μια τέτοια περίπτωση ήμουν και εγώ όπως και άλλοι 5-6 συμμαθητές μου το μακρινό 1977 που μας ανάγκασαν να αλλάξουμε σχολείο γιατί δεν πηγαίναμε με τα γούστα και τους απαρχαιωμένους κανόνες των σχολείων. Φυσικά άλλο που δεν ήθελαν και κάποιοι καθηγητές που έμειναν στην ιστορία για την "αγριάδα" και την εκδικητικότητα  τους... 
- Παλαιόχωρα - Αλικιανός - Σπήλι - Χανιά - Αθήνα, έστελναν τους μαθητές για να γίνουν καλύτεροι, μακρυά απο την οικογένεια τους, τους φίλους τους ις συνήθειες τους, σαν απόκληροι, για παραπτώματα της πλάκας.
Τα ίδια πάλι προωθεί το Υπουργείο παιδείας για να τιμωρήσει, ακόμα και ένα ικανό μαθητή, αρκεί να μην είναι "αστρόλογος", την στιγμή βέβαια που δεν έχει την δυνατότητα να φτιάξει ένα νέο Λύκειο, που αφήνει 4-5 μήνες τους μαθητές δίχως καθηγητές, που ξεχνά να στείλει βιβλία και αφήνει μαθητές στους δρόμους πάνω απο 12 ώρες καθημερινά όπως στην περίπτωση μας!! Τι διαγωγή θα βάζαμε άραγε σε αυτούς;
Να τι λένε οι διατάξεις του πολυνομοσχεδίου που εξετάζει η κυβέρνηση.
- Η διαγωγή κάθε μαθητή/τριας χαρακτηρίζεται ως «εξαιρετική», «καλή» ή «μεμπτή» ως εξής:
α) «Εξαιρετική» χαρακτηρίζεται η διαγωγή του/της μαθητή/τριας, όταν τηρεί απολύτως τους κανόνες της σχολικής ζωής.
β) «Καλή» χαρακτηρίζεται η διαγωγή του/της μαθητή/τριας, όταν υπάρχουν παρεκκλίσεις από την τήρηση των κανόνων της σχολικής ζωής.
γ) «Μεμπτή» χαρακτηρίζεται η διαγωγή μαθητή/τριας όταν αυτός/ή αποκλίνει από την προσήκουσα διαγωγή σε βαθμό ανεπίτρεπτο, αλλά κρίνεται ότι είναι δυνατή η επανόρθωση της παρέκκλισης αυτής εντός του ίδιου σχολικού περιβάλλοντος.
δ) Όταν κρίνεται ότι η απόκλιση από την προσήκουσα διαγωγή δεν είναι δυνατόν να επανορθωθεί εντός του ίδιου σχολικού περιβάλλοντος, ο/η μαθητής/τρια υποχρεώνεται σε αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος, με τη διαδικασία που περιγράφεται στην περιπτ. δ της παρ. 3 του άρθρου 31, ώστε σε ένα νέο σχολικό περιβάλλον να δοθεί η ευχέρεια βελτίωσης της διαγωγής του/της.
Σημειώνεται ότι ο προηγούμενος χαρακτηρισμός διαγωγής στα σχολεία είχε καταργηθεί το 2017 από τον Κ. Γαβρόγλου, κατόπιν αιτήματος από 28 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ  που ζητούσαν την κατάργηση της διαγωγής κοσμίας –αυτό το «τσαλάκωμα» της διαγωγής των μαθητών με παραβατική συμπεριφορά. 
ΠΗΓΗ

Θεωρώ οτι πάλι η οικογένεια θα έχει επιπλέον έξοδα με αυτά τα τερτίπια αναγκαζόμενη να σπουδάσει μαθητές γυμνασίων και Λυκείων, σαν να είναι φοιτητές ..εκτός κι αν ανοίξει πάλι τα οικοτροφεία... Για φανταστείτε μαθητής απο τα Εννιά Χωριά να πηγαίνει μάθημα στον Αλικιανό... ή μαθητής να βρει σπίτι στο Σπήλι και στα Χανιά.... 
Που καταντήσαμε; Να φτιάχνουμε το σχολείο ξεκινώντας απο τους μαθητές, αντί να βρουν λύση για τα φροντιστήρια, τις χαμένες ώρες και το περιβάλλον που ζουν μαθητές και καθηγητές, προσπαθούν να φτιάξουν ένα....βούι, ένα ελεγχόμενο μαθητή, δίχως δική του φωνή και υπόσταση!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: