Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2009

ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΠ΄ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ


Μανούλα μου
Ελπίζω να είσαι καλά. Ο πόλεμος συνεχίζεται ασταμάτητα. Το χιόνι και ο πάγος έχουν σκεπάσει τα πάντα, κρυώνουμε αφόρητα. Έχουμε μουδιάσει ολόκληροι από το φοβερό κρύο. Πριν τρεις μέρες μας έφερε μια αποστολή Ελληνίδων μάλλινα ρούχα και τρόφιμα τα οποία μοιράστηκαν σε όλους μας.
Τώρα που σου γράφω σφυρίζουν οι σφαίρες δίπλα μου. Λίγοι λίγοι οι συντρόφοι μου πεθαίνουν κάθε μέρα. Λίγοι έχουν μείνει από την ομάδα μου.
Παρακαλώ το Θεό να σας έχει όλους καλά και ελπίζω ο πόλεμος να τελειώσει σύντομα και να γυρίσουμε όλοι στα σπίτια μας.

Σε φιλώ Άνθιμος


Μανούλα μου,
Αγαπητή μανούλα εδώ τα πράγματα είναι δύσκολα και έχει κρύο και δεν έχουμε να φάμε. Εχθές ξεψύχησε ο Μάριος μέσα στην αγκαλιά μου, στα χέρια μου. Το φαγητό μας όσο πάει λιγοστεύει. Περιμέναμε με ανυπομονησία τα τρόφιμα γιατί διαφορετικά θα πεθαίναμε από την πείνα.
Εσείς είστε καλά; Να προσέχετε γιατί ο εχθρός είναι επικίνδυνος. Σε παρακαλώ γράψετέ μου κι εσείς νέα σας.
Σας αγαπώ πολύ Γιώργος




Δεν υπάρχουν σχόλια: