Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Πέμπτη 23 Ιουλίου 2020

ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ 30 ΗΜΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΙΣΑΜΟ

Μιας και τα περισσότερα καταλύματα έχουν ανοίξει και υπάρχει μια αξιόπιστη εικόνα, μερικά χρήσιμα στατιστικά περιοχής Κισάμου των τελευταίων 30 ημερών από το μεγαλύτερο* online travel agency:
-Αγορές: Ιταλία 20% (σταθερή ανέλπιστη πρωτιά), Γαλλία 19% (ανεβασμένη αισθητά), Γερμανία 13% (σταθερή), Πολωνία 12% (ανεβασμένη αισθητά), Ελληνική μόλις 8%.
-Κατηγορίες ξενοδοχειακής πελατείας:
Ζευγάρια 65%, Οικογένειες μόλις 20%, Solo ταξιδιώτες στο 4%.
-Μέση διάρκεια διαμονής:
1 νύκτα 18%, 2 νύκτες 14%, 3-7 νύκτες 55%.
-Το 71%! για αναζητήσεις διαμονής είναι από κινητές συσκευές (smartphone, tablet), άρα οδηγούμαστε σε μεγάλο ποσοστό last minute και είναι κρίσιμο το να υπάρχει σωστή διαθεσιμότητα και παρακολούθηση των τιμών (αύξηση/μείωση).
-Το 72% των πελατών αναζητά ευέλικτη πολιτική ακύρωσης, ενώ μόλις το 18% να προπληρώσει και να μην έχει δικαίωμα ακύρωσης, 14% το ποσοστό του Semi Flexible.
-Χρειάζονται ανταγωνιστικές προσφορές ακόμα και τον Αύγουστο.
-Ο Σεπτέμβριος έχει αρκετά καλή εικόνα προς το παρόν.
Συμπεράσματα:
-H Ελληνική αγορά προτιμά άλλους Κρητικούς προορισμούς (Ρέθυμνο, Πλακιάς, Παλαιόχωρα, Χανιά παλιά πόλη).
-Οι κρατήσεις με πρωινό είναι αρκετά λιγότερες και γενικά η αγορά γευμάτων.
-Η πανδημία λογικό ότι άλλαξε τα νούμερα των διανυκτερεύσεων προς τα κάτω (πάμε να γεμίσουμε στην καλύτερη τα 4-5 στα 10 κρεβάτια μας) με προσφορές.
-Λιγότερες οικογένειες, λιγότερα έσοδα από τα δωμάτια σε όσους τιμολογούν ανά άτομο - μικρότερες καταναλώσεις γενικά.
-Αναζητούνται τρόποι και κίνητρα για τους επισκέπτες μας, ώστε να μείνουν 1-2 νύκτες παραπάνω είναι σημαντικό για όλους μας.
-Βρεταννική αγορά (βίλες, airbnb και ξενοδοχεία 3* και άνω) σχεδόν ανύπαρκτη με μόνο αναζητήσεις προς το παρόν.
Καλή επιτυχία και δύναμη σε όλους σε αυτές τις ειδικές καταστάσεις και να σώσουμε ότι μπορούμε.
* Τα νούμερα από το market manager Κισάμου της Booking.com.
Περράκης Κώστας

Δεν υπάρχουν σχόλια: