Πρόκειται για ένα από τα λίγα ελληνικά σκαριά.
Γεννήθηκε στο Πέραμα στα ναυπηγεία του Σάββα το 1977. Μια εποχή που το Πέραμα γεννούσε βαπόρια και μάλιστα βαπόρια με προσωπικότητα.
Φτιάχτηκε για λογαριασμό της εταιρείας της οικογένειας Βλασσόπουλου αν και λέγεται ότι η παραγγελία είχε δοθεί πολύ νωρίτερα από κάποιον υπάλληλο της εταιρείας Χανδρή που όμως δεν τελείωσε ποτέ λόγο οικονομικών δυσκολιών.
Το πλοίο λοιπόν πέφτει στη θάλασσα το 1977 και αναλαμβάνει υπηρεσία στα Επτάνησα και συγκεκριμένα στις γραμμές της Κυλλήνης.
Κερδίζει αμέσως την συμπάθεια του κόσμου καθότι μεγάλο για την εποχή εκείνη. Η μοίρα όμως του επιφύλαξε και άλλες δυσκολίες.
Δεκαετία του 80 και το πλοίο περνάει μέσο της τότε ΕΤΒΑ στο κρατικό σχήμα της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑΣ. Το πλοίο αρχίζει να οργώνει το Ιόνιο. Από Πάτρα και Κυλλήνη για Ζάκυνθο, Κεφαλλονιά, Ιθάκη, Παξούς, Κέρκυρα ακόμα και Πρίντεζι. Η ταχύτητά του μυθική αγγίζει τα 22 μίλια.
Όταν το εγχείρημα της Ελληνικής ακτοπλοϊας απέτυχε το πλοίο πέρασε στην οικογένεια ΤΥΡΟΓΑΛΑ φοράει το μεγάλο Τ στις τσιμινιέρες του και ξεχύνεται πάλι στα γνώριμα νερά του Ιονίου με δρομολόγια από Κυλλήνη για Ζάκυνθο. Μια μεγάλης έκτασης μετασκευή που θα γίνει στα Αμπελάκια της Σαλαμίνας το 1994 θα μεταμορφώσει το πλοίο.
Στα 20 χρόνια που θ’ ακολουθήσουν το πλοίο πρωταγωνιστεί στο λιμάνι της Κυλλήνης και θα εξυπηρετεί και τον Πόρο της Κεφαλλονιάς ειδικά μετά την αποχώρηση της STRINTZIS FERRIES.
Tα δεδομένα όμως αλλάζουν και έτσι η οικογένεια Τυρογαλά αποφασίζει τη εσωτερική μετανάστευση του πλοίου.
Έτσι το 2014 το πλοίο θα κατέβει στον Αργοσαρωνικό και θ’ αρχίσει δρομολόγια από Πειραιά για Αίγινα και Πόρο.
Το 2016 θα αγοραστεί από τον Κο ΛΕΒΕΝΤΑΚΗ και την νεοσύστατη LEVE FERRIES. Το πλοίο θα ανακαινισθεί εσωτερικά θα φορέσει τα καινούρια του σινιάλα και θα ξεκινήσει δρομολόγια από Πειραιά για Αίγινα.
Στις 24.07.2017 το πλοίο αγοράστηκε από την ΑΒΛΕΜΩΝΑΣ Ν.Ε. των κ. Τουρλουμούση – Τσαϊλα (πλοιοκτητών του ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ), προκειμένου να δρομολογηθεί στη γραμμή των Κυθήρων, μετά την πρόσφατη αποχώρηση της ΛΑΝΕ.
ΠΗΓΗ
Γεννήθηκε στο Πέραμα στα ναυπηγεία του Σάββα το 1977. Μια εποχή που το Πέραμα γεννούσε βαπόρια και μάλιστα βαπόρια με προσωπικότητα.
Φτιάχτηκε για λογαριασμό της εταιρείας της οικογένειας Βλασσόπουλου αν και λέγεται ότι η παραγγελία είχε δοθεί πολύ νωρίτερα από κάποιον υπάλληλο της εταιρείας Χανδρή που όμως δεν τελείωσε ποτέ λόγο οικονομικών δυσκολιών.
Το πλοίο λοιπόν πέφτει στη θάλασσα το 1977 και αναλαμβάνει υπηρεσία στα Επτάνησα και συγκεκριμένα στις γραμμές της Κυλλήνης.
Κερδίζει αμέσως την συμπάθεια του κόσμου καθότι μεγάλο για την εποχή εκείνη. Η μοίρα όμως του επιφύλαξε και άλλες δυσκολίες.
Δεκαετία του 80 και το πλοίο περνάει μέσο της τότε ΕΤΒΑ στο κρατικό σχήμα της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑΣ. Το πλοίο αρχίζει να οργώνει το Ιόνιο. Από Πάτρα και Κυλλήνη για Ζάκυνθο, Κεφαλλονιά, Ιθάκη, Παξούς, Κέρκυρα ακόμα και Πρίντεζι. Η ταχύτητά του μυθική αγγίζει τα 22 μίλια.
Όταν το εγχείρημα της Ελληνικής ακτοπλοϊας απέτυχε το πλοίο πέρασε στην οικογένεια ΤΥΡΟΓΑΛΑ φοράει το μεγάλο Τ στις τσιμινιέρες του και ξεχύνεται πάλι στα γνώριμα νερά του Ιονίου με δρομολόγια από Κυλλήνη για Ζάκυνθο. Μια μεγάλης έκτασης μετασκευή που θα γίνει στα Αμπελάκια της Σαλαμίνας το 1994 θα μεταμορφώσει το πλοίο.
Στα 20 χρόνια που θ’ ακολουθήσουν το πλοίο πρωταγωνιστεί στο λιμάνι της Κυλλήνης και θα εξυπηρετεί και τον Πόρο της Κεφαλλονιάς ειδικά μετά την αποχώρηση της STRINTZIS FERRIES.
Tα δεδομένα όμως αλλάζουν και έτσι η οικογένεια Τυρογαλά αποφασίζει τη εσωτερική μετανάστευση του πλοίου.
Έτσι το 2014 το πλοίο θα κατέβει στον Αργοσαρωνικό και θ’ αρχίσει δρομολόγια από Πειραιά για Αίγινα και Πόρο.
Το 2016 θα αγοραστεί από τον Κο ΛΕΒΕΝΤΑΚΗ και την νεοσύστατη LEVE FERRIES. Το πλοίο θα ανακαινισθεί εσωτερικά θα φορέσει τα καινούρια του σινιάλα και θα ξεκινήσει δρομολόγια από Πειραιά για Αίγινα.
Στις 24.07.2017 το πλοίο αγοράστηκε από την ΑΒΛΕΜΩΝΑΣ Ν.Ε. των κ. Τουρλουμούση – Τσαϊλα (πλοιοκτητών του ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ), προκειμένου να δρομολογηθεί στη γραμμή των Κυθήρων, μετά την πρόσφατη αποχώρηση της ΛΑΝΕ.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου