Πραγματοποιήθηκε η 1η Έκθεση αποκλειστικά για Ελλάδα & Κύπρο, στην Torwar arena της Βαρσοβίας το Σαββατοκύριακο 12-13/12/2015.
Υπολογίζεται ότι την επισκέφθηκαν περίπου 5.000 Πολωνοί που θέλησαν να γνωρίσουν καλύτερα την Ελλάδα, η οποία ως τόπος διακοπών ανεβαίνει όλο και περισσότερο στις προτιμήσεις τους.
Την Παρασκευή 11/12, στο πλαίσιο της έκθεσης, στο ξενοδοχείο Sheraton, διοργανώθηκαν το workshop Digi Travel και το B2B event με επαγγελματικές συναντήσεις μεταξύ ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών και επαγγελματιών της πολωνικής τουριστικής αγοράς.
Στο workshop Digi Travel επισημάνθηκαν χρήσιμα στατιστικά και μελέτες αποδεικνύοντας ότι η Πολωνία είναι μία από τις πολλά υποσχόμενες αγορές για τον Ελληνικό τουρισμό.
Η Ελλάδα ήταν 2η στις προτιμήσεις των Πολωνών το 2014 (1η η Κροατία) και 1η το 2015, με παραπάνω από 710.000 επισκέπτες. Για το
2016, αναμένεται περαιτέρω αύξηση μεταξύ 5-10% που ενδέχεται να είναι και μεγαλύτερη, λόγω των διεθνών εξελίξεων στην Ανατολική Μεσόγειο.
Η συγκεκριμένη αγορά μπορεί να εξελιχθεί σε μια από τις κυριότερες για τον ελληνικό τουρισμό την επόμενη τριετία, με τον αριθμό των Πολωνών που θα επισκέπτονται την Ελλάδα να μπορεί να φθάσει το επίπεδο των 1,5 εκατ. τουριστών.
Συγκεκριμένα το Ηράκλειο Κρήτης σαν σημείο εισόδου είναι το 2ο δημοφιλέστερο στον κόσμο για τους Πολωνούς ενώ είναι χαρακτηριστικό, ότι 6 Ελληνικοί προορισμοί είναι μέσα στους πρώτους 15 ταξιδιωτικούς προορισμούς.
Ηράκλειο μαζί με τα Χανιά ανεβάζουν την Κρήτη, συνολικά σαν προορισμό, στην 1η θέση πολλών στατιστικών στοιχείων.
Το διάστημα αυτό οι αναζητήσεις μέσω Google (96% των χρηστών ίντερνετ) φέρνουν την Ελλάδα στην 1η θέση των αναζητήσεων.
Οικογένειες Πολωνών με παιδιά και βρέφη όπως και ζευγάρια, λατρεύουν να ταξιδεύουν στην Κρήτη.
Επικεντρώνονται σε προσφορές, ανταγωνιστικές τιμές στο διαδίκτυο, μιας και είναι έξυπνοι ταξιδιώτες. Επίσης αγοράζουν τις διακοπές τους και μέσω των 4000 κλασικών τουριστικών πρακτορείων της χώρας.
Ειδικά το μέγεθος της μεσαίας και υψηλής τάξης των Πολωνών αναπτύσσεται και μεγαλώνει διαρκώς. Με αποτέλεσμα τα ταξίδια στο εξωτερικό να γίνονται ολοένα δημοφιλέστερα, με ένα λαό που μπορεί να καταναλώσει και κυρίως αγαπάει την Ελλάδα.
Από την Κρήτη συμμετείχαν με περίπτερα,
Η Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανιων με τα ξενοδοχεία Avra Imperial, Kiani Beach & Kalives Beach, οι Ενώσεις των Ξενοδόχων και από τους άλλους τρεις νομούς, οι Δήμοι Ρεθύμνου και Χερσονήσου, στελέχη από τα Επιμελητήρια καθώς βέβαια και η Περιφέρεια Κρήτης, με ένα μεγάλο τουριστικό περίπτερο.
Ανάμεσα τους και το Chania Entertainment Group, από τον χώρο της διασκέδασης, το οποίο ανέδειξε τις ομορφιές των Χανίων και τόνισε τις υψηλές παροχές τουρισμού και διασκέδασης που διαθέτει.
Δυστυχώς για μια ακόμα φορά δεν υπήρξε ενδιαφέρον για συμμέτοχη από την περιοχή μας, γεγονός που πρέπει να μας προβληματίσει όλους, μιας και η Κίσαμος για περισσότερα από 12 χρόνια απευθύνεται στην αγορά της Πολωνίας.
Ιδιαίτερα ικανοποιημένος έμεινε με τις επαφές που είχε στο περιθώριο της έκθεσης ο Στέλιος Μυλωνάκης, με σκοπό την ενίσχυση των προσπαθειών για τουριστική ανάπτυξη, κάλεσε tour operators και δημοσιογράφους/ bloggers να επισκεφθούν και να ξεναγηθούν στις περιοχές του Δήμου μας την Άνοιξη και το Πάσχα του 2016.
Οι ημερομηνίες και οι λεπτομέρειες για την 2η Grecka Panorama, θα ανακοινωθούν σύντομα.
Μυλωνάκης Στέλιος, Strata Walking Tours
Περρακης Κωστας, Kissamia Lodging Services
Υπολογίζεται ότι την επισκέφθηκαν περίπου 5.000 Πολωνοί που θέλησαν να γνωρίσουν καλύτερα την Ελλάδα, η οποία ως τόπος διακοπών ανεβαίνει όλο και περισσότερο στις προτιμήσεις τους.
Την Παρασκευή 11/12, στο πλαίσιο της έκθεσης, στο ξενοδοχείο Sheraton, διοργανώθηκαν το workshop Digi Travel και το B2B event με επαγγελματικές συναντήσεις μεταξύ ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών και επαγγελματιών της πολωνικής τουριστικής αγοράς.
Στο workshop Digi Travel επισημάνθηκαν χρήσιμα στατιστικά και μελέτες αποδεικνύοντας ότι η Πολωνία είναι μία από τις πολλά υποσχόμενες αγορές για τον Ελληνικό τουρισμό.
Η Ελλάδα ήταν 2η στις προτιμήσεις των Πολωνών το 2014 (1η η Κροατία) και 1η το 2015, με παραπάνω από 710.000 επισκέπτες. Για το
2016, αναμένεται περαιτέρω αύξηση μεταξύ 5-10% που ενδέχεται να είναι και μεγαλύτερη, λόγω των διεθνών εξελίξεων στην Ανατολική Μεσόγειο.
Η συγκεκριμένη αγορά μπορεί να εξελιχθεί σε μια από τις κυριότερες για τον ελληνικό τουρισμό την επόμενη τριετία, με τον αριθμό των Πολωνών που θα επισκέπτονται την Ελλάδα να μπορεί να φθάσει το επίπεδο των 1,5 εκατ. τουριστών.
Συγκεκριμένα το Ηράκλειο Κρήτης σαν σημείο εισόδου είναι το 2ο δημοφιλέστερο στον κόσμο για τους Πολωνούς ενώ είναι χαρακτηριστικό, ότι 6 Ελληνικοί προορισμοί είναι μέσα στους πρώτους 15 ταξιδιωτικούς προορισμούς.
Ηράκλειο μαζί με τα Χανιά ανεβάζουν την Κρήτη, συνολικά σαν προορισμό, στην 1η θέση πολλών στατιστικών στοιχείων.
Το διάστημα αυτό οι αναζητήσεις μέσω Google (96% των χρηστών ίντερνετ) φέρνουν την Ελλάδα στην 1η θέση των αναζητήσεων.
Οικογένειες Πολωνών με παιδιά και βρέφη όπως και ζευγάρια, λατρεύουν να ταξιδεύουν στην Κρήτη.
Επικεντρώνονται σε προσφορές, ανταγωνιστικές τιμές στο διαδίκτυο, μιας και είναι έξυπνοι ταξιδιώτες. Επίσης αγοράζουν τις διακοπές τους και μέσω των 4000 κλασικών τουριστικών πρακτορείων της χώρας.
Ειδικά το μέγεθος της μεσαίας και υψηλής τάξης των Πολωνών αναπτύσσεται και μεγαλώνει διαρκώς. Με αποτέλεσμα τα ταξίδια στο εξωτερικό να γίνονται ολοένα δημοφιλέστερα, με ένα λαό που μπορεί να καταναλώσει και κυρίως αγαπάει την Ελλάδα.
Από την Κρήτη συμμετείχαν με περίπτερα,
Η Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανιων με τα ξενοδοχεία Avra Imperial, Kiani Beach & Kalives Beach, οι Ενώσεις των Ξενοδόχων και από τους άλλους τρεις νομούς, οι Δήμοι Ρεθύμνου και Χερσονήσου, στελέχη από τα Επιμελητήρια καθώς βέβαια και η Περιφέρεια Κρήτης, με ένα μεγάλο τουριστικό περίπτερο.
Ανάμεσα τους και το Chania Entertainment Group, από τον χώρο της διασκέδασης, το οποίο ανέδειξε τις ομορφιές των Χανίων και τόνισε τις υψηλές παροχές τουρισμού και διασκέδασης που διαθέτει.
Δυστυχώς για μια ακόμα φορά δεν υπήρξε ενδιαφέρον για συμμέτοχη από την περιοχή μας, γεγονός που πρέπει να μας προβληματίσει όλους, μιας και η Κίσαμος για περισσότερα από 12 χρόνια απευθύνεται στην αγορά της Πολωνίας.
Ιδιαίτερα ικανοποιημένος έμεινε με τις επαφές που είχε στο περιθώριο της έκθεσης ο Στέλιος Μυλωνάκης, με σκοπό την ενίσχυση των προσπαθειών για τουριστική ανάπτυξη, κάλεσε tour operators και δημοσιογράφους/ bloggers να επισκεφθούν και να ξεναγηθούν στις περιοχές του Δήμου μας την Άνοιξη και το Πάσχα του 2016.
Οι ημερομηνίες και οι λεπτομέρειες για την 2η Grecka Panorama, θα ανακοινωθούν σύντομα.
Μυλωνάκης Στέλιος, Strata Walking Tours
Περρακης Κωστας, Kissamia Lodging Services
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου