(Να προσέχουμε μόνο να μην σαπιθεί από το πολύ ωρίμασμα)
Τώρα ή οι εφημερίδες μας κοροϊδεύουν ή το κράτος "τυχαίνει" κάθε φορά που έχουμε ένα-δυο θανατηφόρα ατυχήματα στον εθνικό μας δρόμο, τον Βόρειο σκοτώστρα, να μας αποσυντονίσει με πηγαίους τίτλους.. άλλα 100.000.000ε για την αναβάθμιση του ΒΟΑΚ...
Μάλιστα είναι τόση η αυθάδεια όλων, που να τι είχε απαντήσει πέρυσι το υπουργείο Υποδομών σχετικά με τον ΒΟΑΚ στις ερωτήσεις Ηρακλειώτη βουλευτή....
α) Πόσες είναι οι ώριμες μελέτες που έχουν στην διάθεσή τους οι υπηρεσίες σας σήμερα, σε πόσα χιλιόμετρα συνολικά αντιστοιχούν και ποιος είναι ο Π/Υ τους;
β) Πόσες είναι οι μελέτες που βρίσκονται σε εξέλιξη, σε πόσα χιλιόμετρα αντιστοιχούν και ποιος είναι ο Π/Υ τους; Υπάρχει εκτίμηση χρόνου ολοκλήρωσης αυτών;
γ) για πόσα χιλιόμετρα του οδικού δικτύου του ΒΟΑΚ δεν έχει ξεκινήσει καν η εκπόνηση μελετών και για πόσους κόμβους ή συνδέσεις με τον κεντρικό οδικό άξονα διαθέτουμε αυτή την ώρα ολοκληρωμένες μελέτες;
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αναφορικά με την ωριμότητα των μελετών στα οδικά υποτμήματα του ΒΟΑΚ, στέλνουμε συνημμένα αναλυτικό πίνακα. Σύμφωνα με αυτόν:
α) Ωριμότητα για κατασκευή υπάρχει μόνο στον Ημικόμβο Μοχού (Ν. Ηρακλείου) με Προϋπολογισμό δημοπράτησης 3,5 εκατ. €.
β) Μέση ωριμότητα από πλευράς μελετών παρουσιάζουν έξι οδικά τμήματα με συνολικά μήκη 21χλμ. αυτοκινητόδρομου (Καλύβες – Αγ.Πάντες 7χλμ,, Εσταυρωμένος – Πάνορμος 7 χλμ., Μάλια – Νεάπολη 7 χλμ.) και 11χλμ. μονού κλάδου (Παράκαμψη Κισσάμου 6,5 χλμ., Καλό Χωριό – Γέφυρα Φρουζή 5 χλμ.). Η συνολική εκτιμώμενη δαπάνη κατασκευής τους είναι 291,5 εκατ. € (Ως μέση ωριμότητα θεωρείται όταν υπάρχει εγκεκριμένη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων ΜΠΕ ή εκτιμώμενη άμεση έγκρισή της)
γ) Χαμηλή ωριμότητα μελετών παρουσιάζουν 52χλμ. μελλοντικού αυτοκινητόδρομου (Βρύσες – Πετρέ 16 χλμ., Πετρέ – Ατσιπόπουλο 8 χλμ., Αμάρι – Εσταυρωμένος 7,5 χλμ., Φόδελε – Λινοπεράματα 15χλμ, Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος 5,5 χλμ.) και 40χλμ. μονού κλάδου (Γέφυρα Φρουζή – Καβούσι 7 χλμ., Καβούσι – Αυχένας Αγκαθιάς 33 χλμ)
δ) Χωρίς συμβάσεις μελετών απομένουν 65,5χλμ. μελλοντικού αυτοκινητόδρομου (Καλύβες- Αγ. Πάντες, Αγ. Πάντες – Βρύσες, Εξάντης – Φόδελε, Χερσόνησος – Μάλια, Α/Κ Μαλίων, Μάλια – Νεάπολη).
Υπενθυμίζεται ότι κατασκευασμένα ή υπό κατασκευή τμήματα είναι τα ακόλουθα:
Κίσσαμος – Χανιά, παράκαμψη Χανίων (Χανιά – Σούδα), Ατσιπόπουλο – Αμάρι, Πάνορμος – Εξάντης, Λινοπεράματα – Γούρνες (παράκαμψη Ηρακλείου), Αγ. Νικόλαος – Καλό Χωριό, Αυχένας Αγκαθιάς – Σητεία, Σύνολο 110 χλμ
Άμα δείτε εσείς παράκαμψη Κισάμου να μου τρυπήσετε την μύτη...
Τώρα ή οι εφημερίδες μας κοροϊδεύουν ή το κράτος "τυχαίνει" κάθε φορά που έχουμε ένα-δυο θανατηφόρα ατυχήματα στον εθνικό μας δρόμο, τον Βόρειο σκοτώστρα, να μας αποσυντονίσει με πηγαίους τίτλους.. άλλα 100.000.000ε για την αναβάθμιση του ΒΟΑΚ...
Μάλιστα είναι τόση η αυθάδεια όλων, που να τι είχε απαντήσει πέρυσι το υπουργείο Υποδομών σχετικά με τον ΒΟΑΚ στις ερωτήσεις Ηρακλειώτη βουλευτή....
α) Πόσες είναι οι ώριμες μελέτες που έχουν στην διάθεσή τους οι υπηρεσίες σας σήμερα, σε πόσα χιλιόμετρα συνολικά αντιστοιχούν και ποιος είναι ο Π/Υ τους;
β) Πόσες είναι οι μελέτες που βρίσκονται σε εξέλιξη, σε πόσα χιλιόμετρα αντιστοιχούν και ποιος είναι ο Π/Υ τους; Υπάρχει εκτίμηση χρόνου ολοκλήρωσης αυτών;
γ) για πόσα χιλιόμετρα του οδικού δικτύου του ΒΟΑΚ δεν έχει ξεκινήσει καν η εκπόνηση μελετών και για πόσους κόμβους ή συνδέσεις με τον κεντρικό οδικό άξονα διαθέτουμε αυτή την ώρα ολοκληρωμένες μελέτες;
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αναφορικά με την ωριμότητα των μελετών στα οδικά υποτμήματα του ΒΟΑΚ, στέλνουμε συνημμένα αναλυτικό πίνακα. Σύμφωνα με αυτόν:
α) Ωριμότητα για κατασκευή υπάρχει μόνο στον Ημικόμβο Μοχού (Ν. Ηρακλείου) με Προϋπολογισμό δημοπράτησης 3,5 εκατ. €.
β) Μέση ωριμότητα από πλευράς μελετών παρουσιάζουν έξι οδικά τμήματα με συνολικά μήκη 21χλμ. αυτοκινητόδρομου (Καλύβες – Αγ.Πάντες 7χλμ,, Εσταυρωμένος – Πάνορμος 7 χλμ., Μάλια – Νεάπολη 7 χλμ.) και 11χλμ. μονού κλάδου (Παράκαμψη Κισσάμου 6,5 χλμ., Καλό Χωριό – Γέφυρα Φρουζή 5 χλμ.). Η συνολική εκτιμώμενη δαπάνη κατασκευής τους είναι 291,5 εκατ. € (Ως μέση ωριμότητα θεωρείται όταν υπάρχει εγκεκριμένη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων ΜΠΕ ή εκτιμώμενη άμεση έγκρισή της)
γ) Χαμηλή ωριμότητα μελετών παρουσιάζουν 52χλμ. μελλοντικού αυτοκινητόδρομου (Βρύσες – Πετρέ 16 χλμ., Πετρέ – Ατσιπόπουλο 8 χλμ., Αμάρι – Εσταυρωμένος 7,5 χλμ., Φόδελε – Λινοπεράματα 15χλμ, Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος 5,5 χλμ.) και 40χλμ. μονού κλάδου (Γέφυρα Φρουζή – Καβούσι 7 χλμ., Καβούσι – Αυχένας Αγκαθιάς 33 χλμ)
δ) Χωρίς συμβάσεις μελετών απομένουν 65,5χλμ. μελλοντικού αυτοκινητόδρομου (Καλύβες- Αγ. Πάντες, Αγ. Πάντες – Βρύσες, Εξάντης – Φόδελε, Χερσόνησος – Μάλια, Α/Κ Μαλίων, Μάλια – Νεάπολη).
Υπενθυμίζεται ότι κατασκευασμένα ή υπό κατασκευή τμήματα είναι τα ακόλουθα:
Κίσσαμος – Χανιά, παράκαμψη Χανίων (Χανιά – Σούδα), Ατσιπόπουλο – Αμάρι, Πάνορμος – Εξάντης, Λινοπεράματα – Γούρνες (παράκαμψη Ηρακλείου), Αγ. Νικόλαος – Καλό Χωριό, Αυχένας Αγκαθιάς – Σητεία, Σύνολο 110 χλμ
Άμα δείτε εσείς παράκαμψη Κισάμου να μου τρυπήσετε την μύτη...
1 σχόλιο:
Ναι θυμαμαι αυτους που ηθελαν τουνελ με τεσσερις λωριδες κατω απο τον Παρθενώνα
Δημοσίευση σχολίου