Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2015

Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ

Μετά τον Γιο του Σαούλ Οκτώβριος 1944, Άουσβιτς-Μπίρκεναου, Στου Παπακαλιάτη ένας άλλος κόσμος, που είδαμε το 3ο μήνυμα: Δεν πρέπει να επιβαρύνονται οι Γερμανοί πολίτες για την Γερμανική Πολιτική, αλλά οι εκλεγμένοι από τους Γερμανούς πολίτες ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΟΥΣ, μοιάζει παραλλαγής και απόκρυψης ή αδυναμίας πληρότητας, λένε τα μέλη μας.
 Τζ.Κ.Σίμονς με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη : Ένα φαβορί για Όσκαρ στη νέα ταινία του Χρ.Παπακαλιάτη. Ο γλυκύτατος, ως μέλι και ζάχαρη στου Βερόπουλου Τζέι Σίμονς, ερμηνεύει με τον Παπακαλιάτη εκπαιδευτή εμάς των Ελλήνων θεατών, στο πυκνότατο σενάριο της ταινίας του που είδαμε, και το πολύ σημαντικό σήμερα, που έχει κρίσιμη ανάγκη η Γερμανία, ότι άλλο είναι οι Γερμανοί πολίτες και άλλο η Γερμανική πολιτική, ξεχωρίζοντας τα πράγματα για να μην εισπράττουν δηλαδή το μίσος, οι Γερμανοί για την Γερμανική πολιτική. 1ο μήνυμα υπάρχει μίσος. 2ο μήνυμα Δεν πρέπει να το επιβαρύνονται οι Γερμανοί πολίτες αλλά οι εκλεγμένοι ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.
Βέβαια ο Βερόπουλος στις μέρες μας πνέει τα λοίσθια, όπως κλείνοντας τα μαγαζιά του εκποίησε και το αμάξι του ο πατέρας (ήδη την 30 Νοεμβρίου αποβιώσας Χατζησάββας) το τραγικό πρόσωπο της ταινίας, που η σύζυγός του, αφού μαγεύτηκε από την γλυκύτητα και την πνευματική πληρότητά του τον Γερμανό πολιτικά ανεύθυνο, πολίτη καθηγητή ιστορίας και Ελληνολάτρη Σίμονς ερωτεύτηκαν αμοιβαία στου Βερόπουλου, που ψώνιζαν αυτή ένα και αυτός πολλά, της χάρισε μετά και το βιβλίο Γερμανικές Αποζημιώσεις, Διαλέγοντας την Ελλάδα ως τον τόπο με την καλύτερη Γή και δυνατότητες να ζήσει ως συνταξιούχος όπως της είπε.
Αντίθετα από τον ερωτιάρη Ελληνολάτρη γλυκύ συνταξιούχο Γερμανό, ο μη συνταξιούχος νεαρός Σύρος πρόσφυγας πωλητής φακών, που στο σενάριο, ενώ θα μπορούσε να καλέσει βοήθεια και να φθάσουν πολλοί, με δική του αυτοθυσία έσωσε την κόρη που τον ερωτεύτηκε αργότερα, αυτός, μετά το οδυνηρό εξελικτικό σύμπλεγμα, έφθασε μέσω Ελλάδας με πλαστό διαβατήριο στον Καναδά και άκουσε το Welcome to Canada.
Η Σουηδέζα Andrea Osvart, το λουλούδι του έργου ναι, ρώτησε κρυοχειρουργικά τον εραστή Παπακαλιάτη γιό του πατέρα Χατζησάββα αν αφήσαμε ανοιχτές τις πόρτες για να συμβεί αυτή η οικονομική κι αυτοκτονική τραγωδία στην Ελλάδα, μιας και αφού η χώρα της Volvo στερείται γνώσης, των μεθοδεύσεων της Volkswagen, Audi, Deutsche bank, Siemens, υποβρύχια που γέρνουν, για τα 300 χρόνια τουρκοκρατίας και την χωρίς μεταπολίτευση συνέχιση της προεστικής διοίκησης στην Ελλάδα με αντίστοιχα εκλεγμένους, από εμάς Έλληνες Πολίτες Κυβερνήτες μας, μέσω της Singular και βάλε αιδώ.
Οι πόρτες παρότι ξέρουμε ότι διαρρήχτηκαν από μεγαλοευρωπαίους οικονομικούς κλειδαράδες, με εκβιασμούς και βαριές μίζες πού έδωσαν οι Κυβερνήσεις που εκλέγουν οι γλυκείς Γερμανοί Πολίτες, σύμφωνα με το χρόνο σταθερής κάμερας και λόγου κύριο και καταληκτικό δίδαγμα, στην ταινία αυτή του Παπακαλιάτη αντί κάθαρσης, που χρειαζόταν και θάρρος αντί ενδοτικότητας, δεν ευθύνονται οι Γερμανοί Πολίτες για την Γερμανική Πολιτική παρότι ΑΥΤΟΙ εκλέγουν τους Πολιτικούς τους είναι το 3ο μήνυμα που μοιάζει παραλλαγής και απόκρυψης ή αδυναμίας πληρότητας, σκοπιμότητα δεν μπορούμε να ξέρουμε. Και για το ότι οι εκλεγμένοι Πολιτικοί από τους Γερμανούς Πολίτες, ξεκλειδώνουν τις πόρτες μας του Ξένου Δία, που αντίστροφα από τον βολεμένο και ρευστό ανεύθυνο γερμανό, η από αλλού Σουηδέζα VOLVO πυροβολεί, τους Έλληνες Πολίτες και για τις Κυβερνήσεις μας, όταν ρώτησε, αν τις αφήσαμε ξεκλείδωτες, ο γιος Παπακαλιάτης της μάνας που ερωτεύτηκε τον θαυμάσιο Ελληνολάτρη αλλά πολιτικά ανεύθυνο Γερμανό, δεν προχώρησε με πληρότητα στην εκπαίδευση ούτε της Σουηδέζας, ούτε εμάς των θεατών του. Δηλαδή δεν τόλμησε να βγάλει ο σκηνοθέτης Παπακαλιάτης, με Βερρόπουλο και την Volkswagen…, ότι, το από το επιβαλλόμενο παγκοσμίως ήθος απαραβίαστο, στις ανοιχτές προς τον Συνταξιούχο Γερμανό και προς τον Σύρο πρόσφυγα, πόρτες του θαυμαστού από τον Γερμανό Ξένιου Δία, το περνάνε με φουλ τα γκάζια τα Volkswagen τα Audi και τα Deutsche banks.
Βέβαια φαίνεται αρκετά καθαρά ότι η ταινία ΄΄Ένας άλλος κόσμος΄΄, προβάλλεται χωρίς να κερδίζει την προσπάθεια πως η δύναμη του Έρωτα είναι το θέμα της, ενώ αφήνει μόνιμο κάτοικο της Ελλάδας τον Γερμανό και το μήνυμα ότι δεν πρέπει να επιβαρύνονται οι Γερμανοί πολίτες για την Γερμανική Πολιτική, αλλά οι ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ από τους Γερμανούς πολίτες !!! ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΟΥΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: