.... για το ΣΧΟΟΑΠ ΔΕ Ιναχωρίου – Λατομεία Γύψου με εκρηκτικά.
Σχετικά με την επιστολή που στάλθηκε στις 6/2/13 για το θέμα αυτό στην κυβέρνηση τα αρμόδια υπουργεία, τις αρμόδιες υπηρεσίες και τους φορείς , προέκυψαν ευλόγα ερωτηματικά ως προς την διευκρίνηση του θέματος . Προκειμένου να μπορέσουμε να γίνουμε πιο σαφείς με την αιτιολόγηση των απαιτήσεων μας, σας αποστέλλουμε αυτήν την 2η επιστολή για την καλύτερη ενημέρωση σας. Περιμένοντας τις δικές σας ενέργειες και παρεμβάσεις για την ορθή επίλυση του θέματος.
Το εγκεκριμένο Περιφερειακό χωροταξικό Κρήτης σχετικά με το θέμα αναφέρει:
ΠΑΡ Γ. 3. 3. κατευθύνσεις για την προστασία και ανάδειξη περιοχών φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος όπου «εντός των ....
.... περιοχών αυτών ή σε επαφή χωροθετούνται ζώνες ήπιας τουριστικής ανάπτυξης» για τις ζώνες αυτές προβλέπεται σειρά μέτρων για την μη συνέχιση των …….. και την άσκηση αποτελεσματικής πολιτικής για την προστασία του φυσικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος» και επίσης στις χαρακτηρισμένες ζώνες και τοπία ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους.
ΠΑΡ. Γ. 3 4 2 παράκτιος χώρος.
Για τις περιοχές αυτές χρειάζεται ολοκληρωμένη διαχείριση των παράκτιων ζωνών στην προοπτική της αεροφόρου ανάπτυξης…Με σαφή κατεύθυνση την καταλληλότητα και συμβατότητα των χρήσεων που θα προταθούν και με την προστασία του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος.
ΠΑΡ Γ. 3. 7. 1.πρωτογενής τομέας
Η μεταλλευτική δραστηριότητα είναι σχετικά έντονη και περιβαλλοντικά οχλούσα ιδιαίτερα όσον αφορά…….. και επίσης στα επιφανειακά μεταλλεία γύψου. Η κατεύθυνση για την αντιμετώπιση των οξυμένων αυτών προβλημάτων απαιτεί την, σε πρώτη φάση, απαγόρευση της εξόρυξης γύψου εντός των ορίων της περιοχής Φύση 2000, καθώς και τον ακριβή προσδιορισμό των περιοχών όπου δεν επιτρέπονται τέτοιες δραστηριότητες.
Αυτό ακριβώς έκανε το ΣΧΟΟΑΠ Ιναχωρίου. Προσδιόρισε με ακρίβεια τις περιοχές εκτός περιοχής Natura όπου τέτοιες δραστηριότητες (εξόρυξη) δεν επιτρέπονται.
Επιπλέον ο χάρτης 4 του εγκεκριμένου Περιφερειακού Χωροταξικού Κρήτης υποδεικνύει με σαφήνεια την περιοχή, ως υπό κατάργηση της εξορυκτικής δραστηριότητας. Δίδεται λοιπόν κατεύθυνση η οποία υλοποιείται σύμφωνα με την Νομοθεσία από τα ΓΠΣ και ΣΧΟΟΑΠ τα οποία ορίζουν τις χρήσεις γης.
Ο δε Ν 2837/2000 ΦΕΚ 178Α αναφέρεται στην διαδικασία περιβαλλοντικής αδειοδότησης έργου και επισημαίνει ότι «όταν σε μια περιοχή υπάρχει οποιοδήποτε βιομηχανικό ορυκτό δεν απαιτείται ΠΠΕΑ διότι το ορυκτό είναι χωροθετημένο από την φύση και έτσι ο ενδιαφερόμενος προχωράει κατευθείαν στην ΜΠΕ του έργου.
Επίσης στο Εθνικό Χωροταξικό, στο ειδικό χωροταξικό για τον Τουρισμό, στο ειδικό χωροταξικό για την Βιομηχανία αποτυπώνεται με σαφήνεια η ασημαντότητα της εξόρυξης γύψου για την Κρήτη ως προς το ΑΕΠ και την Ανάπτυξη.
Ο προαναφερόμενος χωροταξικός σχεδιασμός αποτυπώνει με σαφήνεια τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κρήτης και επίσης αποτυπώνει με σαφήνεια ποιες είναι οι κατευθύνσεις για την ανάπτυξη με βάση τα συγκριτικά αυτά πλεονεκτήματα, όπου οι δύο είναι βασικοί αναπτυξιακοί άξονες ο Αγροτικός Τομέας και ο Τριτογενής Τομέας.
Από αυτούς τους δύο τομείς προέρχεται με συντριπτικό τρόπο η Ανάπτυξη της Κρήτης δηλ. το μεγαλύτερο ποσοστό του ΑΕΠ αλλά και οι υπάρχουσες και προσδοκώμενες θέσεις εργασίας.
Αυτά ακολουθεί το ΣΧΟΟΑΠ στον καθορισμό χρήσεων γης.
Γι’ αυτό το λόγο το σύνολο των φορέων και της Κοινωνίας το στήριζε και το στηρίζει. Διαφορετικοί άποψη και διαφορετικά συμφέροντα φαίνεται να εξυπηρετούν πολύ συγκεκριμένα και ελάχιστα πρόσωπα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης και του ΥΠΕΚΑ.
Για να πετύχουν τους σκοπούς αρχίζουν το γνωστό παιχνίδι των «μανδαρίνων» δηλ «πινκ πονγκ» εγγράφων υπηρεσιών όπου μέσα από συνεχή λάθη, παραλείψεις, παραπλανήσεις με αναφορά εγγράφων σημαντικών αλλά και ψεύδη προσπάθησαν να επιβάλλουν αλλοίωση της Αναπτυξιακής Φυσιογνωμίας της Δυτ. Κρήτης, δηλ. λατομία δίπλα στο Ελαφονήσι.
Για να το πετύχουν έπρεπε οπωσδήποτε το ΣΧΟΟΑΠ να μη θεσμοθετηθεί παράλληλα να δίδονται αδειοδοτήσεις επιφανειακών λατομείων γύψου με εκρηκτικά και με βάση αυτά στην αναθεώρηση του Περιφερειακού Χωροταξικού Κρήτης να επιβάλλουν λατομική ζώνη εξόρυξης γύψου με εκρηκτικά.
Ρωτάμε λοιπόν:
Γνωρίζει άραγε ο Υπουργός ΠΕΚΑ και οι ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης τις άθλιες μεθοδεύσεις των προσώπων αυτών σε Αποκεντρωμένη Διοίκηση (Πινγκ) και σε ΥΠΕΚΑ (Πονγκ).
Γνωρίζει ο Υπουργός και οι ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης το έγγραφο ΥΠΕΚΑ 9597/8-3-2010 και πως παρήχθει.
Γνωρίζει ο Υπουργός και οι ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης το έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Α.Π. 1265/21-3-2011 με το οποίο παραβιάζεται η ΥΑ 3769/ΦΕΚ 1902/Β/2009;
Γνωρίζει ο Υπουργός, ο νέος ΓΓΑΔ κ. Δεικτάκης ,και οι ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης το άθλιο έγγραφο απάντηση ΥΠΕΚΑ ΑΠ 22682/7-5-2012 ;
Γνωρίζει ο Υπουργός και ο ελεγκτής Δημόσιας Διοίκησης τα άθλια έγγραφα της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Χωροταξικού Σχεδιασμού της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Α.Π. 2719/5-7-2011 και ΑΠ 3097/4-8-2011 και του ΥΠΕΚΑ ΑΠ 56175/15-12-2011 τα οποία παρήχθησαν προκειμένου Υπάλληλος της Δ/νσης Διοικητικής Υποστήριξης Δήμου Χανίων να υποχρεωθεί να αλλάξει το ΑΠ 2668/11-7-2011 και το Α.Π. 3702/2-8-2011 έγγραφα με τα οποία αρνούνταν να δώσει έγκριση ως επιτρεπόμενη χρήση γης, εργοστάσιο γύψου στην περιοχή Όρμος Στομίου Δήμου Κισάμου.
Γνωρίζει ο Υπουργός ΠΕΚΑ και ο ελεγκτής Δημόσιας Διοίκησης ότι στο έγγραφο αυτό υποστηρίζεται ότι το ΣΧΟΟΑΠ είναι ανενεργό λόγω προβλημάτων ότι δεν πρόκειται να προωθηθεί για θεσμοθέτηση και αναρμοδίως δίδουν εντολή να μη λαμβάνεται υπόψη ο Ν. 2742/1999 άρθρο 9 , ΣτΕ 3920/2010;
Γνωρίζουν οι ανωτέρω ότι οι ίδιοι αποκαλύπτουν τα ψεύδη και την παραπλάνηση εφόσον λίγους μήνες μετά και χωρίς να μεσολαβήσει οποιαδήποτε διόρθωση από τους μελετητές εισάγουν το ΣΧΟΟΑΠ στην επιτροπή ΣΥΠΟΘΑ δηλ μόνοι αποδεικνύουν ότι το ΣΧΟΟΑΠ είναι ενεργό και βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο της θεσμοθέτησης;
Γνωρίζει ο Υπουργός ΠΕΚΑ και ο ελεγκτής Δημόσιας Διοίκησης ότι τα ίδια πρόσωπα προσπάθησαν να παραπλανήσουν την επιτροπή ΣΥΠΟΘΑ αλλοιώνοντας όλος τυχαία την ημερομηνία οριστικής παραλαβής (σύμφωνα με το Νόμο) του ΣΧΟΟΑΠ από την αρμόδια Δ/νουσα Υπηρεσία.
Γνωρίζει ο Υπουργός ΠΕΚΑ και ο ελεγκτής Δημόσιας Διοίκησης ότι τα ίδια πρόσωπα της αποκεντρωμένης Διοίκησης με εισήγηση 23-4—2012 και διαβιβαστικό ΑΠ 1222/23-4-2012 εισηγούνται το ΣΧΟΟΑΠ να απορροφηθεί στο σύνολο του.
Γνωρίζει ο Υπουργός ΠΕΚΑ και ο ελεγκτής Δημόσιας Διοίκησης ότι σύμφωνα με το πρακτικό της επιτροπής ΣΥΠΟΘΑ αποκαλύπτεται ότι τα πρόσωπα αυτά δεν ελάμβαναν υπόψη έγγραφα και απαντήσεις του ενδιαφερόμενου Δήμου αλλά κυρίως του Γεωλόγου μελετητή.
Γνωρίζει ο Υπουργός ΠΕΚΑ και ο ελεγκτής Δημόσιας Διοίκησης ότι ενώ η εισήγηση της Δ/νσης ΠΕΧΩ είναι να απορριφθεί το ΣΧΟΟΑΠ το ΣΥΠΟΘΑ με απόφαση κόλαφο απορρίπτει την εισήγηση και επιστρέφει πίσω το φάκελο με επισήμανση να ληφθούν υπ όψιν τα στοιχεία από τα οποία κανένα δεν ήταν νεότερο στοιχείο..
Γνωρίζει ο Υπουργός ΠΕΚΑ και ο ελεγκτής Δημόσιας Διοίκησης ότι εκεί που τα ίδια πρόσωπα του ΥΠΕΚΑ και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης κυρίως με τερτίπια προσπαθούν να επιβάλλουν λατομική ζώνη εξόρυξης γύψου, το ΣτΕ έχει δύο φορές απορρίψει λατομεία εξόρυξης γύψου με εκρηκτικά και τα αιτήματα επανέρχονται με αλλαγή της τοποθεσίας κατά λίγα μέτρα.
Γνωρίζουν ο Υπουργός και ο ελεγκτής Δημόσιας Διοίκησης αυτές τις αθλιότητες.
Κατόπιν τούτου θεωρούμε ότι υπάρχει στο Ν. Χανίων, στην αιρετή Περιφέρεια και στο ΥΠΕΚΑ σοβαρότατο πρόβλημα και το ζήτημα είναι ότι τουλάχιστον στην περίπτωση αυτή εκτός των άλλων βάλλεται ευθέως το Δημόσιο Συμφέρον.
Ζητάμε από το αρμόδιο υπουργείo και την κυβέρνηση να μας απατήσουν . Γνωρίζουν για όλες αυτές τις εξωθεσμικές ατασθαλίες;
Ζητάμε άμεσα να λάβουν γνώση αυτών όλα τα κόμματα όλοι οι αρμόδιοι φορείς και οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του κράτους. Ζητάμε να σταματήσει επιτέλους αυτή η αθλιότητα και η διαφθορά που ταλαιπωρεί εδώ και χρόνια την κοινωνία . Και αυτό μπορεί να γίνει τώρα.
Με την έγκριση του ΣΧΟΟΑΠ όπως έχει κατατεθεί .
Για την Πρωτοβουλία Πολιτών LAFONISI S.O.S.
Τσέκος Γιώργος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου