Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

ΠΟΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΝΕ;

Τελικά καταγγελία ήταν ή απλά ερώτηση...αυτή που έγινε χθες, στο Δ.Σ του δήμου, από τον σύμβουλο της μείζονος αντιπολίτευσης κ. Σταθάκη  
"Δεν έχουμε καμία ενημέρωση για τα έσοδα του Μπάλου και του Ελαφονησίου. Σε κανένα Συμβούλιο εδώ και δύο χρόνια δεν μας έχουν ενημερώσει πόσα έσοδα έχουν και πού πηγαίνουν".
Καλά άμα δεν είσαστε στο συμβούλιο της Μονομετοχικής .... πως θα το ξέρετε αγαπητέ Θεόδωρε ..... αλλά βέβαια είναι και μια καλή ευκαιρία να μας πει ο δήμος τι εισπράττει και που πάει σε όλους εμάς τους απλούς δημότες....ή πολλά ζητάω;

9 σχόλια:

Γιάννης είπε...

Γιάννη .....πολλά ζητάς ....

Ο νόμος υποχρεώνει τις ιδιωτικές εταιρείες να δημοσιεύουν ισολογισμούς..... απλά οι δημοτικές νομίζουν πιθανόν ότι εξαιρούνται... ,... για ρώτησε και τον κ.Πιτσιγαυδάκη - ως δικηγόρος γνωρίζει ...και είμαι σίγουρος ότι θα απαντήσει....

Ανώνυμος είπε...

Γιατί Ιάκωβε εσύ και ο αρχηγός σου ο Κουκουρας δεν μιλήσατε ποτέ γι’ αυτό το θέμα;;

Ιωάννης Παπαδάκης είπε...

Δηλαδή....

Ανώνυμος είπε...

Μέχρι και δημοτικό συμβούλιο με μοναδικό θέμα την Μονομετοχική ζήτησε ο Κούκουρας, αλλά ακόμα περιμένουμε την συγκλισή του από τη δημοτική αρχή... Έως τότε ας αρκεστούμε στα λόγια του προέδρου της Μονομετοχικής ότι εχει βγάλει ένα ακατομμύριο ευρώ χα,χα,χα ή στα λόγια του Δημάρχου για 300.000 ευρώ καθαρά, με πιο πιθανό το δεύτερο.
Πάντως μια απορία έχω. Μια δημοτική επιχείριση με 180 ομπρέλες και τιμές καθαρισμένες από το νόμο (κυλικείου) έβγαλε 300 χιλιάρικα περίπου πριν 3 χρόνια και τώρα με ανεβασμένες τιμές στην καντίνα και 380 έως 450 ομπρέλες στην παραλία βγάλανε τα ίδια ...

Ανώνυμος είπε...

Όλα αυτά έχει κάνει;;; Τι λες ρε φίλε τα άχυρα κομμάτια δηλαδή…!

Ανώνυμος είπε...

Τα άχυρα κομμάτια κάνει η νην δημοτική αρχή και μακάρι να μπορούσες να αντιληφθείς τι έχει κάνει ο Κουκουράκης.

Ιωάννης Παπαδάκης είπε...

Το θέμα δεν είναι τι κάνει ή τι δεν κάνει ο Κούκουράκης αλλά αν πρέπει οι πολίτες να μαθαίνουν αυτά που πρέπει..... και αυτό το πρέπει είναι κάθε φορά που μας γυρίζει πίσω και πίσω και πίσω....Αν λοιπόν τα πρέπει των ήταν όπως θα έπρεπε να είναι, τότε δεν θα υπήρχε πρόβλημα και όλοι θα ήμασταν ευχαριστημένοι...δυστυχώς τώρα κάτι λίγοι είναι μόνο!!! ευχαριστιμένοι!!!κατηγορούσαμε αυτό.

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξερω αν ο Κουκουρακης δημοσιευε τους ισολογισμους αλλα αυτο που ξερω σιγουρα κ αυτο που ξερουμε ολοι ειναι οτι αρκετα λεφτα εμεναν εκει για την φροντιδα της παραλιας.. Τοτε που το Ελαφονησι ηταν αν οχι η καλυτερη παραλια του νομου αλλα σιγουρα η πιο περιποιημενη.. Εκτος κ αν προτιματε την παραλια στα χαλια που ηταν περυσι κ φανταζομαι που θα ειναι κ φετος.. Κ καλυτερα να μην συγκρινουμε τις τιμες του τοτε κ του τωρα οπως κ τους υπευθυνους..

Ανώνυμος είπε...

όπα τι έχουμε εδώ?????
Ποιος ανάφερε το ονοματάκι μου????
Γιατί κρύβεται πίσω από την ανωνυμία????
Κρίμα γιατί εγώ προσωπικά κατάλαβα ποιος είσαι και για αυτό θέλω να σε πληροφορήσω - υπενθυμίσω κάτι πολύ σημαντικό!!!!!
Πάνω από τον εαυτό μου , όσο και να ακούγεται εγωιστικό , εγώ βάζω μόνο την οικογένειά μου δηλαδή τους γονείς μου την γυναίκα μου και τα αδέρφια μου!!!!
Με τον Κωστή τον Κουκουράκη είναι τιμή μου που συνεργάζομαι τόσα χρόνια και μέσα από πολύ δουλειά , βρισίδι κτλ , έχουμε αναπτύξει μία σχέση που στηρίζεται στον σεβασμό της ανεξάρτητης προσωπικότητά μας και στο ανεπτυγμένο συναίσθημα της δημοκρατίας και του σεβασμού της αντίθετης γνώμης.
Άρα μόνο άστοχος είναι ο χαρακτηρισμός που έδωσες!!!!!
Τώρα για το θέμα μας το λατρεμένο μου Λαφονήσι , παρακαλώ να συγκρίνεται όμοιες καταστάσεις και να αξιολογήσετε το τελικό αποτέλεσμα με βάση τα σωστά κριτήρια , όπως :
1.Η προστασία του περιβάλλοντος και της περιοχής τότε και τώρα
2.Τι παραλία παραλάβαμε και τι παραδώσαμε
3.Στα οικονομικά αποτελέσματα , τι κάλυψη είχαμε σε ομπρέλες τότε και τώρα , ποιο ήταν το μέγεθος του αναψυκτηρίου και με τι τιμές λειτουργούσε τότε και τώρα.
4. Κατά την 6ετία μας είχαμε να αντιμετωπίσουμε κάθε ώρα τον "καναλάρχη" και το κράτος που μα κυνηγούσε κάτω από τις υποταγές του και με τελικό αποτέλεσμα τόσα χρόνια να μην βεβαιωθεί ΟΥΔΕΜΙΑ παράβαση εις βάρος της Δ.Ε. , ενώ τώρα "όλοι μαζί τους" μιας και είναι όλοι συνάδελφοι και κολλητοί του προέδρου και όμως τα πρόστιμα πέφτουν βροχή , έστω και με επιείκεια , και από τον Σεπτέμβριο δούλευαν χωρίς άδεια λειτουργίας , άσχετα αν και αυτή είχε εκδοθεί παράνομα από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο , άρα να μην συγκρίνουμε ανόμοιες καταστάσεις
5.Και μερικά άλλα δευτερεύοντα κριτήρια που θα τα δούμε την στιγμή που θα χρειαστούν .
Εμένα αγαπητέ και αγαπητοί φίλοι μου με - μας οδήγησαν σε δύο δημοτικές εκλογές φωνάζοντάς με -μας "κλέφτη - κλέφτες" , άρα είναι πολύ φυσιολογικό πέρα από την αγάπη για τον τόπο που γεννήθηκα , για την υπόληψη μου είναι να έχω συλλέξει άπειρα στοιχεία για την Μονομετοχική που πιστέψτε με "κανένας δεν πρέπει να κοιμάται ήσυχος"!!!!
Τώρα θα μου πεις γιατί δεν τα βγάζω στην φόρα????
Κοίταξε να δεις εγώ σέβομαι τους θεσμούς και τα δημοτικά όργανα και όταν με το καλό αποφασίσουν να το φέρουν θέμα στο ανώτατο όργανο του Δήμου μας πιστέψτε με εγώ θα είμαι εκεί...εάν θέλει ο Θεός!!!!!
Ιάκωβος Σπερελάκης από το Κούνενι Κισάμου.