Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.







Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΡΧΗ ΑΝΔΡΑ ΔΕΙΚΝΥΣΙ

Αποσπάσματα και ερωτήματα του Φιλόλογου κ. Γεωργακάκη, σχετικά με την άρνηση του δήμου Κισάμου να είναι ο επίσημος ομιλητής κατά τις επετειακές εκδηλώσεις για την Μάχη της Κρήτης.
...όπως και παλαιότερα επί δημαρχίας κ. Βαρουχάκη και κα Σκουλάκη είχα ζητήσει επανειλημμένως και επίμονα να είμαι ομιλητής στην επέτειο της Μάχης της Κρήτης, αλλά ξεγελάσθηκα για ευνόητους λόγους, έτσι και τώρα 6-7 μήνες πριν από την επέτειο, ελπίζοντας σε ευνοϊκότερες συγκυρίες, εζήτησα από τον τωρινό δήμαρχο κ. Γ. Μυλωνάκη να δεχτεί να μιλήσω εγώ για την Μάχη. Ο δήμαρχος με διαβεβαίωσε πως δεν είχε αντίρρηση και με παρέπεμψε σ΄εσάς  κ. Μιχάλη Μουντάκη, ως αρμόδιο αντιδήμαρχο. ..... Αλλά εσείς όπως και τις προηγούμενες φορές δεν μου απαντήσατε με ένα ΝΑΙ ή ένα ΟΧΙ, μόνο πάντα μου τονίζατε μονότονα " Έλα από το γραφείο μου, να βάλουμε κάτω τα χαρτιά και θα δούμε".....
Όταν λοιπόν είδα κι απόειδα, την Δευτέρα 14 Μαΐου 2012, σας τηλεφώνησα και σας ρώτησα σχετικά... μου απαντήσατε  "Ναι Δημήτρη είδες δεν σου τηλεφώνησα, ξέρεις όμως φέτος είπαμε να δώσουμε την ευκαιρία στην νέα σχολική σύμβουλο των διδασκάλων να μιλήσει εκείνη!!"
Εγώ βέβαια κατόπιν αυτής της ακατανόητης και ανέντιμης περιφρόνησης μου, έκλεισα σιωπηλός το τηλέφωνο, δίχως να ξεστομίσω καμιά κουβέντα, κανένα σχόλιο και παράπονο. Αλλά όσο περνούσαν οι μέρες, τόσο με βασάνιζαν τα Γιατί; Γιατί; Γιατί;
Για τους λόγους αυτούς ερωτώ:
1) Γιατί έστω και καθυστερημένα δεν μου απαντήσατε με ένα ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
2) Η ηλικία, η παιδεία μου και η αγωνία μου για τον πολιτισμό, την ιστορία και την παράδοση τον τόπο μας, αλλά και η δική σας όποια κουλτούρα και το Αξίωμα σας συνιστούν τάχα με τέτοια μεθόδευση απολίτιστη;
3) Μήπως είστε οπαδός του δόγματος "Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα" που διακήρυξαν οι Ιησουίτες και ο Ν. Μακιαβέλλι;
4) Στις επίσημες επετειακές ομιλίες καλούνται να έχουν το λόγο οι νεόκοποι Σχολικοί σύμβουλοι των δασκάλων, για να προβληθούν ή μήπως οι έχοντες σχετικά βιώματα, γνώσεις, εμπειρίες και ευχέρεια λόγου;
5) Είχατε τη γνώμη πως δεν έχω γνώσεις, εμπειρίες, ευχέρεια λόγου, κ.α.π. Ήτανε τάχα μια πιο ικανή και αρμόδια η νεοφώτιστη Σ.Σ, που δεν ξέρω αν είναι και Κρητικιά, να μιλήσει για την ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.
6) Έχετε συνειδητοποιήσει μήπως ότι ο Πολιτισμός και η παράδοση μας είναι το κυριότερο αβαντάζ και ισχυρότερο ατού της Ελλάδος στο σύγχρονο κόσμο; Πολύ αμφιβάλλω!!.....
7) Και τέλος αφού, όπως φάνηκε, νωρίς-νωρίς είχατε επιλέξει τον ομιλητή, για λόγου δικούς σας, γιατί με περιφρονήσατε τόσο ούτως ώστε δε με θεωρήσατε άξιο ούτε καν μιας όποιας απάντηση σας; 
.......ΕΠΙΜΥΘΙΟΝ
Μιας και την Κίσαμο την καταδυναστεύουν πολιτιστικά οι γνωστοί πολιτισμικοί δυνάστες, ανάμεσα στους οποίους προστεθήκατε κι εσείς, εγώ ουδέποτε θα δεχτώ να μιλήσω για Παράδοση και Πολιτισμό ή και να κάμω μια οποιαδήποτε πολιτιστική εκδήλωση στο Καστέλλι. Δικά σας όλα ..Μονά ζυγά δικά σας.
Έρρωσθε.....

2 σχόλια:

Χρυσή Αυγή είπε...

Αν η κυρία αυτή στην ομιλία της αναφέρει ότι "και στις μέρες μας η... αναβίωση του φασισμού προκαλεί" κλπ κλπ κλπ τότε θα έχετε πάρει και τις απαντήσεις σας δάσκαλε...

Ανώνυμος είπε...

Τους ξέρουμε τους σύγχρονούς φασίστες δάσκαλε Δημήτρη τα συνδυάζουν όλα μπράβοι στα μπαρ , χούλιγκαν στα γήπεδα και παραχαράκτες της ιστορίας της Κρήτης !