Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

H ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ

Το ανέκδοτο
Για το... σχέδιο 'Καλλικράτης" δικάζονται σήμερα δύο κάτοικοι στο Καστέλλι Πεδιάδος. Οι δύο κατηγορούμενοι θα καθίσουν στο σκαμνί για τις εμπρηστικές δηλώσεις τους, που έκαναν καθώς αντιδρούσαν στη συνένωση του δήμου τους με το Θραψανό και κυρίως με το Αρκαλοχώρι. Το περίεργο βέβαια στην υπόθεση είναι πόσο γρήγορα κινήθηκαν οι διαδικασίες από την μεριά της δικαιοσύνης. Από τα λεγόμενα λοιπόν του συμπεθέρου μου- η αδελφή μου είναι παντρεμένη εκεί- καλό είναι από τούδε και πέρα να γράφουμε καλά σχόλια για τον Καλλικράτη και τους θεσμούς που μας φέρνει το πανίσχυρο κόμμα που μας κυβερνά. Όσοι βγαίνουν στην τηλεόραση, θα πρέπει να χαμογελούν κάθε φορά που θα γίνεται αναφορά στο όνομα Καλλικράτης-Ραγκούσης.
Λέτε να μου κάνουν μήνυση και σε μένα επειδή αντιδρώ; Τι μου θυμίζει η ιστορία; Τι μου θυμίζει η ιστορία ; ....Α' ναι μωρέ !!!

 Η είδηση
 Ένας άντρας πέθαινε και η γυναίκα του ήταν πάνω από το κρεβάτι του και του κρατούσε τρυφερά στο χέρι στις τελευταίες του στιγμές. Κάποια στιγμή αυτός της ψιθυρίζει:
- Μαρία…
- Τι είναι Σωτήρη μου;
- Πρέπει να σου εξομολογηθώ κάτι… κάτι σημαντικό Μαρία μου...
- Τι Σωτήρη μου;
- Να… σε απατούσα Μαρία μου με την γειτόνισσα, την κουμπάρα μας και τη ξαδέλφη σου…
- Το ξέρω Σωτήρη μου… Γι’ αυτό σε δηλητηρίασα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: