Πριν απο δυο χρόνια είχα κάνει μια ανφορά για την προβλήτα του Τελωνείου...λέγοντας
- Μόνο κάποιος που δεν αγαπά την πόλη του μπορεί να φέρει αντίρρηση στην ανακατασκευή της παλιά προβλήτας, της ιστορικής προβλήτας του Τελωνείου, που με πολύ αγώνα ο τότε Εμπορικός σύλλογος της πόλης (είχε βέβαια και τίμημα αυτή η προσπάθεια αλλά δεν είναι το θέμα μας) τοπικοί φορείς και δήμος Καστελίου Κισάμου, έφτιαξαν προπολεμικά για να έχουν έστω μια υποτυπώδης εγκατάσταση για την εξαγωγή των προϊόντων τους.
Η ιστορία λέει οτι ως και τότε αλλά και μετά την καταστροφή της, οι μαούνες έκαναν την μεταφορά των προϊόντων (απο την ακρογιαλιά φώτο πάνω) κυρίως κρασιά σε μεγάλα βαρέλια, οικοδομικών υλικών, πετρέλαιο κλπ απο και προς την κυρίως Ελλάδα.
Σίγουρα το έργο με τα σημερινά δεδομένα μπορεί να γίνει ευκολότερα απ' οτι έγινε (φώτο πάνω λίγο πριν τελειώσει το έργο τότε) ... κι αν αναλογιστούμε οτι δεν θα το ανατίναζαν οι Γερμανοί... ίσως και οι Βρετανοί, να στεκόταν ακόμα εκεί και να μην χρειαζόταν να κάνουμε καμιά προσπάθεια.
Φυσικά κάποτε πρέπει να ιεραρχήσουμε τις απαιτήσεις μας, μιας και για τις ανάγκες μας έχουμε άλλους να μας φροντίζουν... βέβαια η πόλη χρειάζεται εκτός απο τα σημεία αναφοράς της και έργα που να ανταποδίδουν... και ένα τέτοιο είναι η μαρίνα. Δεν έχει σημασία που και πως θα φτιαχτεί... αλλά είναι ένα έργο που θα μείνει που θα το έχουν οι επόμενες γενιές και δεν θα είναι ένα έργο της στιγμής που ενδεχομένως να χαθεί πριν τα εγκαίνια του ... όπως είναι ένα υδατοδρόμιο για υδροπλάνα.
Η Καλαμάτα αναρωτιέται και κάμποσοι ντόπιοι ίσως, τι απόγινε η πύλη εισόδου - εξόδου της Κρήτης απο δυτικά...που είναι η σύνδεση Καλαμάτα-Κισάμου που τόσος αγώνα είχε γίνει για να...γίνει;
Τέλος πάντων...
Η Καλαμάτα αναρωτιέται και κάμποσοι ντόπιοι ίσως, τι απόγινε η πύλη εισόδου - εξόδου της Κρήτης απο δυτικά...που είναι η σύνδεση Καλαμάτα-Κισάμου που τόσος αγώνα είχε γίνει για να...γίνει;
Τέλος πάντων...
- Σήμερα έμαθα οτι ειμαστε κοντά στο να κατατεθεί η μελέτη για την προβλήτα Τελωνείου που και αυτήν τον περίπτωση την έχει αναλάβει το γραφείο των Ρογκάν. Φυσικά δεν θα μπορούσα να μην σταθώ για άλλη μια φορά στην προσπάθεια του κ. Βιριράκη προέδρου του ΛΤΝ Χανίων που αγωνίζεται να μας συμμαζέψει όσο μπορεί, αλλά θα πως και την κακία μου, σε κάτι πρώην δημάρχους του Καστελιού που τόσα χρόνια ήταν αντίθετοι στην δημιουργία ενός δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, επειδή δεν θα έβγαινε οικονομικά.
Όμως με ένα απλό υπολογισμό τα χρήματα των μηχανικών που θα απασχολούσε το ΛΔΤ Κισάμου θα τα έβγαζαν μόνο τα αυτοκίνητα που σήμερα κατά εκατοντάδες παρκάρουν ανεξέλεγκτα μέσα στους χώρους του λιμανιού.
500 αυτοκίνητα που σαφώς ειναι καθημερινά παραπάνω απο 1 μόλις ευρώ την ημέρα επι 30 ημέρες τον μήνα και επί 6 μήνες που σαφώς ειναι παραπάνω οι μήνες μας κάνουν 90.000Ε. Και αν το ευρώ το κάνουμε δίευρο τότε θα έχουμε 180.000Ε που θα μπορούν οι ίδιοι μηχανικοί να κάνουν και τις μελέτες του Δήμου Κισάμου και να μην τρέχουμε να ικετεύουμε δεξιά και αριστερά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου