Φυσιολογικά άμα θέλουμε να κάνουμε ένα ανοικτό με τις τωρινές συνθήκες περιφερειακό θα χρειαστούμε να ανέβουμε λίγο πάνω απο τον Άγιο Αντώνη και μετά με τούνελ να φτάσουμε ως και την Λουσακιανή κοιλάδα... ειναι χιλιοειπωμένο και δύσκολο .. αλλά αν πιστέψουμε τους κυβερνώντες οτι ο νέος ΒΟΑΚ θα έχει 40-50 σήραγγες, μια παραπάνω ποιους θα πειράξει. Απλά δεν θέλουν να το κάνουν. Το θέμα την παράκαμψης κλείνει 20ετία τώρα.. και το αποτέλεσμα ειναι γνωστό βγαίνει απο τα συρτάρια μόνο προεκλογικά.
Όμως αφού το θέμα αυτό έχει τους εχθρούς του ας μας λύσουν την απορία γιατί δεν φτιάχνεται ο τελευταίος δρόμος του σχεδίου πόλης;
Αυτός έχει μήκος 3.250 μέτρα περίπου (με πορτοκαλί στην φωτο) και αυτήν την ώρα ειναι φτιαγμένα τα 1500 μέτρα. Αρα ειμαστε στην μέση και το έργο αυτό έχει σταματήσει πάνω απο 15 χρόνια. Φέτος μόνο δόθηκε η εντολή να ανοιχτή ένα κομμάτι απο την τωρινή δημοτική αρχή (εκεί που ειναι το κίτρινο βέλος εκτός κύκλου) περίπου 500 μέτρα.. και πριν απο 6-7 χρόνια φτιάχτηκε και μια γέφυρα στου Λαγού το ρέμα. Αν λοιπόν η δημοτική αρχή, η κάθε δημοτική αρχή, άνοιγε αυτά τα 12 χρόνια μόλις 150 μέτρα ετησίως θα είχαμε τον τελευταίου του σχεδίου πόλης έτοιμο και δεν θα μιλούσαμε τώρα για προβληματικό κέντρο και καταστάσεις Μαλάουι, ούτε θα ψάχναμε να βρούμε απο που θα περάσουμε ένα περιφερειακό ή μια παράκαμψη.
(Με πορτοκαλί κύκλο τα κομμάτια....που ο δρόμος έχει ήδη ανοιχτεί)
Στην ουσία δηλαδή δεν ειναι αναγκαίο αφού δεν θέλουν, να κάνουν μια παράκαμψη ..μπορεί όμως πολύ εύκολα να κάνουν τον τελευταίο του σχεδίου πόλης... και αυτός δεν μπορεί να σαμποταριστεί απο τους λίγους που δεν θέλουν την παράκαμψη ή βλέπουν το έργο πολυέξοδο, γιατί ειναι ένας δρόμος του σχεδίου πόλης. Μάλιστα θα λυθούν τα περισσότερα προβλήματα της πόλης....ειδικά όταν δεν θα περνούν φορτηγά, λεωφορεία, συρόμενα βάρκες, μπετονιέρες και κάθε τι που δεν χωρά πλέον απο την Ηρώων Πολυτεχνείου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου