Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

Η ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟΣ....

Συνέντευξη του Ταραλίδη σε γνωστά αθλητικά σάιτ για τον λόγω της απουσίας του από τις αποστολές; του Κισαμικού.
Τι είπε....
- Στην ζωή όλα είναι επιλογές και εγώ τις δικές μου τις έκανα. Μπορεί πολλές από αυτές να ήταν λάθος και να μου κόστισαν πολύ ακριβά αλλά δεν μετανιώνω γιατί πήρα μαθήματα ζωής. Για το μόνο που μετανιώνω είναι που δεν εκτίμησα σωστά κάποιους ανθρώπους που ήθελαν πραγματικά να είναι δίπλα μου, ενώ συγχρόνως άφησα κάποιους άλλους που δεν άξιζαν μια να με εκμεταλλευτούν και να παίξουν το παιχνίδι τους εις βάρος μου.
Όμως αυτό τελείωσε κάπου εδώ. Ευθύνες που δεν μου ανήκουν δεν θα τις πάρω πια και δεν θα επιτρέψω και σε κανέναν να τις ρίχνει επάνω μου βλάπτοντας εμένα και την οικογένεια μου. Από εδώ και πέρα λοιπόν τα πράγματα παίρνουν μια άλλη τροπή και ο καθένας θα πάρει αυτό που του αξίζει, γιατί σίγουρα όσα λάθη και αν έχω κάνει αυτό που έχω πάρει εγώ μέχρι τώρα δεν μου αξίζει.
Η καλοσύνη, η ανοχή και το φιλότιμο έχουν ένα όριο και αυτοί που θέλουν να τα πατήσουν με οποιοδήποτε ύπουλο τρόπο θα έχουν και την ανάλογη μεταχείριση.

Βέβαια άμεση και η απάντηση του Κισαμικού δια μέσου του προπονητή του κ. Μπαξεβάνου ως προς το αγωνιστικό κομμάτι....
-Ο Ταραλίδης είναι εκτός πλάνων

Για να έλθει και ανταπάντηση του μάνατζερ του παίκτη που αναρωτιέται αν ...
- Ο ποδοσφαιριστής δεν έχει καλή απόδοση άρα δεν πρέπει να έχει συμμετοχές ή είναι κακός χαρακτήρας και δημιουργεί προβλήματα;
και να καταλήξει...
- Οι αοριστίες εκθέτουν και προσβάλουν τον φίλο και πελάτη μου (εννοεί τον Μπαξεβάνο) και αυτό δεν το ανέχθηκα και ούτε θα το ανεχτώ ποτέ.

Φυσικά σαν φίλαθλοι που αγαπάμε τον Κισαμικό απορούμε με κάποια κομμάτια της συνέντευξης του ποδοσφαιριστή που σίγουρα χρειάζονται επεξήγηση... τα υπογραμμισμένα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: