Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

 Αντιδήμαρχε άδικος ο κόπος σου....δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβουν οτι και να κάνεις..... Εκεί θα τα βάζουν τα σκουπίδια σου αρέσει ή δε σ αρέσει!! Τι λες μωρέ που θα πάνε 50 μέτρα με τα πόδια τους; Τι το πέρασες;
Μ.Β

2 σχόλια:

Χριστίνα Κ. είπε...

Να μην ξεχνάμε πως οι κάδοι από αυτό το σημείο έχουν φύγει εδώ και αρκετά χρόνια.....Αλλά στην ''όμορφη'' γειτονιά μου,αδειάζουν τα σκατά στο δρόμο τα σκουπίδια θα σκεφτούν!!!

Unknown είπε...

Εγώ τα άφησα εκεί... Τα παράπονα σε όσους δεν πάνε τα σκουπίδια τους στους κάδους και τα πετάνε στην αυλή μου για ευκολία.Κούτες από εμπορεύματα μαγαζιών, σκουπίδια μέχρι ξύλα και παλιά έπιπλα έχουν ξεφορτώσει στη αυλή μου και τα κουβαλώ εγώ στους κάδους. Κάθε τόσο καθαρίζω τα σκουπίδια άλλων και τα πάω στους κάδους στον κάτω δρόμο. Προχθές αφού τα μάζεψα πάλι, αποφάσισα να τα αφήσω έξω από την αυλή του μαγαζιού μου (η οποία είναι και... δημόσια ουρητήρια για κάποιους) να πάνε να τα μαζέψουν αυτοί που τα πέταξαν. Και από δω και μπρος αν δω πεταμένα σκουπίδια αλλων στην αυλή μου θα τα αφήνω στην μέση του δρόμου. Όποιος θέλει κάτι να μου πει ξέρει που βρίσκομαι...
Σταύρος Καρεφυλλάκης