Γράφει η Σοφία Βούλτεψη
Με δεδομένο ότι η επιστολή προς το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων περιλαμβάνει δύο μόνο υποδείξεις – και καμία εντολή να τελειώσει εδώ και τώρα η υπόθεση με τους ταξιτζήδες – σχεδόν δεν χρειάζεται να δώσει κανείς την παραμικρή σημασία σε όλες τις υπόλοιπες προς όλα τα υπόλοιπα υπουργεία.
Μέσα στο γενικό χάος και τον τρόμο μπροστά στην καταστροφή του τουρισμού, ο πρωθυπουργός έκρινε πως οι μόνες υποχρεώσεις του συγκεκριμένου υπουργείου είναι η «αντιμετώπιση των εμπλοκών στην προώθηση των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων» και η «εφαρμογή του σχεδίου για την εξυγίανση των συγκοινωνιακών φορέων».
Η αδράνεια μπροστά στην επιτομή της αναλγησίας και της αδιαφορίας προς το κοινωνικό σύνολο, η αλαζονεία σε μια ήδη χρεοκοπημένη χώρα, το χωριάτικο πείσμα και η ευκολία με την οποία οι ευθύνες μετατίθενται στην τρόικα και κυρίως το γεγονός ότι ο πρωθυπουργός παρακολουθεί εδώ και δύο εβδομάδες τον εκλεκτό των διακοπών του να υποδύεται τον «μεγάλο τιμονιέρη», αποδεικνύουν πως μόνο προπαγανδιστική αξία έχουν οι εξαπολυθείσες επιστολές.
Είμαι σε θέση να γνωρίζω πως το προηγούμενο σχέδιο δεν προκαλούσε κανένα πρόβλημα στην τρόικα, τα μέλη της οποίας έχουν γίνει έξω φρενών με την καταστροφή του τουρισμού – και επομένως την απώλεια εσόδων.
Το μπρα-ντε-φερ μεταξύ Ραγκούση και ταξιτζήδων δεν γίνεται αποδεκτό. Και αν σήμερα ο πρώην υπερυπουργός δεν υποχωρήσει – ζητώντας μάλιστα συγγνώμη για την καταστροφική επιμονή του – τότε οφείλουν να ληφθούν άλλα μέτρα.
Και αν ο πρωθυπουργός δεν λάβει αυτά τα μέτρα, τότε να περιμένει τα χειρότερα και για τον εαυτό του.
Με δεδομένο ότι η επιστολή προς το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων περιλαμβάνει δύο μόνο υποδείξεις – και καμία εντολή να τελειώσει εδώ και τώρα η υπόθεση με τους ταξιτζήδες – σχεδόν δεν χρειάζεται να δώσει κανείς την παραμικρή σημασία σε όλες τις υπόλοιπες προς όλα τα υπόλοιπα υπουργεία.
Μέσα στο γενικό χάος και τον τρόμο μπροστά στην καταστροφή του τουρισμού, ο πρωθυπουργός έκρινε πως οι μόνες υποχρεώσεις του συγκεκριμένου υπουργείου είναι η «αντιμετώπιση των εμπλοκών στην προώθηση των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων» και η «εφαρμογή του σχεδίου για την εξυγίανση των συγκοινωνιακών φορέων».
Η αδράνεια μπροστά στην επιτομή της αναλγησίας και της αδιαφορίας προς το κοινωνικό σύνολο, η αλαζονεία σε μια ήδη χρεοκοπημένη χώρα, το χωριάτικο πείσμα και η ευκολία με την οποία οι ευθύνες μετατίθενται στην τρόικα και κυρίως το γεγονός ότι ο πρωθυπουργός παρακολουθεί εδώ και δύο εβδομάδες τον εκλεκτό των διακοπών του να υποδύεται τον «μεγάλο τιμονιέρη», αποδεικνύουν πως μόνο προπαγανδιστική αξία έχουν οι εξαπολυθείσες επιστολές.
Είμαι σε θέση να γνωρίζω πως το προηγούμενο σχέδιο δεν προκαλούσε κανένα πρόβλημα στην τρόικα, τα μέλη της οποίας έχουν γίνει έξω φρενών με την καταστροφή του τουρισμού – και επομένως την απώλεια εσόδων.
Το μπρα-ντε-φερ μεταξύ Ραγκούση και ταξιτζήδων δεν γίνεται αποδεκτό. Και αν σήμερα ο πρώην υπερυπουργός δεν υποχωρήσει – ζητώντας μάλιστα συγγνώμη για την καταστροφική επιμονή του – τότε οφείλουν να ληφθούν άλλα μέτρα.
Και αν ο πρωθυπουργός δεν λάβει αυτά τα μέτρα, τότε να περιμένει τα χειρότερα και για τον εαυτό του.